نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
از سوپرلیگ خلاص شدیم، حالا گرفتار یوفا هستیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ با تعجب درباره طرح جدید یوفا می‌گوید: آیا این طرح یوفا به خاطر پول نیست؟ واقعا مسخره است، شبیه یک جوک است.

خبرورزشی – یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) بابت طرح جدید لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد و عصبانیت خود را از اینکه یوفا نظر بازیکنان و مربیان را در این مورد نخواسته ابراز کرد.

یوفا قرار است از سال ۲۰۲۴ این طرح را که با افزایش تعداد تیم‌ها و در نتیجه تعداد بازی‌ها همراه است، اجرا کند. سرمربی قرمزهای آنفیلد در این مورد گفت: «در مورد سوپرلیگ اروپا نکته مثبت این بود که آن پروژه انجام نشد و شکست خورد. اما ماجرا هنوز تمام نشده و این بار منظور من سوپرلیگ نیست.»

سرمربی آلمانی ادامه داد: «همه نظر من را در مورد بیشتر شدن تعداد بازیها می‌دانند. نباید مدام تعداد بازی‌ها و رقابت‌ها را بیشتر کرد. بله، سوپر لیگ لغو شد. خبر خوبی است، خیلی خوب، عالی. اما طرح جدید لیگ قهرمانان هم اصلاً اینطور نیست که بگوییم اوه چه خوب، بریم انجامش بدیم!»

کلوپ گفت نظرش را به یوفا در این مورد گفته: «مدتی قبل طرح را به من نشان دادند، به من زنگ زدند و یک ساعت با یوفا در این مورد حرف زدم و گفتم از این طرح خوشم نمی‌آید. به جای ۶ بازی باید ۱۰ بازی انجام دهیم و اصلاً نمی‌دانم قرار است این بازی‌ها را چه زمانی برگزار کنیم. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. شاید یوفا از انگلیس بخواهد که رقابت‌های حذفی را کم کند یا تعداد تیم‌های لیگ به ۱۸ تیم کاهش یابد. اگر این‌ها را به مسئولان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال انگلیس بگویید قطعا جواب نه می‌شنوید.»

او با انتقاد از یوفا گفت: «تنها کسانی که نظرشان خواسته نشده، مربیان، بازیکنان و هواداران هستند. می‌دانم مردم می‌گویند ما کلی پول می‌گیریم اما ما همین الان هم بیش از حد نرمال بازی می‌کنیم و این نظر همه مربیان است. یوفا از ما سئوال نکرد، بنیانگذاران سوپرلیگ از ما سؤال نکردند، هیچکس از ما سؤال نمی‌کند. آیا این طرح یوفا به خاطر پول نیست؟  واقعاً مسخره است، شبیه یک جوک است.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کریم IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    تا کور بشه چشم انگلیسی های بیشرف که پشت سوپرلیگ را خالی کردن! حالا بشید ماشین پولساز یوفا و دستاتونو دراز کنید تا شاید دوزار بندازه کف دستتون. تقصیر خودتون نیست تو ذات انگلیسی ها نامردی و بیشرفی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی