نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
احتمال محرومیت یک پرسپولیسی به دلیل اظهارات تند علیه فدراسیون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مازیار زراع، سرمربی تیم ملوان بع داز شکست در برابر خیبر خرم آباد در هفته بیست و دوم لیگ یک مصاحبه تندی علیه فدراسیون فوتبال انجام داد.

خبرورزشی - مازیار زارع که از قضاوت اشکان خورشیدی در بازی با خیبر خرم آباد به شدت گله مند بود از الفاظ تندی علیه فدراسیون فوتبال استفاده کرد و پیش بینی کرد به خاطر این مصاحبه محروم خواهد شد. مصاحبه او علیه فدراسیون فوتبال از سوی کمیته انضباطی رصد شده و به زودی حکم این مربی اعلام خواهد شد. هر چند این احتمال وجود دارد از سوی کمیته انضباطی برای پاره ای توضیحات به فدراسیون فوتبال احضار شود. 

ملوان در هفته‌های اخیر با نتایج خوبی که گرفته بود یکی از گزینه‌های صعود بشمار می‌رفت اما با دو شکست پیاپی برابر تیم آرمان گهر و خیبر شانس صعود را از دست داد. مازیار زارع بر این باور بود در این بازی داور از گرفتن یک پنالتی محرز به سود آنها خودداری کرده است در حالی که اگر پنالتی را به سود ملوان اعلام می‌کرد شرایط بازی تغییر می‌کرد و چه بسا خیبر با دو گل پیروز نمی‌شد. 

حداقل محرومیتی که بر اساس آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال برای مازیار زراع در نظر گرفته خواهد شد یک جلسه است و احتمالا ۵ میلیون تومان جریمه نقدی هم برای او در نظر گرفته خواهد شد. 

مازیار زراع در بخشی از حرف‌هایش بعد از بازی با خیبر خرم آباد گفته بود: این فوتبال با این فدراسیون و تصمیمات اخذ شده برای تیم‌های ریشه‌دار، در لجنزار غرق شده است. اگر می‌خواهید ملوان را نابود کنید، این کار را انجام دهید و همان بلایی را که سر اقتصاد انزلی آوردید، بر سر ملوان بیاورید. این داور باعث سقوط ملوان شد و می‌دانم چرا دوباره او را به انزلی می‌فرستند. این داور می‌توانست پنالتی بگیرد که ورق بازی برگردد. آقای رئیس فدراسیون! هیچ تغییری ایجاد نشده که بدتر هم شده است. مگر می‌شود اینقدر راحت سر یک تیم را ببُرند؟ از هیچکدام از شما نمی‌ترسم. مرا تا آخر عمر محروم کنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قرمز IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    لطفاً هر کسیو الکی نگید پرسپولیسی...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی