ببینید| جنجال تازه از جواد خیابانی/ حواس آقای گزارشگر موقع گل پرسپولیس کجا بود؟
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جا ماندن جواد خیابانی از گل سوم پرسپولیس در دیدار با گوا، برای این گزارشگر قدیمی فوتبال حاشیه ای جدید را رقم زد.

خبرورزشی - جواد خیابانی در جریان گزارش دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، در حالی که در حال خواندن اسامی بازیکنان در ابتدای نیمه دوم این بازی بود، از اعلام گل سوم پرسپولیس توسط عیسی ال کثیر به گوا و ابراز واکنش مناسب نسبت به این گل، باز ماند.

هر چند خیابانی در ادامه بازی و در گل چهارم پرسپولیس تلاش کرد، درصدد جبران این جاماندگی برآید، اما از زمان پایان این مسابقه تاکنون، این ویدئو به سرعت در فضای مجازی دست به دست شده و حتی از سوی برخی کاربران به عنوان جانبداری از دیگر تیم پایتخت تعبیر می شود. 

دیدار پرسپولیس و گوا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه جمعه شب، مستقیم از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت. پرسپولیس ایران در چهارمین دیدارش در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۴ بر صفر گوای هند را در هم کوبید و با این نتیجه ۱۲ امتیازی شد تا جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی E را مستحکم‌تر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    استقلال و پرسپولیس فرقی نمیکند مشکل اینجاست که هیچ وقت نمیشه برای بازی های مهم یه گزارشگر خوب و بی طرف بیاد و گزارش کنه ....
  • مجهول الهویه ZA ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    آقای خیابانی شما بهترین گزارشگر هستید به این حواشی توجه نکنید. شما از بس خوبید حسود زیاد دارید خیلی متشکریم از مهربانی شما متشکریم که موقع اذان التماس دعا ندارید بلکه برای سلامتی ما دعا میکنید سلامت باشید انشالله.
    • کاوه IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      به نظر منهم ایشان انسان خوب و مهربانی هستند اما بهتره برای جفظ شان خودشان گزارشگری مخصوصا بازیهای ملی و داخلی را کنار بگذارند تا بیشتر از این سوژه نشوند
  • ایران IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    همیشه گزارشگرا جلو بودن و بازی عقب (سانسور) این دفعه پشت ب زین شده
  • ARSHIYA IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    تو رو خدا به این گزارشگرا حواشی ندید
  • دلفان IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    عرض ادب خیابانی همیشه خیابانی است . دوست داشتنی ، محجوب و بدون حاشیه . او از پیشگامان گزارشگری فوتبال در تلویزیون ایران است . همیشه سعی کرده که خوب باشد . مهمتر از گزارش ورزشی اخلاق و ادب است که ایشان متخلق به آنها است . او را دوست بداریم .
  • مصطفی IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    بازهم آقا جواد خیابانی اون کناریش بازی پرسپولیس هم از رقیبش تعریف می کنه بله سخته ولی اگه افراد بی طرف بیان گزارش کنند بهتره
  • جلال IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    بی‌انگیزه‌ها اخراج این یک اصل است که در تمام دنیا بجز کشورهای غیرپیشرفته اجرا میشود. آقای خیابانی دیگر هیچ انگیزه‌ای برای یک گزارش خوب ندارد
  • ش خ IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    مقصر آقا جواد نیست‌، مهاجمان پرسپولیس بدموقع گل میزنن!! ایشون استثنائا تو اون بازی تقریبا گزارش بی‌طرفی داشت با اینکه همه میدونن شدیدا استقلالیه، که البته هیچ ایرادی هم نداره. البته ایشون چند باری با پیش کشیدن بحث دروازه‌بان سکونشین گوا و اینکه تونسته بود پنالتی کنعانی رو بگیره شیطنت کرد و خواست بگه او که تونسته پنالتی پرسپولیسو بگیره چرا نباید تو ترکیب تیمش باشه. اگه دقت کرده باشین دو تا تیم با تغییرات فراوان نسبت به بازی اول خودشون وارد زمین شدن. سرمربیان دو تیم از بازیکنای ذخیره‌شون بیشتر استفاده کردن تا بعدا به مشکل نخورن. اتفاقا این نشونه هوش مربی گوا بود که چون میدونست تیمش حریف پرسپولیس نمیشه نخواست بازیکنای اصلیش محروم و مصدوم بشن و احیانا بتونه از الریان و الوحده امتیازات لازم برای صعود رو بگیره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی