نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
عکس| واکنش وزیر پرسپولیسی به ویدیوی جنجالی آزار یک کودک استقلالی/ دمت گرم ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدجواد آذری جهرمی به ویدیو منتشر شده در فضای مجازی از آزار و اذیت یک هوادار نوجوان استقلال واکنش نشان داد.

خبرورزشی - ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که فردی در حال آزار و اذیت کودکی است که به نظر می‌رسد در حال چوپانی است. در این کلیپ، فرد نامبرده با آزار و اذیت آن کودک، در تلاش است تا او علیه استقلال شعاری سر دهد ولی کودک استقلالی با ابراز علاقه به تیم موردعلاقه‌اش، از به کار بردن شعار علیه این تیم خودداری می‌کند. 

محمدجواد آذری جهرمی به ویدیو منتشر شده در فضای مجازی از آزار و اذیت یک هوادار نوجوان استقلال واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت: 

همه‌تون میدونید که من یه پرسپولیسی‌ام. امروز یه ویدئویی دیدم که چند نفری یه گل پسر استقلالی رو اذیت می‌کنند. چقدر ناراحت شدم. این فوتبال نیست. این هواداری نیست. این انسانیت نیست.
کاش میشد این پسر رو پیدا کنم، بغلش کنم، بهش بگم دمت گرم که تیمت رو نمی‌فروشی. دمت گرم که جلوی حرف زور کوتاه نمیای حتی اگه چندتا گنده‌بک اذیتت کنند. دمت گرم پسر.
بعدش هم باهم بریم پیش اونایی که اذیتت کردند.
پ.ن: تصویر این پسر رو تعمدی گذاشتم تا همه چهره‌ش رو ببیند. اون کسی باید چهره‌ش محو و تار بشه که داره زور میگه و اذیت میکنه این پهلوون رو.

عکس| واکنش وزیر پرسپولیسی به ویدیو جنجالی هوادار استقلال/ دمتگرم که تیمت را نمی‌فروشی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    چه عجب یه حرف منطقی ازت دیدیم
    • Iman IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      جناب آقای آذری جهری؛ کری خوانی های بچه گانه و گاها خارج از عرف امثال شما در رخ دادن همچین بی اخلاقی هایی چقدر تاثیر گذار بوده؟؟ فرهنگ همیشه از راس هرم و از سوی افراد رده بالای جامعه به پایین جامعه تزریق میشه. وقتی شما، سلبریتی ها و پیشکسوتان و... حرمت ها را حفظ نمیکنن از افراد عامی کف خیابان چه انتظاری دارید؟!
  • شمسعلی. AE ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    والله آقای وزیر این جماعت وطنشان را می فروشند چه برسد به تیم فقط باید یک جوری باخت به الدحیل را با شلوغ کاری ماستمالی می کزدند که حالا این سناریو به مغزشان خطور کرده تا ببینیم انشاالله باخت بعدی چه برنامه ای اجرا می کنند
  • علی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    والا اون بچه چوپان شرف داره به این وزیر لنگی اون در کمال نداری در زیر شکنجه افرائ وزیر تیمش رو حمایت میکنه ولی وزیر با دادن پول بیتد المال و پولهای حکومت از تیم منفورش پشتیبانی میکنه کاش جای این وزیر وتمام وزراء این دولت چوپانهای دست پاک ومرد را میذلشتند
  • فری عشقی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    اتاق فکر چیا فوادی کیسه و خطیر و خلیل زاده بعد از یک روز که از باخت فاجعه اونم چهار گل از تیم قطری دست به کار شدن و این فیلم هندی بچه مظلوم چوپان رو درست کردن، تا ذهن ها رو از این فاجعه کیسه عربستانی منحرف کنند. اما به 24 ساعت نکشید که مشخص شد که هر دوتا بچه آزار طرفدار کیسه هستند و این فیلم هم خودشون دیروز در فضای مجازی گذاشتن!!!
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    سناریو قشنگی نوشته بودن !!! ولی بازیگری شون خیلی بد بود چه اونجا که کسی که فیلم میگیره به کیسه بودن خودش اعتراف میکنه و چه اونجا که آخر فیلم بچه برای یه لحظه میخندم !!! کیسه های عربستانی برای فرار از باخت خفت بار راهای بهتری هم هست به غیر از فیلم هندی درست کردن!!!!
  • خانی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    باز نادی الستقلال یه باخت بد آورد و باز اتاق فکر کیسه دست به کار شد!!؟! اما حیف به یه روز نگذشت که مشخص شد هم سناریو نویس و هم اجرا و هم کارگردان از توده کیسه عربستان بودن!!! برای فرار از بخت و خفت چهار گل خوردن راهای بهتری هم هست هآ؟! از ما گفتن بود.
    • عبدو بولینگ باز IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      عوامل تهیه کننده فیلم رو دستگیر کردن و خودشون اعتراف کردن به جرم شون.. بعد تو میگی ساختگیه؟؟..با هوادارنوجوان استقلالی هم مصاحبه کردن.. یه به خودت زحمت بده تو اینترنت ببین همه سایت ها زدن خبرش رو..
  • هوشنگ IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    فقط آنجایی که بعد ساختن این فیلم هندی فیک توسط عوامل کیسه، خیلی سریع خودشون هم بیانیه دادن، و خیلی سریع فیلم به عربستان هم رسید ،خیلی جالب بود، اما اتاق فکر خلیل زاده و دوستان دفع بعد بازی گرهار بهتر توجیح کنید خیلی بد و آماتور بازی کردن، حدقل اونی که فیلم میگیره و میخندم تو فیلم اقرار نکنه که خودش هم کیسه است!!!
  • نازنین IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    خیلی بد درست کرده بودین این فیلم رو کیسه!!! شاید بهتر بود برای پوشاندن سوتی هایی که در فیلم بود، از یه کارگردان کمک میگرفتین!!! این جور فلیم قشنگ سوز نا میشد و تعصیر پذیرش بیشتر میشد و خیلی سریع فیک بودنش لو نمیرفت!!! شما که دیگه کار هرسال تونه چهار تا و شیش تا خوردن دیگه برای طرفدارها تون هم عادی شده، هیچ احتیاجی به این فلمی های فیک نیست!!!
  • جهانی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    یه سوال از آقای خلیل زاده و مشاورانش !!! آیا بهتر نبود به جای اینکه این فیلم مسخره رو درست کنید و از احساسات طرفدار های استقلال رو منقلب کنید! برای توجیح باخت چهار گله، میشد راههای بهتری هم پیدا کرد که بعد از 24 ساعت بیانیه دادن و مظلوم نمایی این جور آبرو ریزی برای ارکان تیم به وجود نیاد.؟ معلوم شد تمام بازیگرهای تو فیلم طرفدار استقلال بودن! و همین الان بازداشت شدن.
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    حدس بسیار قوی می زنم‌کلیپ ساختگیه
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    مگه مجیدی فضای مجازی و ممنوع نکرده بود پس چجوری همه اشون فیلم و دیدن؟
  • استقلال قهرمان IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    خوبه بازم توی این وانفسا وزرا مثل کوه پشت پرسپولیس هستن !!!
  • علی US ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    آقای آذری جهرمی؛ کری خوانی های سخیف امثال شما از دلایل بروز فاجعه های اینچنینی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی