نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کودک‌آزارها را به بدترین شکل تنبیه کنید/ تعصب به یک تیم این گونه از بین نمی‌رود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروز قربانی، پیشکسوت استقلال گفت: افرادی که چنین رفتاری با یک کودک خردسال از خود نشان می‌دهند قطعاً برازنده نام انسان نیستند و باید با آنها بدترین برخوردها را انجام داد.

خبرورزشی - پیرو انتشار فیلم کودک آزاری در سبزوار توسط دو مرد مزاحم که از یک کودک استقلالی می‌خواستند علیه تیم مورد علاقه اش شعار بدهد به شدت با واکنش اهالی فوتبال و سایر اقشار اجتماع حتی طرفداران پرسپولیس مواجه شد.

پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره این اتفاق تلخ حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

فیلم کودک آزاری در سبزوار را دیدید؟
خوشحالم که هنوز این فیلم را ندیده‌ام ولی با دیدن عکسی که در رسانه‌ها کار شده بود متوجه ذات پلید و طرز فکر غیرعادی آن افراد شدم.

نظرتان در این باره چیست؟
متأسفانه این فرهنگ غلطی است که در جامعه ما شکل گرفته که باید به زور به چیزی که علاقه ندارید اذعان کنید. در حال حاضر خیلی ناراحتم و معتقدم باید با این افراد به بدترین شکل برخورد شود. کاری به استقلالی یا پرسپولیسی بودن این کودک ندارم ولی وقتی یک نفر چنین کاری را انجام می‌دهد واقعاً نمی‌توان برای او لقب انسان را به کار برد و باید همچون خودش او را تنبیه کرد تا درس عبرتی شود برای کسانی که فکر می‌کنند چنین کارهایی جذاب و جالب است.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟
چطور یک انسان می‌تواند چنین رفتارهایی را نسبت به هم نوعش انجام بدهد؟ ما در قرآن هم آیاتی داریم که خداوند می‌فرماید برخی از انسان‌ها از حیوان پست‌ترند. این افراد بیمار روانی هستند که به خود اجازه می‌دهند با یک کودک چنین رفتاری داشته باشند و شخصیت او را خرد کنند.

اگر شما در استقلال مسئولیت داشتید چطور سعی می‌کردید این موضوع را برای این کودک از بین ببرید و از او دلجویی کنید؟
قطعاً می‌توان با اهدای یک پیراهن استقلال و یا بردنش بر سر تمرین و گرفتن چند عکس با ستاره‌های تیم حال این کودک را تغییر می‌دهد تا رفتاری که این افراد بی‌صفت و بی‌شعور با او انجام دادند از خاطرش پاک شود.

حرف آخر؟
باز هم از مسئولان ذیربط تقاضا می‌کنم این افراد را به سزای اعمالشان برسانند تا بدانند تعصب و علاقه را نمی‌توان به زور از کسی گرفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • روزبه IL ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    اتفاقا اینجا اشتباه می کنید آقای قربانی این کلیپ ساختگی هواداران استقلال است که از باخت به الدحیل کلافه اند و می دانند پرسپولیس به عنوان اولین تیم به دور بعد صعود کرد
    • مرگ سرخ IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      یعنی کسی بوده که فکر کنه پرسپولیس نمیتونه تیم راجی کومار رو ببره ؟ یعنی بردن الریان قطر اینقدر سخته که نتونه بالا بیاد ؟ البته که لنگ تو گروه مرگه و هر اتفاقی ممکنه پیش بیاد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • مجید اس اس IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    وایییی روزبه پافشاری چیو میکنی هنوز خوبه تا الان خبرهای ورزشی خوندی مجرم هم دستگیر شده اعتراف کرده فیلم برای تابستان سال ۹۹ بوده اخه چیو میخواهید کنمان کنید وقتی افشین پیروانی کتمان میکنه الان اگه برعکس عمرا کتمان میکرد و نمیگفت فیلم ساختگی حتی صداسیما با پسر خرسال مصاحبه کرده ولی شما و مکتب تیم پیروزی میدونه ولی سرشو کرده زیر برف حتی باشگاه لنگ یه معذرت خواهی ساده هم نکرده کجاست روح پهلوانی
  • کورد IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    صد درصد کار استقلایها وفامیل همون کودک است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی