نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
انتقاد تند مجیدی از داور بازی با الدحیل/ کاری کردیم که هر تیمی نمی‌تواند/ ربسک بازی هجومی را پذیرفتم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از گذشت دو روز برای من قابل هضم نیست که وقتی بازی ۳-۳ بود چطور داور آن صحنه (خطا روی قایدی) را پنالتی نگرفت.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل الدحیل قطر در چهارمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: مسلماً بازی مقابل تیمی که در جام باشگاه‌های جهان حضور داشته کار سختی خواهد بود. در بازی قبل بهتر از الدحیل بازی کردیم.

وی ادامه داد: از همه نظر از الدحیل بهتر بودیم و به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم که بازی زیبایی را انجام دادند. این چیزی است که من و هواداران استقلال دوست داریم. زدن ۱۱ گل در ۳ مسابقه کار هر تیمی نیست. بعد از گذشت دو روز برای من قابل هضم نیست که وقتی بازی ۳-۳ بود چطور داور آن صحنه (خطا روی قایدی) را پنالتی نگرفت. در ۲۵ سالی که فوتبال بازی کردم چنین چیزی ندیدم.

مجیدی عنوان کرد: مسلما بازی فردا بازی سختی است. با همه احترام برای الدحیل و بازیکنانش با تمام توان بازی می‌کنیم. وقتی هجومی کار می‌کنیم باید ریسک‌هایی را قبول کنیم. با تمام وجود این ریسک را قبول کردم و با تمام وجود بازی تهاجمی ارائه می‌دهیم. مشکلاتی در بحث دفاعی تیم داریم که حتماً آنها را باید برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید:

سرمربی استقلال درباره فشاری که در سه بازی قبلی روی تیمش آمده، تصریح کرد: در بازی تهاجمی انرژی بیشتری خرج می‌کنید. در بازی قبلی نیز وقتی ۳-۳ بودیم به دنبال مساوی نبودیم ولی هر زمان که بازیکن تعویضی را وارد زمین کردیم همان کیفیت بازیکن اصلی را برای ما داشته است و از این بابت مشکلی نداریم. ما بازیکنان ذخیره خیلی خوبی داریم که با همان کیفیت بازی می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی