نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
۱۴ |
۵
ماجرای عجیب آکادمی مهدوی کیا/ واکنش علی کریمی چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از رای کمیته انضباطی علیه آکادمی کیا، بسیاری از فعالان فضای مجازی در انتظار واکنش علی کریمی به این موضوع هستند.

خبرورزشی - از وقتی کمیته انضباطی هیئت فوتبال تهران، علیه «آکادمی کیا» رای صادر کرد تا امروز که زمان زیادی هم از این ماجرا نگذشته، سوالی ذهن برخی فعالان فضای مجازی را به خود مشغول کرده است.

اینکه چرا علی کریمی که یکی از حامیان فوتبال پاک است و از همین واژه در شعارهای انتخاباتی فدراسیون فوتبال استفاده می‌کرد در این باره سخن نمی‌گوید؟

دیروز ساعاتی پس از اعلام رای هیئت فوتبال تهران، آکادمی کیا بیانیه‌ای مفصل را منتشر و افرادی که در این ارتباط، اتهاماتی را متوجه آن کرده بودند را تهدید به پیگرد قضایی و کیفری کرد؛ با این همه نه مهدی مهدوی‌کیا در این باره حرف زد، نه علی کریمی در اینستاگرام که غالباً حرف‌هایش را در آنجا می‌زند واکنش نشان داد.

تنها واکنش کریمی در فضای مجازی، ماجرای واکسن زدن بود که کنایه‌هایی را در این رابطه زد اما هنوز او پیرامون رای کمیته انضباطی علیه آکادمی مهدوی‌کیا قضاوت نکرده و احتمالاً منتظر است ببینید خود مهدوی‌کیا و تیم وکلای آنها چه سیاستی را در این زمینه اتخاذ می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طغرل IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    اینا میخاستن فوتبالو نجات بدن، حالا فهمیدید اینا چه کاره هستند؟ حالا فهمیدید چرا قرمزا انقدر از حضور خطیر توی فدراسیون میترسیدند، بخاطر گندکاریاشونه،خدا چقدر بزرگی که اینجوری دست دروغگوهارو رو میکنی.علی کریمی چی میخاد بگه؟مگه درباره هدایتی چیزی گفت؟
    • Perspolis IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      مطمعنی ک کیا تخلف کرده ک قضاوت میکنی با چشم همینطور بگن این اقا هیکلیه پس سنش بالاست؟؟؟عجله نکن دوست عزیز بزار ی مدت دیگه همه چیز معلوم خواهد شد و اگه کیا مقصر بوده ب کل از فوتبال پایه محرومش کنن
  • محمود IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    اتفاقا این حکم برای به چالش کشیدن این دونفره.اصلا فرض کنیم این ماجرا واقعیت داشته باشه،آکادمی کیا تو این چند ساله نزدیک هزارتا شاگرد داشته که یکیشون همچین مشکلی داشته،چه خدشه ای به اعتبار مهدوی کیا وارده؟مطمئنا اگر مسئولین این آکادمی از این موضوع خبردار بودن ریسک نمیکردن تا با بازی دادن به یه بازیکن که تاثیر زیادی تو تیم یازده نفره نداره اینجوری جریمه بشن.در صورت صحت این مسئله اینکه آقایون مچ گیر تونستن فقط یک موردو (تو فوتبالی که برای باشگاه های دیگه استفاده از بازیکنای غیرقانونی جزو سیاست های اصلیشونه )بدست بیارن ،نشون دهنده اینکه آکادمی کیا جزو پاکترین و اخلاق مدارانه ترین آکادمی های فوتبال تو ایرانه و این موضوع یک اتفاق بوده و جز سیاست های باشگاه نیست.بماند که این مسئله هیچ ارتباطی به مهدوی کیا به عنوان مدیر آکادمی که از دور باشگاهو اداره میکنه نداره،به علی کریمی اصلا ارتباطی نداره.آکادمی کیا برخلاف تمام مدارس فوتبال که ملاکشون شهریه است داره بصورت حرفه ای داره استعدادهارو پرورش میده و حتی براشون هزینه میکنه تا بعدها درآمدزایی داشته باشه،استعدادهایی که اکثرا وضع مالی خوبی ندارن.
  • آنتی دروغگو! IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    آقای کریمی آکادمی دبیرکل پیشنهادیتون گند زده به مسابقات نوجوانان. احیانا نظری ندارین؟؟؟؟؟
  • لنگ ورزشی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    آقای مثلا مبارزه کننده با فساد، چرا سکوت کردی؟ چرا دیگه استوری نمیذاری؟؟ ها؟؟
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    بهرام که گور گرفتی همه عمر، دیدی که چگونه گور بهرام گرفت؟؟ دیدی دنیا چقدر کوچیکه آقای کریمی؟؟ فکر نمیکردی دبیرکل شما کاری کنه که نتونی حرف بزنی، نه؟!!
  • ناشناس IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    احتمالا الان یه استوری میذاره و فدراسیون رو متهم میکنه به دروغپردازی علیه رففیقش!
  • علی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    چند وقت پیش علی کریمی به عزیزی خادم پیشنهاد داد که اگر میخواهی ثابت کنی برای مبارزه با فساد آمده ای انتخابات هیات فوتبال تهران را باطل اعلام کن.حالا ببینید حکم کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران علیه اکادمی دبیر کل انتخابی علی کریمی را.خیلی واضح مشخصه این رای از کجا نشأت گرفته.متاسفانه فوتبال ایران تا خرخره تو لجن فرو رفته.
    • طغرل IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      توهم تا چه حد؟ با سند و مدرک ثابت کردن، چی میگی،مگه میشه همچین کاری بکنن؟ متاسفانه چه شما قبول بکنید چه نکنید،این تخلف رو کردن و معلوم نیست تخلفهای دیگشون چیا هست.ولی اینکه اینا با شعار فوتبال پاک میخاستن همه رو گول بزنن جالبه،متاسفانه همین اسطوره های پوشالی که واسه خودتون ساختید اینجوری دارن سواستفاده میکنن و عجیبه هنوز امثال شما هستن که از فساد واضح حمایت میکنن
  • کجا از این جا بهتر IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    هرموقع راجع به رفیقش حسین هدایتی دولابی چیزی گفت راجع به فساد دبیر کل پیشنهادی خودش هم روشنگری میکنه
  • روزبه IL ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    والله در مقابل قدرت فرا قانونی استقلال حتی کمیته ی انضباطی و اخلاق را هم میخرد کریمی چه حرفی دارد بزند ماجرای دوپینگ دسته جمعی این تیم وابسته به قدرتهای پنهان را هیچکس فراموش نمی کند
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    فسادی به بزرگی جک تری دی تاریخ فوتبال دنیا به خودش ندیده و نخواهد دید. از اون بدتر ماست مالی کردن اون بود . حداقل جریمه اش تکرار رفتن به دسته ۳است
  • اس اس IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    حالا خدا وکیلی ماجرای عَکادمی !! مهدوی کیا چه ربطی به علی کریمی داره ؟ انصاف داشته باشیم
    • یک فوتبالی IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      ربطش اینه که اقای کریمی را به را تو اینستا مطلب میذاشت و همه رو به فساد متهم میکرد خب بفرما اینم فساد لااقل یه چیزی بگه نمیگه چرا ؟ چون سگ زرد برادرِ شغاله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی