۸
خطر استقلالی شدن بیرانوند!/ تغییر رنگ به خاطر اختلاف مالی با پرسپولیس؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اختلافات بیرانوند و پرسپولیس از همین جنس اختلافات سوشا با پرسپولیس است و صبر و طاقت علیرضا را به پایان رسانده است.

خبرورزشی - علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنانی بود که قبل از پرسپولیسی شدنش علاقه خود را به استقلال علنی کرد. او که علاقه ویژه‌ای به احمدرضا عابدزاده هم داشت تصمیم گرفت برای پیشرفت فوتبالش پیراهن پرسپولیس را بپوشد و بعدها هم استقلالی بودن خود را انکار کرد اما اتفاقات اخیر نگرانی‌ها را به همراه داشته و اختلاف بیرانوند با مدیران باشگاه شاید او را باز استقلالی کند.

سوشا مکانی دیگر دروازه‌بان اسبق پرسپولیس نیز در روزهای گذشته از علاقه کودکی خود به استقلال پرده برداشت و رسما اعلام کرد که یک استقلالی است. سوشا به دلیل اختلافات با باشگاه پرسپولیس در مورد مسائل مالی به سیم آخر زد و استقلالی بودنش را اعلام کرد.

در این بین اختلافات بیرانوند و پرسپولیس هم از همین جنس است و صبر و طاقت علیرضا را به پایان رسانده و هر لحظه ممکن است او هم به عشق کودکی خود بازگردد. بیرانوند که با رسول‌پناه یک بار روی آنتن زنده شبکه سه دعوا کرده بود این روزها منتظر اعلام حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال است تا ۴ میلیاردی که به قراردادش در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد اضافه شده بود را دریافت کند اما باشگاه معتقد است این قرارداد رسمی نیست و پولی به حساب بیرانوند واریز نمی‌شود.

این اختلافات یعنی پایان راه بیرانوند و پرسپولیس و اگر او هم مثل سوشا از علاقه‌اش به استقلال پرده برداشت بدانید همه‌اش به خاطر همین جنگ‌های مالی باشگاه‌ها با بازیکنان است و دلیل دیگری ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    پرسپولیس بالاتر از همه نام هاست اسم بازیکن چه اهمیتی داره. اگر این پول حق بیرو هست باید بهش بدن، اما اون آقای ایشی زاکی باب اسفنجی هم با افاضات اخیرش خدمت بزرگی به ما کرد. "مراقب نفوذیها باشیم"
  • ناشناس GB ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    ما آموختیم شخص پرست نباشیم کیسه ورزشی حتی سید جلال بره کیسه کسی جز و لز نمی کنه ما حتی ستاره کیسه کش ها مفت بدن نمی خواییم کسی از کیسه در قامت محبوب دل ها نمی بینیم
  • Saman IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    شک ندارم مدیر و کارکنان این سایت خبری پرسپلیسی هفت آتیشه هستن و بیطرف صحبت نمیکنن.
    • Iman IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      اصلا اومدن بیرانوند به پیروزی بخاطر پیشرفت فوتبالش نبود. بخاطر حاضر شدن عابر بانک با چمدان پر از اسکناس در اردوی تیم ملی بود. خبرورزشی یه جوری نوشتی پیشرفت فوتبالش اگه هیچکی ندونه فکر میکنه داری در مورد لالیگا صحبت میکنی
  • سام IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    اولا اصلا مهم‌ نیست اون مکانی باب اسعنجی استقلالی شده خلایق هرچه لهیق.دوما اگر بازیکنی بخاطر پول رنگ پیرهنشو بخواد تغییر بده همون بهنر که اینکارو کنه..ثالثا..سعی نکنید با این خبرها حاشیه درست کنید واسه تیمها مخصوصا پرسپولیس...
  • فوتبال پاک IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    بیرانوند که از اولش هم استقلالی بود منتها به خاطر پولهای دست به نقد لنگپولیس رفت اونجا
  • یاشار ۲۴ ابدی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    علی گلر خوبی هست قبول ، برای تیم محبوبم زحمت کشیده قبول ، اما اگه میخواد خودشو استقلالی بکنه راه باز و جاده دراز . هیچ نامی بزرگتر و برتر از پرسپولیس من نیست !!!
  • واقع کرای فوتبال نه هوچی گر IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    علی دایی.. هاشمی نصب..علی کریمی..مسلمان..علیپور.انصاری..کفشگری.. عابدزاده..سوشا مکانی. علت جدای از عشق کودکی خود و بازی در پرسپولیس راشرایط بهتر و دیده شدن بیشتر و حمایت همه جانبه فوتبال ایران از پرسپولیس پایتخت دانسته اند #ایرنا #فارس #پرسپولیس #حمایت_وزارت #قهرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی