نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
الدحیل قطر ۴ - استقلال ایران ۳/ شکست تلخ آبی‌پوشان در شب ضعیف خط دفاعی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

دیدار حساس و جذاب استقلال ایران و الدحیل قطر با پیروزی چهار بر سه نماینده قطر به پایان رسید.

خبرورزشی - استقلال ایران و الدحیل قطر در ادامه دیدارهای هفته سوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۲:۱۵ چهارشنبه شب و در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده مقابل هم صف‌آرایی کردند که این مسابقه با برتری ۴ بر ۳ الدحیل به پایان رسید.

امیر ارسلان مطهری (۴)، شیخ دیاباته (۳۴) و فرشید اسماعیلی (۷۴) برای آبی‌پوشان گلزنی کردند و میشاییل اولونگا (۱۰، ۲۷ و ۸۵) و عبدالله الاحراق (۴۳)، گل‌های الدحیل را به ثمر رساندند. این نتیجه باعث شد نمایندگان ایران نخستین شکست خود را در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ متحمل شوند و اولین باخت استقلال از زمان بازگشت فرهاد مجیدی رقم بخورد. الدحیل با هفت امتیاز به صدر جدول گروه C صعود و استقلال با شش امتیاز، به رتبه دوم سقوط کرد.

ترکیب الدحیل: صلاح زکریا، محمد موسی (۷۵ - احمد یاسر)، مهدی بن‌عطیه، بسام الراوی، ادمیلسون جونیور، کریم بوضیاف، عبدالله الاحرق (۷۵ - اسماعیل محمد)، سلطان البریک، المعز علی (۸۹ - محمد مونتاری)، علی کریمی و مایکل اولونگا.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، سیداحمد موسوی (۵۰ - وریا غفوری)، محمد نادری (۵۹ - هروویه میلیچ)، مسعود ریگی (۵۰ - مهدی مهدی‌پور)، آرش رضاوند (۸۶ - داریوش شجاعیان)، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری (۸۶ - آرمان رمضانی)، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

الدحیل - استقلال

داور: عارف میر

نیمه اول

دقیقه ۴: در اولین حمله جدی استقلال، سانتر احمد موسوی روی سر ارسلان مطهری فرود آمد و ضربه سر این بازیکن به تور دروازه الدحیل بوسه زد.

ارسلان مطهری

دقیقه ۱۰: پاس در عمق عبدالله الاحرق به ادمیلسون رسید که ضربه او توسط رشید مظاهری مهار شد. این پایان کار نبود و مایکل اولونگا توپ برگشتی را وارد دروازه استقلال کرد.

دقیقه ۶: پاس در عمق خوب موسوی به شیخ دیاباته رسید و او را با دروازه‌بان تک به تک کرد، اما سوت داور به معنای حضور دیاباته در منطقه آفساید بود.

دقیقه ۱۹: مهدی قایدی با پاسی هوشمندانه، توپ را به فرشید اسماعیلی رساند و او در شرایط تک به تک با صلاح زکریا بود. کاپیتان استقلال در این صحنه تصمیم به زدن ضربه «چیپ» گرفت که شوت آرامش در دستان دروازه‌بان الدحیل قرار گرفت.

دقیقه ۲۲: پس از سانتر ادمیلسون برای اولونگا، او بالاتر از سر محمدحسین مرادمند به توپ ضربه زد که رشید مظاهری این توپ را به سادگی مهار کرد.

دقیقه ۲۴: شوت از راه دور مسعود ریگی توسط دروازه‌بان الدحیل دور شد. در ادامه سانتر فرشید اسماعیلی به دیاباته رسید و دروازه‌بان الدحیل، ضربه شیخ را با نوک انگشتان خود دور کرد. هر چند داور مسابقه، رأی به خطای دیاباته روی بن‌عطیه داده بود.

دقیقه ۲۵: پاس در عمق البریک به معز علی رسید که تکل بلند مرادمند روی پای کاپیتان الدحیل، توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۷: پس از اینکه ریگی در قلب دفاع استقلال صاحب توپ شد، تلاش کرد آن را به سیاوش یزدانی برساند. پاس بسیار  بد و مهلک ریگی به اولونگا رسید تا او که با مظاهری تک به تک بود، توپ را در دروازه استقلال جای دهد.

شادی گل مایکل اولونگا؛ الدحیل - استقلال

دقیقه ۳۰: سانتر محمد نادری در اختیار زکریا قرار گرفت که نتوانست توپ را در دست نگه دارد و توپ روی زمین فرود آمد. دروازه‌بان الدحیل سپس اشتباه خود را جبران کرد و توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۴: مطهری هنگام ورود به محوطه جریمه، پاس در عمق اسماعیلی را دریافت کرد و پاس رو به جلوی خود را به دیاباته رساند. ضربه تمام‌کننده مهاجم اهل مالی استقلال از بین پاهای دروازه‌بان الدحیل عبور کرد و بازی مساوی شد.

دقیقه ۳۷: حرکت تکنیکی قایدی در گوشه محوطه جریمه، موقعیت بسیار خوبی برای استقلال ایجاد کرد و مهاجم جوان آبی‌ها، توپ را به دیاباته رساند. ضربه مهاجم سه گله استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل دروازه خالی راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۳۸: سانتر زیبای قایدی از نقطه کرنر روی پای مطهری فرود آمد که ضربه او توسط صلاح زکریا مهار شد.

دقیقه ۴۳: در غافلگیری مدافعان استقلال، سلطان البریک از سمت چپ دفاع آبی‌ها صاحب توپ شد که سانتر او با عبور از همه بازیکنان، زیر پای معز علی قرار گرفت. او بلافاصله سانتری زمینی برای عبدالله الاحرق ارسال کرد که ضربه این بازیکن وارد دروازه استقلال شد.

دقیقه ۱+۴۵: شوت علی کریمی از پشت محوطه جریمه با فاصله‌ای نزدیک، از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

الدحیل - استقلال

نیمه دوم

دقیقه ۵۱: دیاباته در شرایط پشت به دروازه الدحیل، توپ را به قایدی رساند که ضربه او از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: مهدی قایدی پس از ورود به محوطه جریمه الدحیل با استفاده از سرعت و تکنیک خود، با تکل محمد موسی متوقف شد. در شرایطی که استقلالی‌ها معتقد به خطای پنالتی بودند و به نظر می‌رسید حق با آنهاست، داور لبنانی بازی چنین اعتقادی نداشت.

دقیقه ۵۹: معز علی پس از برخورد با فرشید اسماعیلی روی زمین افتاد که ابراهیم میر، اعتقادی به خطا نداشت. علی پس از آن به داور مسابقه اعتراض کرد که با کارت زرد داور مواجه شد.

دقیقه ۶۳: ادمیلسون جونیور از میانه زمین توپ را دریافت و از وریا غفوری  عبور کرد. ادمیلسون سپس وارد محوطه جریمه شد که ضربه او  از بالای دروازه آبی‌ها به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: سانتر هافبک‌های استقلال پس از اشتباه بسام الراوی، به دیاباته رسید که او نتوانست از این موقعیت استفاده کند. مهاجم استقلال به دلیل ارتکاب خطای خطرناک روی دروازه‌بان الدحیل کارت زرد گرفت.

دقیقه ۷۴: کرنر نماینده ایران از سمت چپ دروازه الدحیل روی سر دیاباته فرود آمد. ضربه سر مهاجم استقلال پس از برخورد به مطهری بلوکه شد که فرشید اسماعیلی با حضور به‌موقع خود، گل تساوی استقلال را به ثمر رساند.

فرشید اسماعیلی

دقیقه ۷۷: مهدی قایدی با خطا متوقف شد که فرهاد مجیدی به دلیل عدم استفاده داور از کارت زرد خود، به ابراهیم میر اعتراض کرد. همین اعتراض باعث شد میر به مجیدی اخطار دهد.

دقیقه ۸۱: قایدی به زیبایی توانست اسماعیل محمد را دریبل کند. او سپس وارد محوطه جریمه نماینده قطر شد و توپ را به فرشید اسماعیلی رساند که ضربه او پس از بخورد به مدافعان الدحیل راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۵: ارسال محمد  اسماعیل در محوطه جریمه استقلال و در غفلت آبی‌پوشان، به میشاییل اولونگا رسید که این مهاجم کنیایی، گل سوم خود و گل چهارم الدحیل را به ثمر رساند.

دقیقه ۱+۹۰: شوت زیبای اسماعیلی با پای چپ از کنار دروازه الدحیل به زمین بیرون رفت.

شادی گل مایکل اولونگا؛ الدحیل - استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    این رشته دوباره سر دراز داشت
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      استقلال باید هر طوری شده در گروه خودش دوم بشه تا به پرسپولیس بخوره چون حریف آسونیه ولی اگه در گروه خودش اول بشه باید با الهلال بازی کنه.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      لنگیا از همین الان وحشت کردن. اگه استقلال در گروهش اول بشه باید با استقلال بازی کنن و اگه الدحیل اول بشه باید با الدحیل بازی کنن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      استقلال به دو تا حرکت بچه گانه دافعین و پنالتی گرفته نشده داور باخت. لنگیا زیاد خوشحال نباشن چون اینطور که پیداست به زودی شاهد رویارویی استقلال و شیشپولیس هستیم و عیارتون اونجا مشخص می شه
    • حماسه قشقایی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      ما دیشب از یکی از تیم های قدرتمند غرب آسیا ۳_۴ باختیم و اختلافمون با اونا فقط یه گل بود.هیچ کجای دنیا باخت با اختلاف یه گل رو شکست سنگین حساب نمیکنن. نکته بعد اینکه همین الدحیل سال قبل رفت و برگشت لنگ رو برد و لنگ حتی یه گل هم بهشون نزد.. بعدش اینکه زخمی که عمر خریبین به لنگ زد اینجوری خوب نمیشه. سوم اینکه ما الان تیم دوم گروهیم و اگه بازی برگشت با الدحیل رو ببریم به صدر جدول برمیگردیم. پس با این حساب یه عده لنگی بهتره سکوت کنن.
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    اولونگا = کایو معز علی = عمر عبدالرحمان پیمان یوسفی هم که سر جایش هست هم که دوباره حماسه العین دوباره تکرار شد
    • عموشهرام ش IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      جناب فنونی زاده کیسه کش کجايييي??????? دقیقا کجاييييييييييي!!!!!!!با عمو یادگار رفته ..........
    • سردار IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      شما برو از بردن تیم هندی خوشحال باش فعلا
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    معرفی می کنم مایکل اولونگا قاتل جدید کیسه . استقلالیا دیگه با کلمه لونگ هم خاطره ساختن حالا بازم بگو لونگ تا اولونگا بیاد گل بزنه ، هر کی آبی بپوشه قرمز سوراخش میکنه...جونم اولونگااا...
  • رفيق امیر پرسپولیسی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    کیسه مدعی اول فتح سوپرلیگ امجدیه هست خخخخخ
  • مشروح 86 IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    اگه گفتید تنها تیم ایرانی که در این مسابقات باخته کی بوده؟ بله درست حدس زدید متخصصان آسیا استقلال
  • مولر از برلین DE ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    بابا النگو را اقای گل نکنند صلوات!!! استرا در ایران مقابل دو سه تیم ضعیف سه مهاجمه بازی کرد . دیگه از کپی دست بر نمی دارند . کدام مربی عاقل مقابل الدحیل سه مهاجمه بازی می کند. استقلال دفاع نداشت کلا!!
  • دوستاره IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    بازی زیبایی بود پنالتی روی قایدی گرفته نشد خط دفاع ضعیف بود (نبود دانشگر خیلی حس شد) خط هافبک و حمله خوب بودن حتی موقعی که که بازی مساوی شد هم میخواستیم ببریم که دسخوش داشت فقط قایدی با دبل لاییش منو یاد یه تیم انداخت در کل هیچ چیز تموم نشده بازی برگشت میتونیم از روشون رد شیم .
    • تتلیتی US ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      به مناسبت این افتخار آفرینی پرشکوه عستق لال به سرود زیر رجوع کنید: قلیون کشان دلاوران نام آوران به یاد قلیون پیروز باشید با قلیون با نشاط پر پودر باشید
  • محمود IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    کیسه یه تبل توخالی بوده و هست،تیمی که هیچ تاکتیکی برای گل زدن نداره و تمام بار بازیش رو دوش یه بازیکنه،تو دفاع که از قبل مشخص بو چه آبکشیه،تو خط حمله هم تا الان به یه تیم درست حسابی نخورده که این حرف من اثبات بشه.فقط میخوام اینو به شما کیسه کشا بگم که به جای حرف مفت و کری های مسخره یکم بزرگ بشین.
    • لنگ مکتب توهم NL ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      استقلال به تیم درست و حسابی نخورده که قدرت خط حمله ش مشخص بشه؟ پس این الدحیل چی بود؟؟ این حرفها رو نزن بهت میخندن لنگی، حتما تیم گوای هند تیم درست و حسابی بود
    • لُنگ سوگلی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      شما جلوی گوا تاکتیک داشتید؟؟؟!!
  • رضا IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    النگا با ایمون زاید مشورت کرده بود
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    ۴ تایی ها . عدد ۴ کیسه دیگه واقعا رفت زیر سوال . اون از ۴ تاییی که پرسپولیس آلن راجرز به استقلال زد این هم از پوکر و ۴ تایی شدن استقلال توسط پرسپولیس در سال ۹۵ و الان هم که خوردن ۴ گل از الدحیل . فقط حال اون کابران استقلالی که با دو برد جوگیر شده بودند . در خبر برد پرسپولیس فقط ۲۸ کامنت گذاشته شد در خبر برد کیسه ۴۴ کامنت گذاشت تازه با ۲۸ کامنت سانسور شده دیگه خودتون بدانید که چقدر جوگیر شده بودند
  • مولر از برلین DE ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    طبق فرمول استنقلال که گل های بازی را رفت برگشت را یک بازی حساب می کنند. منتظر بازی برگشت هستیم. شاید 8 تایی دیگر در اسیا رقم بزنند. 6 تا فراموش شود!!! کلا متخصص اسیا هستند. دو تا بازی بردند . با داوری فکر کردند خبری هست.. استقلال سه بازی 100هزاردلار پاداش گرفته. انوقت باید به سگل و دو پیروزی شیخ 130 هزار بدهد. 30 هزار را از کجا بیاورد عجب قانون مندلیفی هست!!!
  • کامی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    اولونگاااااااااا !
  • علی GB ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    خخخخخخ چهاری دوباره. دوره الاهلی‌ بحران زده و الشورطه ده نفره تموم شد. اینجارو دیگه باید جک تری دی میزدید.
  • طوفان سرخ آسیا IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    حالا که بحث داغه بذارید یک حرفی هم باید از امجدیه بزنیم ، الکیسه زمان امجدیه کاپ با ۴ بازی قهرم امجدیه شد ، اما الان توی مرحله گروهی فقط ۶ تا بازی باید انجام بده خخ
  • بهبودی IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    به عنوان یه پرسپولیسی به تیم استقلال خسته نباشید میگم بازی خوبی انجام داد هر چه قدر رو به جلو خوب بازی کرد رو به عقب بد بود خطای پنالتی رو قایدی هم محرز بود قشنگ پاشو زد. خطای دیاباته رو دروازه بان الدحیل هم بدور از مردونگی بود. استقلال نسبت به قبل بازی ها، خیلی خوب بازی میکنه. البته تیم های ایرانی همه باید مراقب باشن بازی تیم ها دیگه تو ادامه ی مسابقات دستخوش تغییر میشه.
  • پوکر IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    آخی آبروی ایران در آسیا باخت خخخخخخ به ما نمی‌خورید غول آبکی
  • مردم تاج سرنگون کردند IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    گوا ۲ گل خورده استقلال ۶ گل مبارکه
  • صیادمنش کاناوارو IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    این بنده خداها تخصصشون نظام قدیمه :)))) با نظام جدید هنوز آشنا نیستن
    • حسن IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      اینو خوب اومدی ایول خخخخخخختخخخخ
  • قادر IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    اخه مجیدیه بی عقل کی ارسلان به اون خوبیرو میکشه بیرون تو شرایطی که تیم به گل احتیاج داره یه بازیکنه بدردنخور(ارمان رمضانی)که خداوکیلی ده هزارتومن نمی ارزه رو میفرسته تو بازی.اخه رو چه حسابی اینو(ارمان رمضانی)خریدن یکی به من جواب بده باور کنین پوله مفت داره میگیره همونجوری که از پرسپولیس پوله مفت گرفت
    • مولر از برلین DE ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      ناشکری نکن از تیم ب پرسپولیس امده. باید افتخار کنید..
    • اشکان IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      حق دلالی دوست گرامی گلبرگ مغرور از جک تری دی بخاطر تحریم ها زده به دلالی تامااااام
  • ایمان IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    درین درین، این قسمت استقلال و 4
  • ناشناس IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    فتل جان کجائی بابا...باخت 3-4بهتر از برد 0-1خخخخ
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    نادی الکیسه متخصص آسیا در ۶ تایی و ۴ تایی شدن خخخح نادی الکیسه بعداز ۶ تایی شدن مقابل العین امشب مقابل الدحیل ۴ تایی شد خخخخخخخ نادی الکیسه متخصص آسیا در ۶ تایی و ۴ تایی شدن خخخخخخ
  • الونگا IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    هنوزنرسیدی به بهمن که بگی وای برمن
  • سعید IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    استقلال نیمه اول بازی روباخت.دفاع فاجعه بود،ریگی کمرتیم روشکست واقعاریگی درحداستقلال نیست نه بخاطراین اشتباه اگه ب بازیش دقت کنیدجلوی دفاع توپهای حساسی رولومیده اگه وریاومهدی پورازاول داخل ترکیب بودن شک نکنیدنتیجه ب سوداستقلال بود.استقلال نیم دوم عالی بودکمترتیمی میتونه اینجوری ب الدوحیل فشاربیاره.اماب امیدخدابازی برگشت این شکست جبران میشه
  • قهرناز خانوم IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    همینکه از ۶ شد ۴ یعنی ستاره سوم
  • علی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    داور بیشرف پنالتی روی قائدی رو نگرفت
    • کیس نما GB ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      دقیقا داور های دو بازی قبلی هم خیلی بی شرف بودن...
  • عامیرزا IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    هم چهارتایی شدن هم فوروادشون پاس نداد و هتریک کرد.بنازم به دروازه بانان حریفان عستقلال هم یار دوازدهمن هم یار شب جمعه.دروازه بان گوا بود عستقلال دوباره ششتایی میشد.الخ
  • بزبز قندی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    خبر رسیده اولونگا ستاره سوم از تو جیب شاه فرهاد کش رفته
  • آقامجیدپرسپولیسی، IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    الونگا و ایمون زاید پیوندتان مبارک
  • ... CA ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    Michael Olunga 10 ,27 ,85
  • الدحيل IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    دمتونگرم بعد ازچندروز کلي خنديديم.
  • محمدطاها IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    استقلال خوب بازی کرد ولی امشب به خط دفاعش باخت هر چقدر خط حمله گل زد این عقب دفاع ما برای الدحیل جبران کرد..یه بازی پراشتباه از خط دفاعمون باعث باخت شد اما ایرادی ندارد یه بازی دیگه با این تیم مونده به امید خدا جبران می کنیم..
  • گودرز(تاج کبیر_تیم اول ایران) IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    عیب نداره این بچه ها آنقدر خوشحالم که کردن که خوردن ۴ گل از بهترین تیم قطر هم ناراحتمون نمیکنه..ما تو روز باختمون ۳تازدیم لنگیهابه جواب دوتازدن خخخ لنگی ها امشب جشن گرفتن ولی سه شب دیگه برمیگردن تو غار
  • تاج کبیر IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    شیش تا هم بخوریم، چبزی از ارزش های ما کم نمیشه
    • عمر عبدالنگو IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      شما اصلا ارزشی ندارید که بخاد کم و زیاد بشه.هرچقدر پرسپولیس آبروداری میکنه،از اونطرف شیشتقلال تررررر میزنه.استقلال لات کوچه خلوته
  • لنگ سوخته IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    با رمزهای مجیدی قهرمان میشم
    • علی US ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      قهرمان که 100 در صد میشید شکی درش نیست ولی تو چه رشته ای ؟ قلیون کشی یا مصرف پودر؟احتمالا جوابش رو شاه فرهاد پودری می دونه
  • مهدی ادیب IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    امیدوارم استقلالی ها و الاستقلالی ها به جای مهمل بافی به فکر این باشند که چطور باختن
  • گودرز(تاج کبیر_تیم اول ایران) IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    الدحیل رو بازی برگشت سلاخی میکنیم و قطری های وطنی رو میسوزونیم.لنگیها آرزوی باخت مارو میکنند ما هم همچنین کاری رو میکنیم.لنگ به جواب بیاره آی بخندیم
    • گوزدر تاچ عربی دسته3ایران IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      شما به ضرس قاطع صعود نمی کنيد
    • کیسه فقط ادعا تامام IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      عیارتیمت مشخص شددیگه ادعابذاریدکناریه کم ازفولادخوزستان یادبگیریدتیمشون بااون بضاعت مقابل السدبدون شکست درکشورش النصر مردانه جنگیدشماهافقط شعارهستین
  • مینا از لندن IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    چه حس بدیه تیمت ۳تا بزنه و ۵تا صددرصدی نزنه و ببازه
  • گودرز(تاج کبیر_تیم اول ایران) IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    از مجیدی می‌خوام به سیدحسین حسینی میدون بده .سید حسین حسینی تک عقاب آسیاست .مظاهری از۳تا موقعیت ۴تاخورد.بازی برگشت ۶۶۶۶۶تای میکنیم و دل ۷۴میلیون تاجی شاد میشه
  • عموشهرام ش IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    استقلاليا توی این تورنمنت طرفدار سه تیم هستند تاپایان مرحله گروهی طرفدار تیم خودشون..بعدازمرحله گروهی طرفدار ی تیم عربی مث السديا النصر ...تولایی فینال هم طرفدار تیم ژاپنی یا کره ای مث اوسان
  • اعترافات یک کیسه کش IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    همچین میگند تا پایان این دولت استقلالی ها روز خوش نمی بینند انگار قبل این دولت هر سال جام می بردند و امپراطور فوتبال ایران بودند . **** ۱) استقلال تیمی هست که توی تاریخش نتونسته یکسال دبل کنه (قهرمان همزمان لیگ و حذفی) و همچنین نتونسته ۲ قهرمانی پشت سر هم بیاره ، برعکس پرسپولیس قبلا هم سابقه ی دبل در یک فصل (سال ۷۸) و همچنین قهرمانی دو سال پشت سر هم رو داشته (سه بار) و حتی سابقه ۳ قهرمانی در ۴ سال و نیز ۴ قهرمانی در ۵ سال رو هم داشته (چیزی شبیه به هتریک منتها طی ۴ سال و نیز چیزی شبیه به پوکر منتها طی ۵ سال حدفاصل سالهای ۷۴ تا ۷۹) و اگر از تعداد زیاد ملی پوش هاش متضرر نمیشد و از لیگ کنار نمی کشید چه بسا این آمار فراتر از اینها بود . **** ۲) استقلال توی ۳ دهه اخیر فقط ۵ قهرمانی داشته ، یعنی میانگین هر ۶ سال یک قهرمانی ، الآنم استقلال ۷ ساله قهرمان نشده یعنی فقط یکسال بیشتر از میانگین ، از طرفی اونها سابقه ی قهرمانی های پی در پی هم که نداشتند که بگیم به قهرمانی عادت داشتند پس آنچنان فاجعه ای هم برای این تیم پیش نیومده که هواداراش طلبکار عالم و آدم شدند . **** ۳) دهه ۷۰ استقلال یک قهرمانی
    • لُنگ سوگلی حکومتی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      فلکه شیر نفت و خزانه بیت المال چهل ساله که بر روی لنگ باز است و تمامی امکانات برای این تیم فراهمه ..فقط خدانکنه دو تا از بازیکنانشون بعد از ۱۰ سال بخان برن..چنان الم شنگه و مظلوم‌نمایی میکنن..چون شگردشون رو خوب بلدن و مافیای رسانه و پول و امکانات در اختیار دارن...راستی پرونده هدایتی چی شد؟ چرا ماس مالی شد؟پرونده طارمی..مذاکرات وزیر خارجه..بسیج نهادها و وزارت خانه ها برای اینکه مبادا در تیم سوگلی مسئله پیش نیاد دیگه عالم و ادم میدونن که استقلال رو یه جوری فقط سرپا نگه داشتن تا لیگ رقیب آبی و قرمز داشته باشه ولی به گوه همه فوتبالی ها در بخث رسانه و پول و برمانه ریزی و زمین تمرین و اردو مدیریت و برنامه ریزی و ....عدالت رعایت نشده و چهل ساله فوتبال ایران زیر نظر مافیای لنگ است..
    • {...} IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      مگه قبل بابا مسعود رابراه جلوی ورزشگاه تمرین و سازمان لیگ علیه مربیان تون علی دایی و استیلی و حتی یحیی جون تون شعار حیا کن رها کن نمی دادید؟؟دیگه همه میدونن بعد از انقلاب چه بلایی سر استقلال(تاج کبیر) اوردن ولی لنگ حکومتی رو بهش پر و بال دادن..!!
  • پدر اولونگا IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    راضیم ازت اولونگا :)) خوب باد این شاه قلابی رو خالی کردی...
  • رادین IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    اولین شکست تیم‌های ایرانی در آسیا ! بازی اگه ادامه می‌داشت اولنگا ول کن نبود
  • پرسپولیس IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    به نظر من عاقبت هندوانه گذاشتن بی خود زیر بغل تیم هامون این میشه چه دلیلی داره وقتی تو جدول اولی توی بازی گل جلو هستی باز حملات بی ملاحظه کنی! نتیجه میشه این حتما که نباید پرگل برنده بازی ها شد.
  • آوار NO ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    خداوند متعال مخلوقات خودش را بهتر از هر کسی می شناسد. بابا این تیم با دو تا برد مقابل تیمهای بحران زده ، انچنان جو گیر شده بودند که می خواستند رییس فیفا را عوض کنند . من بعنوان یک پرسپولیسی خارج از لیگ ایران همه تیمها برایم حکم تیم ملی را دارد . متاسفم که در این چند روز اینقدر احساساتی شده بودند. آرزوی موفقیت برای همه نمایندگان ایران در لیگ آسیا یی دارم .
  • نیما IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    دفاع دوتیم بدرد نون مجانی هم نمیخورد
  • حمید علوی CA ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    ۱) تیم‌های ایرانی امسال و‌ تا اینجای کار خوب بودن. ۲) بنظر مهمترین تفاوتی که نسبت به ۲۰ ساله اخیر دیدیم، نترس بودن و خودشون رو از پیش بازنده فرض نکردن بود. خیلی خوب و با اعتماد به نفس و با روحیه کوچ میشدن ‌و میرفتن داخل زمین ۳) کار کادرهای فنی عالی بوده، بویژه کادر استقلال ‌‌و پرسپولیس. ۴) یه واقعیت دیگه اینه که تیم‌های عربی فوتبال باشگاهی‌شون در دوران کرونا خیلی افت کرده. اما فوتبال ایران نه چندان. دلیلش هم اینه که در اون کشورها فوتبال عمدتأ با محوریت پول جریان داره و‌امسال که به دلیل کرونا سرمایه گذاریشون کمتر شده شدیدن افت کردن. اما در ایران علاقه، توجه ‌‌و حمایت و اهمیتی که مردم به فوتبال دارن باعث حفظ کیفیت فوتبال در دوران کرونا شد. به عبارت دیگه امسال بهترین موقعیت برای تیم‌های کشورمون برای قهرمانی در آسیاست، چون حتی در سرق آسیا هم سرمایه گذاری باشگاهها روی فوتبال نسبت به قبل از کرونا کم شده.
  • زارعی IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    اتفاقا من خیلی خوشحال شدم این عیار استقلال‌ هست دو تا تیم داغون و دره پیت را بردند جو گیرشدند تو این تیم فرچیپ و قائدی خوب بودند فرهاد به درد بازی بزرگ نمی خوره مطمئنم استقلال در این گر ه سوم میشه
    • امير IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      الاهلي داغونه ،گوواي هند و الوحدة إمارات خيلي شاخه.چي ميزتين شما
  • الدحیل IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    یکی به فنونی زاده بگه معنی بازی یلخی و دفاع اتوبانی رو فهمیدی ؟ پس تا لیگ بعدی آسیا برو تو غار
  • علی NL ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    فعلا لنگیا که دیشب تیم شون به زور تیم راجکاپور رو برد برای ما کری بخونن دور بعد که حذف شدن داریم براشون
  • استقلال کبیر NL ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    لعنت به این شانس... استقلال 3 تا زد و 4 پنج تا موقعیت صد در صد رو نزد یه پنالتیش هم سوخت وگرنه الان لنگیا به جای کری خوندن توی غارهاشون بودن
  • آنتی لنگ NL ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    واااای استقلال با این خط حمله دربی آینده چه بلائی سر لنگ بیاره... لنگیا آماده باشین
  • لنگ پاره IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    حالا اگه استقلال بازی رو می برد لنگیا میومدن میگفتن این الدحیل اون الدحیل نیست!
  • سرباز CA ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    واقعاً فرهاد مجیدی گند زده به استقلال رفته. این چه خط دفاعی بود. اولین تیم درس حسابی که اومد جلومون تیم وا رفت.
  • ال لونگ الأستحمام محبوب القطری AU ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    ببین لنگیا از باخته سرورشون سر از پا نمیشناسن اونوقت میگن ما هموتنه عربستان هستیم. خلاصه از این حرفها که بگذریم به هیچ عنوان بعید نیست که قطریها بعد از تماشیه نمایشه تاج جلویه ال اهلی و الوحشی با پولهایه هنگفته خودشون داور رو خریده باشند. خیلی راحت بگم الدهیل امسال اگر قویرترین تیمه آسیا نباشه، جزوه قوی‌ترین هاست والی با این بازی که من دیدم اگر بخاطر دفاع ضعیف نبود خیلی راحت میشد الدهیل رو برد. تیمه تاج احتیاج به یک دفاع وسط خوب و یک هفبکه دفاعی خوب داره، در ضمن چون وینگر‌ها مثله نادری در حمله شرکت میکنند باید یکنفر پشتشون رو پر کنه، اگر این کارها خوب انجام بشه و وزیر هم بازیکن و مربی فراری نده امسال میتونیم قهرمانه آسیا بشیم دوباره
  • حسین IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    انصافا از بازی لذت بردیم بازی قشنگی بود استقلال به دفاعش باخت
  • كيسه نيوز IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    ميگم اولونگا بياد بخوردتونا خخخخخخخخخخخ
  • حمید استقلالی IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    انشالله ضعف خط دفاعی درست میشه و بازیهای بعدی حبران می کنیم و با اقتدار صعود می کنیم..این رو بهتون قول میدم
  • مرسل IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    دوستان استقلالی مراقب این دوستان لنگی بالا باشید که یاس و نا امیدی تزریق میکنن.. انشالله با اقتدار صعود می کنیم ...تیم خودشون به زور گوا هند رو بردن..استقلال تو گروه اونها بود مطمئن باشید از تیم پیروزی بهتر نتیجه می گرفت... البته چون گروه لنگ خیلی خیلی ضعیفه عیار لنگ هم در مراحل بعدی مشخص میشه..شب دراز است قلندر بیدار..
  • بهنام IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    آقایون و خانما ! یک سوال داشتم: -----کسی میدونه توپ بازی الان کجاست؟
  • مدثر PK ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    ریگی رو تو ترکیب نزارید۔ دانشگر باید برگردہ
  • ش IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    فقط دانشگر دوای خط دفاعی
  • ایران IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    به عنوان طرفدار تمام تیم های ایرانی باید بگم که مجیدی بعیده مربی خوبی باشه. ای کاش از تحلیل های صالح مصطفوی استفاده کنه وگرنه متاسفانه استقلال صعود نمی کنه چون الاهلی هم دوباره قدرت گرفته. تاکتیک دفاعی اسنقلال از تیم محلات هم بدتر بود
  • مهرداد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    دوستان یک سوال: شما در طول 90 دقیقه چند بار اسم علی کریمی رو شنیدید و یا چند بار به خاطر موثر بازی کردن دوربین چهره شو نشون داد. من فکر کنم کلا 2 یا 3 بار در طول بازی و اون پاس اشتباهش اواخر بازی که به جای ضد حمله الدحیل باعث شد کیسه تو حالت فشار به رغیب بمونه. ما تو خونه زیر کولر داشتیم عرق میکردیم ولی دریق از یک قطره عرق رو سر و صورت این بزرگوار. بعد اونوقت مردیکه لوگوبوس کن متهم میشه به کم کاری جلو پرسپولیس.بیدار شو کیسه کش....
  • مبتلا ب بیماری کیسه کش بودن IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    این قسمت ..... لنگ و اولنگا .... هردو قاتل کیسه ی آسیایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی