شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
۰ |
۲
نمایش درخشان بازیکن محبوب یحیی در پست دلخواه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن بی‌حاشیه پرسپولیس در دیدار مقابل گوا برای دقایقی توانست در پست دلخواه خود بازی کند.

خبرورزشی - وحید امیری یکی از آچار فرانسه‌های تیم یحیی به حساب می‌آید. وحید در مدت زمان حضورش در پرسپولیس در پست‌های مختلفی به میدان رفته و انصافا هم نمایش خوبی در همه این پست‌ها از خودش نشان داد.

وحید این فصل در لیگ در پست‌های مهاجم نوک و وینگر برای پرسپولیس برای پرسپولیس بازی کرد و حالا در بازی‌های آسیایی با توجه به کرونایی شدن سعید آقایی مجبور است به عنوان مدافع چپ کار کند. امیری در این پست هم عملکرد خوبی داشت ولی خب همه می‌دانند بازی در خط دفاعی از خلاقیت و قدرت هجومی وحید کم خواهد کرد. در دیدار برگشت مقابل گوا که با برتری پرگل سرخ‌پوشان به پایان رسید یحیی گل‌محمدی به چند بازیکن اصلی خود از جمله وحید امیری استراحت داد تا این بازیکنان برای بازی‌های پیش رو آماده باشند. به جای وحید علی شجاعی در پست مدافع چپ به میدان رفت و بد هم کار نکرد.

با این حال امیری از دقیقه ٧٢ به جای محمدحسین کنعانی‌زادگان وارد زمین شد و این بار در پست هافبک چپ که پست محبوب وحید به حساب می آید بازی کرد. امیری در این ١٨ دقیقه‌ای که در پست دلخواهش به میدان رفت توانست چند موقعیت برای تیمش بسازد و یکبار هم خودش شانس گلزنی داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی