یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۰
۱ |
۰
تصاویر| ماجرای ۱۰ نفره بازی کردن استقلال مقابل الدحیل
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در دقایق پایانی دیدار امشب به دلیل مصدومیت شدید دیاباته و پایان یافتن فرصت تعویض، ۱۰ نفره بازی کرد.

خبرورزشی - تیم استقلال بعد از کسب ۶ امتیاز (دو برد و یک باخت) دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشت. این تیم بامداد امروز (یکشنبه) اولین دیدار دور برگشت خود را مقابل الدحیل برگزار کرد و در حالی که انگیزه زیادی برای جبران شکست ۴ بر ۳ مقابل این تیم داشت، در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به کار خود در این دیدار خاتمه داد.

شیخ دیاباته در دقیقه ۲۷ اولین گل استقلال در این دیدار را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این گل باعث شد تا مهاجم اهل مالی آبی پوشان در چهارمین بازی پیاپی آسیایی نیز نام خود را در بین گلزنان ثبت کند. الدحیل ضمن جبران این گل در ادامه بازی گل دوم را هم به ثمر رساند اما قایدی با زدن گل دوم، بازی را به تساوی کشاند. شیخ، قایدی و دیگر بازیکنان استقلال برای زدن گل سوم و پیروزی بخش استقلال در دقایق پایانی تلاش زیادی کردند اما موفق به این کار نشدند.

مصدومیت شیخ دیاباته و 10 نفره شدن استقلال

شیخ دیاباته که تلاش زیادی در این دیدار انجام داد در دقایق پایانی دچار مصدومیت از ناحیه پا شد و علیرغم سعی بسیاری که برای ادامه دادن بازی انجام داد در نهایت به بیرون از زمین برای مداوا منتقل شد. این اتفاق در دقیقه ۹۰ رخ داد و با توجه به اینکه استقلال فرصت تعویض نداشت، فرهاد مجیدی از روی سکوها از اعضای کادرفنی خواست تا به دیاباته اعلام کنند که به زمین برگردد.

مصدومیت شیخ دیاباته و 10 نفره شدن استقلال

شیخ به این خواسته مجیدی عمل کرده و به بازی برگشت اما تنها یک دقیقه بعد در حالی که نمی توانست راه برود روی زمین افتاده و درخواست برانکارد کرد. جالب اینجاست که بازیکنان الدحیل بدون توجه به این موضوع در حال ادامه دادن بازی بودند که در نهایت داور، کار را قطع کرد تا با ورود کادر پزشکی و برانکارد، مهاجم مصدوم استقلال از زمین بازی خارج شود.

مصدومیت شیخ دیاباته و 10 نفره شدن استقلال

این اتفاق در حالی رخ داد که استقلال ۴ تعویض را در این دیدار انجام داده بود و هنوز یک تعویض برای این تیم باقی بود اما با توجه به قوانین مربوط به افزایش تعویض ها از ۳ به ۵، هر تیم تنها ۳ بار اجازه متوقف کردن بازی برای انجام تعویض را دارد و چون استقلال پیش از این ۳ فرصت خود برای انجام تعویض را استفاده کرده بود، اجازه انجام تعویض پنجم را نداشت و به همین دلیل چند دقیقه پایانی را ده نفره بازی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • sadeq,red IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    داداش اونی که ده نفره بازی می کرد، الدحیل بود،،، کیسه که خدا رو شکر دوازده نفره بازی می کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی