جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
۲ |
۰
الدحیل با یک تغییر مقابل استقلال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه الرایة قطر نوشت که الدحیل در سرنوشت سازترین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال خواهد رفت.

خبرورزشی - استقلال پس از شکست دو شب پیش مقابل الدحیل در دور سوم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، بامداد یکشنبه و از ساعت ۰۰:۴۵ در بازی چهارم خود به مصاف الدحیل می رود و روزنامه قطری این دیدار را برای نماینده این کشور سرنوشت ساز خوانده است.

الرایة قطر در این خصوص نوشته است: این تقابلی است که تقریباً سرنوشت ساز تلقی می شود، زیرا پیروزی در آن باعث می شود الدحیل تقریبا با درصد بالایی راهی مرحله یک هشتم نهایی شود در حالی که شکست در این بازی یا کسب تساوی همه احتمالات را در خصوص سرنوشت این گروه به حالت قبل بر می گرداند. بنابراین دستورالعمل های کادر فنی به رهبری صبری لموشی فرانسوی به بازیکنان ارائه شد.

بعد از شادی پیروزی اخیر مقابل استقلال، کادرفنی تلاش کردند تا با کار بر روی بازیکنان، آنها را برای تقابل با تیم ایرانی متمرکز کنند تا آنها با تلاش و به دست آوردن روحیه کسب نتیجه همچون مسابقه اول، پیروزی را تکرار کنند و با حفظ صدر جدول، گامی بزرگ برای صعود به دور بعد بردارند.

این تیم عصر امروز با یک تمرین مهم مرحله آماده سازی خود برای دیدار با استقلال را به پایان می رساند. این تمرین برای شناسایی ترکیب مدنظر مربی مهم خواهد بود تا آنها در کمتر از ۳ روز به دنبال راهی برای جستجوی رسیدن به یک پیروزی جدید با همان تیم باشند.

انتظار می رود لموشی تیمش را با همان ترکیب بازی قبلی با استقلال به میدان بفرستند و تنها یک تغییر در خط دفاعی تیم به وجود بیاورد چرا که یکی از بازیکنان مدافع الدحیل در مسابقه قبلی در حد و اندازه های خودش نبود و عملکرد خوبی ارائه نداد.

الدحیل برای بازی با استقلال هیچ بازیکن غایبی ندارد و تمامی عناصر موجود در اختیار سرمربی قرار دارند و او می تواند بازیکنان را با توجه به اهداف و تاکتیک های مدنظرش راهی زمین مسابقه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حماسه قشقایی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    ما از یکی از تیم های قدرتمند غرب آسیا ۳_۴ باختیم و اختلافمون با اونا فقط یه گل بود.هیچ کجای دنیا باخت با اختلاف یه گل رو شکست سنگین حساب نمیکنن. نکته بعد اینکه همین الدحیل سال قبل رفت و برگشت لنگ رو برد و لنگ حتی یه گل هم بهشون نزد.. بعدش اینکه زخمی که عمر خریبین به لنگ زد اینجوری خوب نمیشه. سوم اینکه ما الان تیم دوم گروهیم و اگه بازی برگشت با الدحیل رو ببریم به صدر جدول برمیگردیم. پس با این حساب بهتره لنگیا سکوت کنن.
  • عامیرزا IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    فقط یادتون باشه برای حس مهمان نوازی بیشتر علی کریمی فیک رو حتمن تو ترکیبتون بذارید اینجوری باخت عستقلال دوازده نفره به الدوحیل ده نفره احساس بهتری میده.توحالت حمله تیمش دقیقه اخر بازی عجب پاس بی هدف و رو به عقب و اوت جالبی بنفع عستقلال داد تا وضعیت حمله رو در حساسترین دقایق بنفع عستقلال از سمت کناره های زمین خودی طراحی کنه بلکه با گلزنی دقیقه اخر عابیا یه تنه تبدیل به سوپرمن تمام دوران تیم مکتب عوسطوره های دودی وخائن بشه.بله قرار بود به شجاع وپرسپولیسیا درس غیرت واصالت بدن!! اگه الدوحیل تو مرحله حذفی حذف شه وعستقلال بیاد بالا مطابق بند شش قانون اسرای جنگی کنوانسیون ژنو عستقلالیای تیمهای دیگه میتونن بدون فسخ قرارداد بطور موقت بیان تو ترکیب عستقلال بازی کنن بعد بازیا برگردن تو تیمشون!! نخندین موضوع جدیه ستاره سوم رو میخان میفمی؟هر کی تاریخ اینا رو بخونه هیچوقت بهشون ایراد نمیگیره.الخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی