حمله استقلالی‌ها به علی کریمی و مهدوی‌کیا/ پرونده‌ای که جنجالی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال با اعلام رأی در مورد آکادمی کیا و بازنده اعلام کردن این تیم در رقابت‌های نوجوانان تهران به عنوان قهرمان پایتخت در این رده سنی انتخاب شد که این اتفاقات با حمله هواداران استقلال به دو اسطوره پرسپولیس در فضای مجازی همراه شده است.

خبرورزشی - با اعلام رأی در مورد آکادمی کیا و بازنده اعلام کردن این تیم در رقابت‌های نوجوانان تهران، استقلال به عنوان قهرمان پایتخت در این رده سنی انتخاب شد. این اتفاق در نگاه اول باید باعث خوشحالی هواداران آبی شود ولی عملاً در فضای مجازی به محلی برای تقابل استقلالی‌ها با دو نفر از چهره‌های بزرگ پرسپولیس بدل شد که در انتخابات فدراسیون فوتبال هم قرار بود با یکدیگر همکاری کنند.

استقلالی‌ها در فضای مجازی با اشاره به کاندیداتوری علی کریمی برای احراز سمت ریاست فدراسیون فوتبال و تأکید وی مبنی بر لزوم برخورد قاطعانه با فساد در فوتبال ایران تأکید دارند کریمی که مرتب حرف از پاک سازی و برخورد با متخلفان می‌زد، چرا حالا در رابطه با تخلف آکادمی که زیر نظر مهدوی‌کیا کار می‌کند موضعی نگرفته و سکوت اختیار کرده است؟

استقلالی‌ها در همان دوران انتخابات هم از کریمی بابت اینکه هرگز در مورد پول‌های وارد شده توسط حسین هدایتی به فوتبال موضع صریح نگرفته بود نیز انتقاد می‌کردند.

علی کریمی مدعی بود در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران، مهدی مهدوی کیا تحت عنوان نایب رئیس اول او مشغول فعالیت خواهد شد.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه دستایی توکاره ........ IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    آقا جون لطفا لطفا در زمانی که تیمهای ایرانی بخصوص آبی ها و قرمزها در آوردگاه آسیایی دارن با بازیهای خوب خودشون شادی رو به خانه های هواداران فوتبال و مردم میارن دست از این قبیل خبرهای زرد و سبک سرانه و نفاق افکن بردارید مردم همینجوری کلی گرفتاری دارن دیگه اینجوری بهم نندازین
  • مجهول الهویه IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    میگم میخواین خیلی عجله نکنین. وایسین ببینین اصلا قضیه چی بوده شواهد و ادله چی هستن کی حکم داده کی شهادت داده بعد با ذوق زدگی حمله کنین. یعنی واقعا متوچه نمیشین مهدوی کیا احمق نیست؟؟!!
    • ناشناس IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      دپست عزیز مهدوی کیا احمق نیست اتفاقا خیلی هم زیرکه اگه زیرک نبود هر دو برادر رو تو اولین نه دومین نه حداقل تو سومین فراخوان دادگاه میبرد و مدارکشون رو تقدیم میکرد نه اینکه بعد از چهار جلسه و به زور هر دو برادر رو ببره و تخلفش تائید بشه کسی که ریگی به کفشش نباشه همون بار اول تمام ادله و مدارک رو رو میکنه تا خودش رو تبرئه کنه نه اینکه پنهانکاری بکنه
    • مجهول الهویه ZA ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      بله ولی به شرط اینکه فرق سنی دو برادر یک دو یا فوقش سه سال باشه نه یکی متولد 78 باشه یکی متولد 86. در ضمن این پرونده بسته شده بودو برائت کیا محرز شده بود ولی این که دوباره باز شده خیلی مشخصه منظور چیه و هدف مهدوی کیا نیست بلکه دوست او یعنی علی کریمی است.
  • سعید IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    اسطوره های جعلی
    • سعید IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      اصل جعل توهستی
  • محمود RO ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    بهتره تیترتون این باشه:طرفدارای تیمی که اسطورشون دوپینگ میکنه و بیشه ساقی بقیه بازیکنا تا تو سال 87 و88 به لطف همین دوپینگ قهرمان بشن،طرفدارای تیمی که دم در اتوبوس به سرمربی حریف کادو میده، طرفدارای تیمی که بازیکنای لیگو تو هتل میدزده،طرفدارای تیمی که تو فرودگاه به جون مردم می افته و آب از آب تکون نمیخوره ، طرفدرای تیمی که سرمربی یه تیم دیگرو غر میزنه و بعد از برگکناریش از اون تیم تازه جریمه میشه،طرفدارای تیمی که سرمربیش فحش ناموسی میده و جریمنه نمیشه ،طرفدرای تیمی که تو نه سال هیچ آورده ای نداشتنو و هر سال تو یه فقره ده میلیارد به بازیکن نیمکت نشین ما میده به مهدوی کیا حمله کردن.این از اون سیاست های نخ نما شده ی ما ایرانیا ساست که رقبامونو با تهمت زدن میخوایم از رقابت خارج کنیم.وگرنه آکادمی کیا تو این سالها نزدیک هزارتا بازیکن داشته ،حالا فرض بکنید یکیشون (در صورت اثبات) با هویت جعلی بازی کرده باشه،چه ارتباطی به مهدوی کیا و از اون بالاتر کریمی داره؟اونا تهمت میزنن ما برای ماتهاماتمون مدرک داریم و خودشون اعتراف میکنن.
    • hamed IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
      شمار برو لایو همین آقا و اشکهاشو ببین، متوجه خیلی چیزا میشی. مطمئن باش چیزی بوده که همین آقا دست پیش رو گرفته بود، اونم قبل از اینکه اخبارش اینطوری به جراید بیاد.
  • امین LT ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    قشنگ برنامه ریزیه برای خراب کردن چهره های مردمی .
  • تاج IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    کریمی پیامبر نیست که طرف حق بگیره دوستشه اگه حق میگفت در مورد مال مردم که هدایتی پخش میکرد به لنگیا چیزی میگفت لنگیا در مورد هدایتی حرفی بره گفتن ندارن مطمئن باشید اگه رئیس فدراسیون میشد طرف لنگپولیس بیشتر میگرفت
  • طرفدار SE ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    نسل جدید هوادارا متاسفانه با یک غوره سردیش می‌کنه با یک مویز گرمیش. همین دوستای تاجیمون تا ۲ روز پیش می گفتن کمیته انضباتی کثیفه حالا امروز براشون شده مکه مقدسه. همونا اگه هفته دیگه حکم برگرده میگن پارتی بازی شده. بابا یه کوچولو صبر داشته باشین و از عقلتون کمک بگیرین . مگه میشه تست پزشکی اشتباه بشه؟ مگه میشه اداره گذرنامه اشتباهی به کسی پاسپورت بده؟ مگه میشه ثبت احوال شناسنامه یک نفر رو با عکس یه نفر دیگه بده؟ اصلا مگه میشه کمیته انضباتی با یک قاضی رای بده؟ والا من الان ۴۰سال طرفدار پرسپولیسم هیچ وقت به خودم اجازه ندادم همچین قضاوتی راجع به تیم رغیب داشته باشم. البته بگم این خوی وحشی شامل همه نسل جدید طرفدارای تیم باشگاهی ایرانی شده و پرسپولیسی و تاجی هم نداره
  • محمد کریمی IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    به عنوان یک استقلالی از اینکه می‌بینم عده ای به کریمی و مهدوی‌کیا حمله کرده و سعی می‌کنند باشخصیت این دو بزرگوار بازی کنند واقعا متاسفم کریمی و مهدوی‌کیا فراتر از رنگها و متعلق به همه ی مردم ایران هستند پس اخلاق را سرلوحه انتقادات خود قرار دهیم وحرمت ها را حفظ کنیم
  • کاربر IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    هیچ وقت طرفدار آدم زنده نباشید چون هر لحظه ممکنه گند بزنه به تصوراتتون، کسی کار خوب انجام داد تعریف کنید کار بد انجام داد انتقاد! این دو فوتبالیست هم نقاط مثبت دارن و نقاط منفی. مهمترین عیب علی کریمی هم حسین هدایتی است که نمخواد و نمیتونه پولهایی که یامفت خرج پرسپولیس شده و الان باید برگرده بیت المال را ماله بکشه! سر کمپین نخریدنم که رفتن ماشین خریدن و ... مهدوی کیا البته در این مورد با توجه به دفعات پرداختن به این موضوع در داخل و خارج ایران، یا خیلی بیگناه است یا خیلی گناهکار. باتوجه به روال فدراسیون احتمالا هیچ وقت حقیقت ماجرا افشا نمیشه
  • لنگ ورزشی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    آقای کریمی جنابعالی که تا یه کاری فدراسیون میکنه سریع عکس و استوری میذاری و همه رو مسخره میکنی و انتقاداتت گوش آسمون رو کر کرده چرا الان سکوت کردی؟؟؟؟؟ چون رفیق جون جونیت خبط کرده حرفی نداری بزنی؟؟؟
  • ع IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    آقای مثلا جادوگر مدعی مبارزه با فساد الان دقیقا کجا تشریف دارن؟! صداشون در نمیاد! احتمالا رفته گل بچینه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی