شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
۳ |
۰
احسان حاج صفی از بازی مقابل پرسپولیس محروم شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: سازمان لیگ در خصوص محروم بودن حاج صفی باید اعلام نظر کند.

خبرورزشی - احسان حاج صفی در دیدار تیمش برابر نساجی مازندران کارت زرد گرفت تا با احتساب اخطارهایش با پیراهن تراکتور، ۴ کارته شود و شائبه محرومیتش از بازی با پرسپولیس به وجود بیاید.

ابوالفضل محمدی حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی در این خصوص به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: طبق مقررات ۱۱۲ انضباطی کارت زرد بازیکنی از فصل به فصل بعد منتقل نمی‌شود و سازمان لیگ در این خصوص باید اعلام کند زمانی که یک بازیکن از تیمی به تیم دیگر منتقل می‌شود، آیا کارت زردهای قبلی بازیکن در تیم جدید اعمال می‌شود یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    جالبه همه الان خودشونو زدن به ندونستن. ولی اگه طرف بازیکن پرسپولیس بود تا الان ۱۰۰ تا آدم بی ربط نظر میدادن که خب معلومه محرومه. سوال پرسیدن نداره‌. جالبه این آقای رییس خودشم داره میگه تو قانون هست که کارت زرد به فصل بعد منتقل نمیشه، نه اینکه وسط فصل بری یه تیم دیگه و کارتات پاک شه. نمونه این قضیه هم قبلا اتفاق افتاده و بازیکن کارت زردهای قبلیش هم حساب شده. از باشگاه میخوایم تا آخر پیگیر این قضیه باشه، مثه اون بازی که قایم شدن تو رختکن‌. اینا میخوان با این حرفا ما پا پس بکشیم. قصیه کاملا واضحه و نمونه ش هم قبلا بوده و قابل تفسیرم نیست. سه تا کارت داشته، یکی هم تازه گرفته و محرومه!
  • پیام IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    قانون می گه از یک فصل به فصل بعد ولی در مورد حاج صفی نیم فصل به نیم فصل هست و همه کارت های زرد در یک فصل گرفته شده. پس کاملا قانون مشخصه. حاج صفی محرومه.
  • حمیدرضا IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    فقط محرومیت که از یک فصل به فصل دیگه انتقال پیدا میکند نه تعداد کارت ها . قانون در مورد انتقال یک بازیکن ربطی به نیم فصل و تمام فصل ندارد اقای حسن زاده هم که یک پرسپولیسی اصیل و معلومه باید جوری حرف بزند که باعث ناراحتی طرفداران تیم محبوبش نشد مثل ابلاغیه هایی که به نفع پرسپولیس همیشه میدد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی