نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
برنامه جدید برای مهاجم پرسپولیسی/ تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه ماریتیمو قصد دارد قرارداد علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس را به مدت یک فصل دیگر تمدید کند.

خبرورزشی - علی علیپور که تا هفته بیست و پنجم موفق به گلزنی برای مارتیمیو نشده بود با حضور مربی جدید و بازی در ترکیب ثابت تیم دو گل زده و یک پاس گل داده که این تلاش منجر به ارمغان ۹ امتیاز برای ماریتیمو شده است و با این امتیازات شانس تیم ماریتیمو برای بقاء در فصل جدید بازیها افزایش پیدا کرده است. در هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال ماریتیمو با گل علی علیپور بوآویستا را یک بر صفر شکست داد و با ۳۰ امتیاز به رده پانزدهم جدول صعود کرد و از جمع نامزدهای سقوط خارج شد. در لیگ برتر پرتغال تیم های هفدهم و هجدهم مستقیم به دسته پایین تر سقوط می‌کنند و تیم شانزدهم هم راهی مرحله ی پلی آف می‌شود. 

این دو گل و پاس گلی که علی علیپور در بازی با ریوآوه داد، باشگاه مارتیمیو را متوجه کرد علی علیپور مهاجم توانمندی است و اگر از ابتدای فصل هم مربیان به او بهای بیشتری می‌دادند می‌توانست زننده گل های حساسی برای تیم باشد و کار ماریتیمو به بقاء در جدول بازی ها در هفته های پایانی کشیده نشود. حالا مدیر ورزشی باشگاه در حال تنظیم قرارداد جدید برای علی علیپور است. البته باشگاه ماریتیمو یک فصل دیگر با این مهاجم ایرانی قرارداد دارد اما برای اینکه در آینده از ترانسفر این بازیکن به تیم جدید سود ببرد می‌خواهد دست کم به مدت یک فصل دیگر قرارداد مهاجم ایرانی را تمدید کند. 

نکته جالب اینکه علی علیپور از تمدید قرارداد خود با باشگاه ماریتیمو ابراز تمایل کرده و قرار است آنها در پایان بازی‌های این فصل نشستی در این باره داشته باشند. ماریتیمو در فاصله ۵ هفته مانده به پایان بازی‌ها آماده جدال با براگا در خانه خود می‌شود. این بازی در هفته سی‌ام لیگ برتر پرتغال برگزار خواهد شد. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی