نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
۳ |
۵
محرم نویدکیا: وقت تلف نکن آقای محبی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپاهان اصفهان با پیروزی مقابل نساجی در قائمشهر صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت.

خبرورزشی - در حالی که سپاهان ۱۰ نفره بازی می کرد و محمد محبی هنگام تعویض شدن به آرامی به سمت نیمکت می‌رفت تا کمی وقت تلف کند، محرم نویدکیا به او گفت وقت تلف نکن آقای محبی و زودتر از زمین بیرون بیا تا بازی ادامه پیدا کند.

این رفتار محرم را در میان مربیان ایرانی اصلاً ندیده بودیم یا حداقل این که کمتر دیده بودیم اما سرمربی سپاهان نشان داد که با بقیه همکاران خود فرق دارد و اهل وقت تلف کردن حتی در بازی‌های خارج از خانه که تیمش از حریف پیش است، نیست.

جالب اینکه محبی هم به حرف محرم گوش کرد و سریع‌تر از زمین بیرون رفت تا بازی ادامه پیدا کند. البته در نهایت نساجی که روز چندان خوبی را سپری نکرده بود نتوانست گل خورده را جبران کند و بازی با همان تک گل زیبای احسان حاج صفی یک بر صفر به سود سپاهان تمام شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    احسنت به این رفتار اخلاقی و شرافتمندانه
  • توفان DK ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    همچرا دیده بودیم. علی کریمی زمانی که در سپیدرود مربی گری می کرد دقیقن به همین صورت بود و هیچگاه بازی های تاخیری ارایه نداد. اوج ان زمانی بود که در یک بازی دروازه بان خودش را انداحت زمین و هنوز فریادهای خشمگین کریمی را به خاطر دارم که جگونه به خود دروازه بان می گفت بلند بشه و به بقیه می گفت بلندش کنید و صد البته که کمی بعد هم گل خوزدند. جالب بود که در برنامه 90 هم به ان پرداخت و به طعنه از بی تجربگی و نااشنایی او به دوران مربی گری اشاره کردند . فرقش در تفاوت منش است . برخورد کریمی با همان خشم شناخته شده او همراه بود و اینجا محرم خیلی نرم اشاره کرد
  • احسان IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    واقعا بی نظیره محرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی