نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پنالتی مشکوک جوانمردانه نبود/ دو بازیکن استقلال مصدوم شدند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: الدحیل تیم قدرتمندی است که در جام باشگاه‌های جهان نماینده کره را با ۳ گل شکست داد.

خبرورزشیفرشاد ماجدی در نشست خبری بعد از دیدار برگشت استقلال و الدحیل قطر اظهار داشت: ما امروز مقابل تیم خوبی بازی کردیم که در جام باشگاه‌های جهان حضور داشت و حتی توانست تیم قدرتمند اولسان کره جنوبی را  با ۳ گل شکست دهد.

وی افزود: مقابل این تیم قدرتمند بازی کردیم. متاسفانه با وجود اینکه در دیدار اول برتر از حریف بودیم ولی نتیجه لازم را نگرفتیم. الدحیل امروز برای تساوی آمده بود و ما به دنبال شکست این تیم بودیم ولی متاسفانه فقط یک امتیاز کسب کردیم.

مربی استقلال تاکید کرد: متاسفانه وقتی ۳ بازیکن ما اسماعیلی، نادری و دیاباته را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، مجبور شدیم تغییر سیستم بدهیم و حتی در اواخر بازی ۱۰ نفره کار کردیم. نتایج دیدارها حالا به ۲ بازی آخر کشیده ولی امیدوارم با برد در مسابقات آخر صعود کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

ماجدی در خصوص داوری گفت: باید بازی جوانمردانه انجام شود. در دیدار قبلی در حالی که ۳ بر ۳ بودیم، یک پنالتی مسلم برای ما نگرفتند و در این بازی یک پنالتی مشکوک علیه ما گرفتند. ممکن بود با این پنالتی بازنده شویم. به هر حال فیرپلی باید انجام شود و داوری خوبی توسط داوران صورت بگیرد. یکی از مسئولان تیم الدحیل اعتراض کرد ولی مربی ما کارت زرد گرفت. نمی‌دانم این چه نوع فیرپلی است؟

مربی استقلال با اشاره به تعویض های این تیم گفت: به خاطر این تحلیل رفتیم که بازیکنان خسته شده بودند. به هر حال فاصله بازی ها خیلی کم است و این روی بدن بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

وی در خصوص اینکه سرنوشت صعود از دست استقلال خارج شده و آیا کار این تیم سخت نشده است، گفت: فعلا دو بازیکن ما مصدوم شده و باید طوری ریکاوری کنیم که برگردند. همه تیم ها تلاش می‌کنند بازیکنان مصدوم خود را برگردانند ولی ایرانی‌ها همیشه سعی می‌کنند در اینگونه مواقع محکم باشند و نام استقلال را در آسیا مطرح کنند و با تعصب در مسابقات شرکت کنند.

وی در خصوص اینکه آیا غیبت مجیدی در کنار خط تاثیری روی نتیجه امروز داشت، گفت: صد در صد، مجیدی اشراف کاملی به تیم دارد و صحبت‌های او راهنمایی‌های خوبی برای بازیکنان است. ما هم به عنوان دستیار صحبت‌های مجیدی را به بازیکنان گوشزد می‌کنیم ولی نبود مجیدی هم تیم را تحت الشعاع قرار داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    پنالتی استقلال درست نبود . فرشید داور را گول زد. برای همین بود که کریمی در گل دوم ترسید و قایدی رها کرد بزنه!!!!!!!!!!
  • حمیدعلوی CA ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    اگه دیاباته به بازی بعد نرسه، بازی برای استقلال سخت میشه. امروز قائدی هم یه اخطار بیهوده گرفت که باعث‌میشه در بازی بعد مجبور باشه آروم‌تر بازی کنه و رو پا نره، این یعنی اینکه احتمالا فشار روی دفاع چپمون زیادخواهد بود.بدتر اینکه اگر نادری مصدوم باشه، میلیچ نا آماده ممکنه از همین سمت چپ ضعف بده. بازی میلیچ رو‌که نگاه میکنیم به بندهذحدا فکری حق میدیم که میذاشتش بیرون. میلیچ خصوصیات دفاعی خوبی نداره و بیشتر شبیه هافبک چپ بازی میکنه. حالا اینو اضافه کنین به اینکه قائدی (که بال چپ بازی میکنه، یا مهاجم چپ) نمیتونه خیلی محکم‌و سفت بازی کنه چون نمیخواد اخطارهاش زیاد بشه.بنابراین احتمال اینکه سمت چپمون بشه پاشنه آشیل کم‌نیست.
  • شمسعلی. AE ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    میلیونها نفر دیشب با دو چشم خود دیدند که هیچ خطایی روی اسماعیلی نشد و اتفاقا این اسماعیلی بود که روی علی کریمی خطا انجام داد و داور به اشتباه پنالتی اعلام کرد ولی اشتباهش را با یک اشتباه دیگر جبران کرد و آنهم اعلام پنالتی به نفع الدحیل بود بنابر این آقای ماجدی سعی نکن با دروغ حقیقت را کتمان کنی
  • شاهین IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    بابا کاش پیگیر خوش خدمتیهای شجاع هم میشدید....شدن مدافع پنالتی که میگن نبوده بازی قبلی لال بودید پنالتی صد درصد روی قاید گرفته نشد حال شدید مدافع قطریها....البته شما بایدهم از دکل الدحیل بالا برید چون انتقام شما رو از اولسان هیوندا گرفت فقط زیاده روی نکنید.....دستمال بدستای وطن فروش....
  • Retired IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    اگه به دقت پنالتى استقلال رو دوباره ببينيم واضع هست كه اسماعيلى از پشت پاى چپ كريمى رو ميزنه و بعدش هم كار هميشگى كه دايو ميزنه ، داور هم به اشتباه خودش پى برد و با اعلام پنالتى عليه استقلال تلافى كرد و هر دو پنالتى اشتباه داورى بود . بازى خوبى بود و مساوى عادلانه هر چند كه الدحيل نيمه دوم بهتر بود . ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • رامین خندان یزدلی ازشهرری IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    اینطورکه بوش میاداستقلال امسالم هیچی نمیشه نه تولیگ برتر نه توآسیا شاید حتی برای فصل بعدهم سهمیه نگیره چراچون دردفاع ضعیفه وبه جای پرداختن به ضعفای خودش دنباله حاشیه برای سرورشه که حالا بهش سپاهان وفولاد روهم اضافه کن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی