نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
۱۰ |
۴
سیدجلال مانع جنجال بزرگ مدافع پرسپولیس در هند
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم پرسپولیس با رهبری هم تیمی هایش مانع از جنجال در جریان بازی با گوا هند شد.

خبرورزشی - تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مقابل گوا هند به پیروزی 2 بر یک در هفته سوم رقابت‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا رسید که محمدحسین کنعانی‌زادگان نتوانست یکی از دو پنالتی تیمش را تبدیل به گل کند.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس قصد داشت پنالتی اول سرخ‌ها را که در دقیقه ۱۸ توسط عیسی آل‌کثیر به دست آمد بزند اما با مخالفت هم‌تیمی‌هایش روبه‌رو شد تا یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم از مهدی ترابی بخواهد پشت توپ بایستد.

همین موضوع با واکنش تند کنعانی‌زادگان روبه‌رو شد و او به حالت قهر به خط دفاعی سرخپوشان بازگشت که سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ‌ها وارد ماجرا شد و از کنعانی‌زادگان خواست تا قضیه را خاتمه دهد و دیگر حرفی از پنالتی نزند. مهدی ترابی نیز پنالتی اول پرسپولیس را تبدیل به گل کرد اما کنعانی‌زادگان در شادی این پیروزی هم شرکت نکرد.

بیشتر بخوانید:

در ادامه این دیدار، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس گل دوم این تیم را در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند و کنعانی‌زادگان را که نزدیک او بود در آغوش گرفت تا با او خوشحالی‌اش را تقسیم کند.

احسان پهلوان در دقیقه ۴۰ در محوطه جریمه گوا هند نقش بر زمین شد تا داور بار دیگر به سود پرسپولیس اعلام پنالتی کند. اتفاقی که سبب شد کادر فنی سرخپوشان به همراه سیدجلال حسینی با توجه به اتفاقات مربوط به پنالتی اول، توپ را به کنعانی‌زادگان بدهند تا این مدافع پشت آن بایستد اما شوت محکم کنعانی زادگان به وسط دروازه گوا رفت تا «سینگ» آن را دفع کند.

پس از این پنالتی نیز سیدجلال حسینی باز هم نفر اولی بود که سمت کنعانی‌زادگان رفت و از او خواست تا تأسف نخورد و تمرکز خود را روی ادامه بازی بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    خبر کیسه نظرت در مورد علی کریمی چیه که بعد گلرشون بدترین بازیکن بود این خیانت و تبانی نبود آیا........شما که در مورد شجاعی که بعد از گلرشون بیشترین امتیازو آورده بود مطلب زیاد کار کردید.....فکر کردی ما پرسپولیسی ها این سایت کیسه کش میاییم برای چیه برای یادآوری و پاسخ به حاشیه سازی شماست.....آره خبر کیسه جان
  • علی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    درود بر سید جلال
  • الدوچرخه چی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    این بچه واقعا جاش در پرسپولیس نیست.بازیکنی که خودش رو از تیم جدا بدونه وفقط برای اینکه خودش پنالتی بزنه قهر کنه وبچه بازی در بیاره همون بهتر که درپرسپولیس نباشه.اگه خیلی هنر داری درطول بازی گل بزن نه پنالتی که ۹۸ درصد باید گل بشه وحتی از زدن اونم عاجزی!
  • مانلی دهه هشتادی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    آقا جلال جگره،نفسه،جذابه،تو دل برو و خشن و نمونه یه مرد ایرانی که متستفانه دیگه نسل شون داره تمام میشه.البته با اجازه خانوم عزیز آقا جلال!!! مرد تمام نشدنی پارسی.
  • یاشار ۲۴ ابدی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    نعمتی به نام سید جلال . ممنون که هستی کاپیتان
  • وحید IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    سیدجلال نه ؛ سید نعمت : چون واقغا نعمتی هست برای پرسپولیس . خدا حفظش کنه
  • ق ر IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    اگر بازیکنان پرسپولیس ده پنالتی خراب کنند بازم ستاره هستند .
  • خایدالو IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    دانشگر بیچاره به اسماعیلی گفته چکار می‌کنی لنگی های هوچیگر همه دم از دسیپلین و نظم زدن الان چرا کسی نیست جیکش دربیاد البته آخر فصل که بره قطر لنگی شروع میکنن که خوب شد رفت نظم تیمی به هم ریخته بود
  • بهبودی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    بزرگترین ضعف کنعانی بچه بازیاشه که نمی دونیم کی دست از این کاراش برمی داره.
  • Rad IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    سید جلال عشق است...کاپیتان با شخصیت ارتش سرخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی