یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
۰ |
۰
وضعیت سرمربی تیم امید/ استیلی هنوز قطعی نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرینات تیم امید به زودی برای حضور در بازی‌های انتخابی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا آغاز خواهد شد.

خبرورزشی - تمرینات تیم امید به زودی برای حضور در بازی‌های انتخابی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا آغاز خواهد شد. این بازی‌ها آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود. مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا سال ۲۰۲۲ در ازبکستان برگزار می‌شود و پیش از آن شاهد برگزاری بازی‌های انتخابی  در ۱۱ گروه به صورت متمرکز در کشورهای مختلف خواهیم بود. ایران یکی از کشورهایی است که برای میزبانی اعلام آمادگی کرده است. 

کمیته فنی پیش از این حمید استیلی را به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب کرده بود. این مصوبه فدراسیون فوتبال قبلی بوده است. این احتمال وجود دارد فدراسیون فوتبال جدید مربی جدیدی را برای تیم امید انتخاب کند. حمید استیلی در هدایت تیم امید به المپیک توکیو ناکام بوده و شاید به همین بهانه مربی جدیدی برای تیم امید انتخاب شود. در این دوره از بازی‌ها بازیکنانی می‌توانند حاضر شوند که تاریخ تولد آنها از ۱۱ دی ۷۷ به بالا باشد. اما برای حضور در بازی‌های المپیک بعدی بازیکنانی می‌توانند حاضر شوند که تاریخ تولدشان از ۱۱ دی ۷۹ به بالا باشد. 

گفتنی است مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا هر دو سال یکبار برگزار می‌شود که هر چهار سال یکبار تیم‌های برگزیده آسیا راهی المپیک می‌شوند. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی