نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فینال لیگ برتر بسکتبال/ شهرداری گرگان یک قدم به قهرمانی نزدیک شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم شهرداری گرگان با پیروزی ۸۸-۶۶ مقابل مهرام تهران موفق شد سری فینال را دو بر یک پیش بیافتد تا یک قدم به قهرمانی نزدیک تر شود.

خبرورزشی - کوارتر اول بازی را شهرداری گرگان بهتر از حریف تهرانی اش شروع کرد و اختلاف را به ۶ هم رساند اما رفته رفته مهرامی ها اختلاف را کم کردند و این کوارتر با نتیجه ۲۱-۱۸ به سود شهرداری به پایان رسید. در این کوارتر صمد نیکخواه  بهرامی از داور تکنیکال فول گرفت و مایک رستم پور یک خطای غیر ورزشی روی حامد حسین زاده انجام داد.
کوارتر دوم باز هم گرگانی ها بودند که بهتر از حریف استارت زدند و در حمله و دفاع موفق تر از حریف بودند. اختلاف ۹ امتیازی این دو تیم، علی آرزومندی را وادار کرد تا اولین وقت استراحت بازی را بگیرد اما بعد از این تایم اوت مهرام فقط دو امتیاز آن هم با پرتاب های پنالتی صمد نیکخواه به دست آورد. صمد نیکخواه بهرامی در دقیقه ۶ این کوارتر ۴ خطایی شد اما نکته جالب ماجرا این بود که علی آرزومندی او را تعویض نکرد!  این کوارتر با نتیجه ۱۸-۸ به سود شهرداری تمام شد و گرگانی ها نیمه را ۳۹-۲۶ بردند.
کوارتر سوم بازی هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند و در نهایت این مهرام بود که موفق شد این کوارتر را با نتیجه ۲۴-۲۲ برنده شود.
 در کوارتر چهارم بازی شاگردان شاهین طبع کاملا برتر از حریف بودند و این کوارتر را ۲۷-۱۶ بردند و در نهایت شهرداری با نتیجه ۸۸-۶۶ برنده بازی شد. آلاده آمینو از گرگان با ۲۰ امتیاز و ۱۴ ریباند بهترین بازیکن زمین شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی