نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
حلالی: بی‌صبرانه منتظر دربی آسیایی هستم/ استقلال را می‌بریم چون تیمی حریف ما نیست
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اسماعیل حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است دربی در آسیا جذابیت زیادی دارد و از این بازی استقبال می‌کند.

خبرورزشی با اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین احتمال تقابل با استقلال در مرحله بعد گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس را در بازی‌های آسیایی چطور دیدید؟
پرسپولیس با توجه به دو بار حضور در فینال طی ٣ سال گذشته تجربه بسیار خوبی در این رقابت‌ها بدست آورده و کاملا می‌داند از این بازی‌ها چه می‌خواهد. بچه‌ها کاملا به هماهنگی و درک متقابل رسیدند و هر بازی که گذشت پرسپولیس نمایش بهتری ارائه داد. با توجه به فشردگی بازی‌ها و همچنین گرمای هوا در هند کادر فنی به خوبی از همه بازیکنان بازی گرفت تا همه در شرایط مسابقه قرار بگیرند و فشار زیادی به بچه‌ها وارد نشود. خداراشکر تیم با قدرت در بازی‌ها استارت زد و همانطور ادامه داد و با شایستگی به مرحله بعد صعود کرد.


برخلاف بازی‌های لیگ مهاجمان پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی عملکرد خوبی داشتند. نظر شما در این خصوص چیست؟
خب عیسی که مدت زیادی محروم بود و طبیعی است هنوز با آن مهاجم فصل قبل فاصله دارد. مغانلو هم فوروارد خوبی است و من فکر می‌کنم در تیم به خوبی جا افتاده و گل‌های خوبی هم برای ما به ثمر رسانده است. به نظرم اگر شهریار وعیسی به هماهنگی کامل برسند می‌توانند هر خط دفاعی را اذیت کنند. نکته بسیار مهم در خصوص این دو بازیکن دوندگی زیادشان است که کاملا به درد سبک بازی پرسپولیس می‌خورد. ضمن اینکه در کنار عیسی و شهریار نفراتی مثل عالیشاه، پهلوان و ترابی هم هستند که فوق العاده کار کردند و باعث شدند قدرت تهاجمی‌پرسپولیس افزایش یابد.

بعضی‌ها معتقدند دلیل صدرنشینی و بردهای پرسپولیس در آسیا آسان بودن گروهش است. نظر شما در این خصوص چیست؟
اصلا در لیگ قهرمانان آسیا تیم ضعیف یا گروه راحت نداریم. هر تیمی‌وارد این رقابت‌ها شده حتما کیفیت خوبی داشته که توانسته جواز حضور در این بازی‌ها را بدست بیاورد. من نمی‌گویم همه تیم‌ها در یک سطح هستند ولی اختلاف زیادی ندارند. به نظرم اختلاف تیم‌های تاپ مثل پرسپولیس ، الدحیل ، السد و یا الهلال با سایر تیم‌ها ٢٠ الی ٣٠ درصد است. در این که پرسپولیس بهترین تیم گروهش است تردیدی وجود ندارد ولی این موضوع به خاطر ضعیف بودن تیم‌های همگروه ما نیست بلکه به دلیل کیفیت بالا و قدرت زیاد پرسپولیس است.

این احتمال وجود دارد که در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شاهد دربی باشیم. در این خصوص چه صحبتی دارید؟
من به شخصه از دربی در آسیا استقبال می‌کنم و بی صبرانه منتظر این بازی هستم. اگر پرسپولیس و استقلال به هم بخورند خوب است فقط یک بدی که یکی از تیم‌های ایرانی حذف می‌شود. این را هم بگویم من در آسیا دوست دارم همه نماینده‌های ما موفق باشند چون یک بحث ملی است. البته که مشخص است دلم می‌خواهد تیم محبوبم بهترین نتایج را بگیرد و قهرمان شود.

به نظر شما اگر پرسپولیس و استقلال به هم بخورند با شرایط فعلی دو تیم به هم بخورند شانس کدام تیم برای پیروزی بیشتر است؟
به طور حتم پرسپولیس شانس بیشتری برای برد دارد. تیم ما کامل است و من تا اینجا که بازی‌های سایر تیم‌ها را دنبال کردم کمتر تیمی‌را حریف پرسپولیس می‌بینم.

به نظر شما این پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا را دارد؟
ببینید بازی‌ها بعد از مرحله گروهی تعطیل می‌شود و ادامه بازی‌ها در شهریور انجام خواهد شد. تا آن موقع تیم‌ها دچار تغییرات خواهند شد و معلوم نیست چه شرایطی برایشان به وجود می‌آید. امیدوارم پرسپولیس نفرات کلیدی اش را برای آنموقع حفظ کند چون به همه بازیکنانش نیاز دارد. پرسپولیس چیزی برای قهرمانی کم ندارد و این پتانسیل در تیم ما وجود دارد که دوباره به فینال برسیم و قهرمان شویم. فصل قبل از درون و بیرون باشگاه پرسپولیس را زدند و تضعیفش کردند. امیدوارم این اتفاق در این فصل رخ ندهد چون این تیم می‌تواند قهرمان شود. می‌دانم چند تیم مدعی و گردن کلفت هستندکه هزینه زیادی برای قهرمانی در آسیا می‌کنند ولی پرسپولیس به لحاظ فنی توانایی قهرمان شدن دارد و تیمی‌هم که می‌خواهد جام بگیرد باید از روی بقیه تیم‌ها رد شود و با قدرت شکستشان دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی قدیمی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    جماعت پیروزی.از خواب و توهم بیدار بشید ! امشب عیار واقعیتون جلوی یه تیم متوسط 10 نفره معلوم شد!!!! چهارتا تیم هندی و ضعیف رو اونم با پنالتی های بادآورده و اشتباهات داوری (پنالتی 100 درصد اعلام نشده برای الوحده در بازی رفت)بردید،باد برتون داشت. مرحله ی بعد که با الدحیل و السد و الهلال و النصر و سرورتون استقلال روبرو شدید، معنی فوتبالو میفهمید... .منتظرتون هستیم جناب حلالی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی