اگر مهدوی ‌کیا تخلف کرده باید تبعات آن را بپذیرد/ مهدی شاید از جزئیات ماجرا خبر ندارد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

امیدوارم دیدارهای رئیس فدراسیون فوتبال با محمد جواد ظریف و محمدباقر نوبخت به درد فوتبال ما بخورد و ای کاش خود رئیس فدراسیون در مصاحبه‌هایش می‌گفت خروجی جلساتش با دولتمردان چه بوده و کدام یک از مشکلات و معضلات فوتبال کشور را کاهش داده است.

خبرورزشی-  خداداد عزیزی همچنان یکی از چهره‌های محبوب فوتبال ایران است که یکی از دلایلش صراحت لهجه او بوده است. خداداد با اشاره به دیدارهای رئیس جدید فدراسیون فوتبال با وزیر امور خارجه و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: الان کمی زود است بخواهم درباره رئیس جدید فدراسیون فوتبال نظرم را بگویم چون برای شناخت توانایی‌ها و اهداف تیم جدیدی که در فدراسیون فوتبال مستقر شده‌اند زمان لازم است تا بتوان آنها را شایسته یا ضعیف دانست.

وی اضافه کرد: در فوتبال هر چقدر هم زرنگ باشید بعد از چند ماه واقعیت ماجرا مشخص می شود شاید شما در یک شغل دیگر یا در یک بیزینس به شرکت یا به فردی چک بدهید و دو سال هم اتفاقی نیفتد اما در فوتبال این چنین نیست و هر چقدر هم در کار سیاه بازی و نمایش متبحر باشید دستتان رو می‌شود.

خداد عزیزی افزود: امیدوارم دیدارهای رئیس فدراسیون فوتبال با محمد جواد ظریف و نوبخت به درد فوتبال ما بخورد و ای کاش خود رئیس فدراسیون در مصاحبه‌هایش می‌گفت خروجی جلساتش با دولتمردان چه بوده است و کدام یک از مشکلات و معضلات فوتبال کشور را کاهش داده است.

بازیکن سال 1996 آسیا در خصوص عملکرد نمایندگان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال را تماشا کرده‌ام. این دو تیم شروع خوبی داشتند استقلال برابر تیم الاهلی و الشرطه عملکرد خیلی خوبی داشت اما برابر الدحیل پر اشتباه بود اگر هوشیار باشد می‌تواند در بازی برگشت این تیم قطری را شکست دهد. بازی‌های تراکتور و فولاد را ندیدم اما تا اینجای کار عملکرد آنها  هم بد نبوده است. راهیابی چهار نماینده فوتبال کشورمان به مرحله بالاتر به سود کشورمان خواهد بود.

وی درباره تیم ملی نیز گفت: تا چشم به هم بزنیم بازی‌های مهم و سخت تیم ملی شروع می شوند. اعتقاد دارم بازی با عراق برای ما سخت و بسیار مهم خواهد بود و مربیان تیم ملی باید از تمام روزهایی که تا شروع مسابقات مانده برای برنامه ریزی نهایت استفاده را ببرند.

خداداد عزیزی در خصوص محکومیت آکادمی مهدوی کیا و تبعاتی که گریبانگیر این فوتبالی شاخص شده است به خبرورزشی گفت: در بعد فنی فوتبال تخلف جرم است و مستحق برخورد، اما اگر روزی من خداداد عزیزی، علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و سایر دوستانی که اصرار به فوتبال پاک داریم مرتکب تخلف شویم مستحق برخورد شدیدتر هستیم. اگر مهدوی کیا که تا چند ماه قبل جزء گزینه‌های کار در فدراسیون فوتبال بود و شعار فوتبال پاک هم داده می‌شد و اتفاقاً خود من طرفدار آنها بودم و دوست داشتم امثال علی کریمی و مهدوی کیا به فدراسیون فوتبال وارد شوند تخلف کرده باید تبعات آن را بپذیرد.

وی تاکید کرد: خوشحال شدم که دیدم هیئت فوتبال استان تهران تخلف به وجود آمده را لاپوشانی نکرده است و قرار است باز هم بررسی شود که اگر تخلفی نشده رای برگردد. ضمن اینکه من می دانم مهدوی‌کیا اکثر ماه‌های سال را در ایران نیست و شاید از جزئیات ماجرا خبر ندارد پس نباید او را مقصر دانست. مربی در تیم‌های پایه‌ای به شناسنامه بازیکن نگاه می‌کند و اگر از نظر فنی خوشش بیاید بازیکن را انتخاب می کند اما داریم افرادی که با شناسنامه دیگران وارد تیم‌های پایه‌ای می‌شوند. اینجا مربی که مسئول صدور شناسنامه نبوده ولی به نظرم می‌توان از روی فیزیک و چهره بازیکن حدس زد که حدوداً چند سال دارد.

خداداد عزیزی در ادامه گفت: خود من الان به نوعی دارم در برنامه ستاره ساز کار پایه‌ای در فوتبال انجام می‌دهم. برای همین برنامه هم زمینه برای تخلف می‌تواند به وجود بیاید اما خب ما را دیگر همه می‌شناسند و بابت این مسائل سمت ما نمی‌آیند. من اگر بخواهم روی احساس یا سلیقه شخصی یا هر چیز دیگری یک نوجوان کم استعداد یا کم توان وارد برنامه کنم حق یک نوجوان شایسته دیگر ضایع شده است و هیچ کار بدی در این دنیا بدون جواب نمی‌ماند. به نظرم در هر شغلی و به خصوص حالا که تخصص من در فوتبال است همه باید نگران چوب خدا باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    ای کاش فوتبال ایران چندین تا آدم نترس و صادق مثل خداداد داشت
  • کیوان IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    خدادادعزیزی چهره محبوب من
  • فری FR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    گل بود به سبزه نیز آراسته شد
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    جناب عزیزی تخلفات دیگران را توجیه نکن که شریک آن تخلف خواهی بود مهدوی کیا در آلمان هم حیثبت ما را با اون کارش برد
  • بابک IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    کار درست مثل خداداد
  • کریم IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    دیدار ظرف و نوبوخت با فوتبالی ها بخاطر پرونده نژادپرستی لنگ قهرمان هست! بقول خادم، سلطانی فر منافع پرسپولیس را به تیم ملی ترجیح میداد! دیگه از حکومتی که وزیراش علنا میگن لنگی هستند چه انتظاری داری؟!؟!؟
  • کجا از این جا بهتر IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    جالبه این آقای مثلا اسطوره تا لحظه آخر بروی این تخلف و جعل پافشاری میکرد و تو لایو با پزمان راهبر گریه و فیلم هندی هم انجام داد.
  • ایمان IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    زنده باد خداداد عزیزی
  • فرشاد IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    خداداد راست میگه در برابر قانون همه برابرند اما بشرطی که قانون درست اجرا بشه نه مثل الان که فدراسیون و ارکانش خودشون ابشخور فساد و بی عدالتی هستند،شما ببین سال قبل بخاطر شیشتقلال چطور سر پارس جنوبی رو بریدن،در حالی که چهار روز بعد تمام بازیکن های مثلا" کرونایی شیشتقلال جلو تراکتور بازی کردن حالا فعلا کاری به داوریها ندارم که هر سال منجمله سال قبل داورها یکی از مهمترین و بهترین بازیکنهای شیشتقلال هستن،هنوز که هنوزه هیچکس دلیل بازی نکردن ذوب اهن جلو پرسپولیس رو نمیدونه متاسفانه رسانه های حکومتی هم پشت تیم حکومتی شیشتقلال هستن و هر جا منافع این تیم حکم کنه فریاد میزنن و هر جا به ضررش باشه همه چیز سانسور و بایکوت خبری میشه.
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    من در مورد این موضوع و جزییاتش اطلاعی ندارم و اظهار نظری هم نمیکنم چون یاد گرفتم و میدونم فقط ادمهای نادون در مورد چیزی که علمشو ندارند حرف میزنن اما در مورد یک چیز میتونم نظر بدم چون دارم با چشم خودم میبینم،اون موضوع هم حمایت همه جانبه حاکمیت و سیستم رسانه ایش و ارکان فدراسیون از تیم حکومتی کیسه هست،خب تو همچین شرایطی من طرفدار فوتبال طبیعتا" نمیتونم به این سیستم ناعادل و بیمار و تصمیمهاش اعتماد داشته باشم و اون رو بپذیرم.
  • شیشتقلال حقیر دائم الزیر جام ندیده IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    در اینکه شکی نیست هر کس تخلفی کرده باید عواقبش رو هم بپذیره ولی مشکل اینجاست داریم در مورد سیستم و فدراسیونی صحبت میکنیم که یجورایی بله قربان گو تیم حکومتی کیسه هست،شما ی نگاه به انالیز داوریهای سال قبل و امسال تا نیم فصل در رسانه ها بکنید،اخه مگه میشه همیشه و هر سال ی تیم از داوریها سودهای چندین و چند امتیازی ببره؟!سال قبل پارس جنوبی رو یادتون رفته؟!کسی تونست بهشون بگه بالا چشمتون ابروست یا همین امسال تو جریان کمتر بودن بازیهای پرسپولیس روزی رو یاد ندارم که سهیل مهدی در حال اطمینان دادن لزوم تعداد بازیهای برابر پرسپولیس تا قبل دربی به شیشتقلالیها نبود و الان همون خواسته از طرف پرسپولیسی ها شده به نقل از سهیل مهدی شده دری وری های صفحات هواداری که نباید بهش اعتنا کرد،ایا شکایت از بازیکنهای جدید کیسه که تقریبا" تمامشون با تیمهای سابقشون قرارداد داشتن به جایی رسید؟!رسانه های حکومتی هم که قربونشون برم نقش کارگزار شیشتقلال رو در همه زمینه ها بازی میکنن،تو همچین شرایطی و با توجه به همچین سیستم بیمار و معیوب و البته فاسدی چه عدالت و چه قانون و چه کشکی؟! لطفا" منتشر کن ادمین جان .
  • شیشتقلال بی افتخار IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    تو همه جای دنیا وقتی همچین اتفاقی میفته رسانه ها میان برا مخاطب این قضیه رو بازش میکنن و شفاف سازی میکنن تا مردم متوجه بشن ایا همچین تخلفی بوده یا نه اگه بوده عمد بوده و یا غیر عمد و میزانش چقدر بوده و با این حکم همخوانی داره یا نه و سوالهای دیگه ولی اینجا رسانه های بی طرف هم جرات ندارن علیه تیم حکومتی کیسه حرف بزنن ی عادل فردوسی پور هم بود که عدالت گو و حق جو بود که اونم حذفش کردن و دست بالشون برای همه نوع کثافتکاری باز شد.
  • مجید IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    تبریک میگم اقای تاج تا اومدی انگ زدی به کسانی که شاید دور بعد برات رقیب میشدن، شما و خطیر و باندت از همه متخلفتر هستید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی