شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
۰ |
۳
خیال یحیی راحت شد/ آتشفشان پرسپولیس فوران کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عملکرد مهاجمان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خوب بوده و سرخ‌پوشان را امیدوار کرده است.

خبرورزشی - عملکرد مهاجمان پرسپولیس در این فصل لیگ برتر چندان امیدوار کننده نبوده تا نوراللهی، عالیشاه و سیدجلال در لیگ برتر بار گلزنی پرسپولیس را بر دوش بکشند.

عملکرد پر فراز و نشیب مهدی عبدی، نمایش ضعیف آرمان رمضانی که در نهایت منجر به جدایی او از این تیم شد و محرومیت عیسی آل‌کثیر باعث شد تا یحیی به فکر جذب شهریار مغانلو بیفتد اما این بازیکن هم در چند بازی لیگ برتر نتوانست عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد. حالا اما در لیگ قهرمانان آسیا شاهد فوران آتشفشان پرسپولیس هستیم. مثلث هجومی ترابی، مغانلو و آل‌کثیر در بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا درخشان ظاهر شده و این عملکرد پرسپولیس و گل محمدی را به ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر امیدوار کرده است.

در چهار بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مهدی‌ترابی درخششی خیره کننده شده و با ۲ گل و ۴ پاس گل نقش غیرقابل انکاری در پیروزی های سرخپوشان ایرانی داشته است. شهریار مغانلو نیز که چشمه گلزنی‌اش در لیگ خشکیده بود در آسیا سه بار برای پرسپولیس گلزنی کرده و یک پاس گل نیز داده است. عیسی آل‌کثیر هم که پس از پایان محرومیتش در مسابقه با نساجی موفق به گلزنی شد در لیگ قهرمانان آسیای این فصل هم پایش به گلزنی باز شد و با زدن یک گل نشان داد که همچنان هم مهاجم قابل اتکا برای پرسپولیسی‌هاست. آل‌کثیر با کسب دو پنالتی نیز نشان داد در خلق موقعیت برای هم‌تیمی‌های خود نیز سهیم است. باید دید توپخانه پرسپولیس در ادامه مسابقات هم می‌تواند کوبنده و قدرتمند ظاهر شود یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی