جاسوس پرسپولیس و استقلال شناسایی شد؟/ شکایت پرسپولیسی‌ها از یک کانال حاشیه‌ساز
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند از یک کانال حاشیه‌ساز در فضای مجازی شکایت کنند.

خبرورزشی - مدتی است که یک کانال ورزشی در تلگرام و اینستاگرام برای پرسولیس و چند تیم سرشناس دیگر از جمله استقلال و سپاهان اصفهان حواشی عجیبی را ایجاد می‌کند.

این کانال که به شکل عجیبی، اخبار جانبدارانه‌ای را منتشر می‌کند و حتی به واسطه برخی افراد و چند ایجنت‌ها، به اخبار داخلی تیم‌های پرسپولیس و استقلال دسترسی پیدا کرده، قبل از هر بازی اقدام به انتشار ترکیب تیم‌ها هم می‌زند.

در همین خصوص و با توجه به پیگیری مسئولان پرسپولیس در چند وقت گذشته و ادامه یافتن حاشیه‌سازی این کانال، مدیران باشگاه قصد دارند به زودی از این کانال حاشیه‌ساز شکایت کنند.

این در حالی است که مدیران باشگاه پرسپولیس نشان داده‌اند که همواره کارهای حقوقی را در سکوت خبری پیش می‌برند و علاقه‌ای به ایجاد سر و صدا برای شکایات و پیگیری‌های قضایی ندارند، اما ادامه حاشیه‌سازی این کانال باعث شده تا قصد پرسپولیسی‌ها برای شکایت، جدی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    سایت ورزش 3 بدون کسب اجازه از باشگاه استقلال بازی های استقلال رو آنالیز می کنه و در فضای وب منتشر می کنه و با اینکار باعث می شه حریفان استقلال مقابل استقلال از تمامی تاکتیک های استقلال با خبر بشن و حتی این آنالیزها برای تیم های آسیایی هم می تونه ترجمه و ارسال بشه. باشگاه استقلال باید جلوی این نوع رسانه های لنگی رو بگیره. (برای چند نفر از بزرگان استقلال ارسال شد)
    • مصطفی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      شما واقعا می فهمی چی می گی یا شوخی کردی باهامون؟! بدون اجازه آنالیز کرده؟؟؟؟!!!!! آنالیز اجازه میخواد؟؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی