نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
۰ |
۵
شاگرد علیه استاد/ حمله نکونام به کارنامه حسین فرکی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فولاد با جواد نکونام تا اینجا از فولادی که با هدایت حسین فرکی در آسیا نتایج خوبی گرفت شروع بهتری داشته است.

خبرورزشی - تیم فولاد تا اینجای کار عملکرد نسبتا خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته و با کسب یک برد و دو تساوی و ۵ امیتاز تیم دوم گروه چهارم است و شانس خوبی برای صعود دارد. این تیم اگر در بازی اول خود در دقیقه پایانی از السد گل نمی خورد الان صدرنشین گروه بود با این حال برای هموار کردن مسیر صعود خود باید جمعه شب النصر میزبان را شکست دهد.

تیم نکونام تا اینجای کار بهترین عملکرد فولاد در ادوار لیگ قهرمانان آسیا را داشته است. فولادی ها پیش از این در دوره دوازدهم لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۴ هم از سه بازی اول خود ۵ امتیاز دشت کرده بودند. تساوی صفر صفر با الجیش قطر، پیروزی یک بر صفر مقابل الفتح عربستان و تساوی یک بر یک با بنیاد کار ازبکستان ۵ امتیاز از ۳ بازی را برای فولاد در پی داشت که به نسبت تیم امسال، شاگردان نکونام تنها با یک گل زده بیشتر، بهتر از تیم فرکی کار کردند.

فولاد در آن دوره در هفته چهارم موفق به شکست یک بر صفر بنیاد کار شد و اگر تیم نکونام هم فردا موفق به کسب پیروزی شود همچنان بهترین فولاد تاریخ در آسیا خواهد بود؛ هر چند در ادامه تیم سال ۲۰۱۴ با دو  برد پرگل مقابل الفتح عربستان والجیش قطر رکوردی جالب را از خود برجای گذاشت که بعید است توسط تیم نکونام شکسته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی