آخرین خبر درباره وضعیت کارلوس کی‌روش/ سران فوتبال آفریقای جنوبی تصمیم می‌گیرند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی پیشین تیم‌های ملی ایران و کلمبیا دوباره هدایت بافانا بافانا را برعهده خواهد گرفت.

خبرورزشی - در حالی که قرار بود اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی (SAFA) امروز (شنبه) سرمربی جدید تیم ملی این کشور را معرفی کند، این اتحادیه با انشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد به دلیل محدودیت‌های سفر در این کشور که در نتیجه شیوع ویروس کرونا وضع شده، معرفی سرمربی جدید بافانا بافانا به هفته آینده موکول می‌شود. پیش از این از کارلوس کی‌روش سرمربی پیشن تیم‌های ملی ایران و کلمبیا، اِروی رنار سرمربی تیم ملی عربستان و هوگو بروس سرمربی پیشین تیم ملی کامرون به عنوان سه گزینه نهایی SAFA یاد شده بود.

طبق گزارش سایت «اسپورت ۲۴» آفریقای جنوبی؛ سرمربی بعدی بافانا بافانا احتمالاً کارلوس کی‌روش خواهد بود، مربی‌ای که بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را برعهده داشت و این تیم را تا مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا و البته جام جهانی ۲۰۰۲ رساند.

همچنین سایت «ساوت افریکن» نیز با انتشار گزارشی مدعی شد؛ کارلوس کی‌روش در آستانه معرفی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی آفریقای جنوبی است. طبق این گزارش؛ اروی رنار ادعای علاقه‌اش برای سرمربیگری بافانا بافانا را تکذیب کرده است و با این شرایط رقابت برای احراز این پست بین کی‌روش و بروس است، اما سران اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی نسبت به استخدام کی‌روش علاقه‌مند هستند.

کی‌روش ۶۷ ساله که پیش از هدایت تیم‌هایی همچون رئال مادرید، تیم ملی پرتغال و تیم ملی ایران را برعهده داشته، از ماه فوریه ۲۰۱۹ هدایت تیم ملی کلمبیا را عهده‌دار بود، اما پس از یک سال و ۹ ماه حضور روی نیمکت این تیم از سمت سرمربیگری تری‌کالر اخراج شد. او در این مدت در ۱۸ بازی، آمار ۹ پیروزی، پنج تساوی و چهار شکست را از خود برجای گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .... IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    برگرد ایران❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی