نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رونمایی از عجیب‌ترین قلب دفاع پرسپولیس که هرگز ندیده بودیم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی در ۲۰ دقیقه پایانی دیدار مقابل گوا هر دو مدافع میانی تیمش را بیرون کشید تا این وظیفه را به دو هافبک دفاعی تخصصی بدهد.

خبرورزشی - پرسپولیس در شرایطی که با دستیابی به چهار گل، برد چهارم خود را نیز قطعی کرده بود با تصمیات جالبی از سوی یحیی گل‌محمدی کار را دنبال کرد.

سرمربی پرسپولیس که نسبت به بازی قبلی با ۶ تغییر کار را مقابل گوا هند استارت زده بود، موفق شد این بار حریف را با چهار گل از پیش رو بردارد تا یحیی فرصت مناسبی برای استراحت دادن به دیگر نفراتش در اختیار داشته باشد.

سرمربی سرخ‌ها در ابتدای نیمه اول سیدجلال حسینی را از زمین خارج کرد و در ادامه نیز با تعویض محمدحسین کنعانی‌زادگان، وظیفه دفاعی تیمش را به دو هافبک دفاعی داد.

کمال کامیابی‌نیا و محمد شریفی در دقایق پایانی دیدار مقابل گوا هند در پست دفاع میانی برای پرسپولیس به میدان رفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جلال IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    سیدجلال حسینی محبوب عالم است ولی سن او برای دفاع آخر دیگر به اتمام رسیده واو هم در تیم ملی وهم درپرسپولیس تحت پوشش مدافعان دیگر بازی می کند او باید قبول کند که سرعت جوانی را ندارد وباید قبول کند که اصرار اوبه ماندن بستن درب فوتبال به روی یک جوان است یعنی جوانی بهاری بود وبگذشت او درسن ۴۰ سالگی دیگرباید خداحافظی کند
    • محسن IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      نگاهی به تیم منتخب باشگاه آسیا بنداز ی فقط سید جلال از هر چهار نماینده ایران حضور داره.سوپر من گل های حساس که باعث برد تیم شده را زده و بعنوان یک فرمانده مقتدر و محبوب با استفاده از تجربیات باارزشی که داره تیم رو رهبری می‌کنه بی انصافی والبته تنگ نظری شما در این حرفها تون کاملا واضحه.سید جلال الگو خوبی برا تمام فوتبالیست ها آسیایی ه،❤️❤️❤️❤️❤️❤️شیش قلب بخاطر شیش گل کاپیتان در لیگ وآسیا وشیش معروف برا شما دوست حسود
  • سپاهانی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    دیشب عالییییی بودیند آفرین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی