نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
۰ |
۰
رئیس رئال ول‌کن سوپرلیگ نیست/ برگزار خواهد شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فلورنتینو پرس می‌گوید باشگاه‌ها و اسپانسر سوپرلیگ اروپا فرصتی برای فکر کردن درباره این پروژه می‌خواهند و سوپرلیگ سرانجام برگزار خواهد شد.

خبرورزشی - فلورنتینو پرس ریاست باشگاه رئال مادرید بار دیگر جنجال سازی کرد و در خصوص سوپرلیگ اروپا مدعی شد که این رقابت به زودی برگزار می شود و تیم‌ها نمی‌توانند به راحتی از این رقابت کنار بکشند.

او در این رابطه گفت: «سوپرلیگ هنوز وجود دارد و اعضا هنوز در آن هستند.ما باید چندین هفته به خودمان وقت بدهیم تا تفکر کنیم زیرا با خشونت برخی افراد مواجه شدیم. افرادی که نمی‌خواهند سود خودشان را از دست بدهند و به همین دلیل با پروژه ما مخالفت می‌کنند. باشگاه‌ها قراردادی را امضا کردند و نمی‌توانند سوپرلیگ را ترک کنند. برخی از آنها گفتند به دلیل فشارهای خارجی سوپرلیگ را ترک می‌کنند اما این پروژه یا پروژه‌ای شبیه به این قطعاً در آینده رخ خواهد داد و امیدوارم این اتفاق به زودی انجام شود.»

پرس ادامه داد: «هیچ کدام از اخبار منتشر شده درست نیست. بانک جی پی مورگان زمان درخواسته کرده تا در این رابطه بیشتر فکر کند، مثل ۱۲ باشگاه دیگر. سوپرلیگ در زودترین حالت ممکن برگزار خواهد شد اما باید ابتدا در خصوص پروژه به مردم توضیح دهیم زیرا برخی هستند که به خاطر حفاظت از سود خودشان این پروژه را زیر سوال می‌برند. الان ما زمان داریم تا تلاش کنیم به مردم توضیح دهیم که چرا این پروژه یک رقابت بسته برای چند تیم مشخص نیست. ما نیاز داریم که بفهمیم این سودها از کجا به فوتبال واریز می شود و اسپانسرها دقیقاً در کجا سرمایه‌گذاری می‌کنند.»

بیشتر بخوانید:

پایان سوپرلیگ؛ شکست دیکتاتورهای فوتبال!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی