سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
۱ |
۵
پوچتینو: نیمار یک بازیکن فروتن است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مائوریسیو پوچتینو در آستانه بازی با منچسترسیتی ستاره برزیلی تیمش را مورد تعریف و تمجید قرار داده است.

خبرورزشی - مائوریتسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در آستانه بازی با منچسترسیتی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به تمجید از نیمار ستاره برزیلی تیمش پرداخت. پوچتینو گفت: «مربیگری نیمار بسیار آسان است زیرا شما نیازی ندارید تا کار زیادی انجام دهید. از روز اول او نسبت به کار روی خوش نشان داده. نیمار بسیار فروتن است. او گوش می‌دهد و همیشه دستورات را به بهترین نحو می‌پذیرد و اجرا می‌کند.»

سرمربی پاریسی‌ها در ادامه گفت: «بازیکنان برزیلی همیشه چیزی برای ارائه دارند. آن‌ها عاشق این هستند که فوتبال بازی کنند و جوری بازی می‌کنند که انگار در حال انجام رقص هستند. زمانی که در پاری‌سن‌ژرمن بازیکن بودم رونالدینیو هم‌تیمی من بود و حالا هم با نیمار کار می‌کنم. آن‌ها نیاز دارند حس خوبی داشته باشند، خوشحالی را حس کنند تا به بهترین شیوه ممکن عملکردشان را نشان دهند.»

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در مورد نبرد بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: «هدف باشگاه در ۱۰ سال گذشته بردن قهرمانی در چمپیونزلیگ بوده است و باشگاه خیلی سخت برای رسیدن به این هدف و قهرمانی تلاش کرده است. این همان آخرین قدم است که همیشه سخت‌ترین است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرحسین IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    نکته جالبش تعریف یک آرژانتینی از یک برزیلیه. اینها در رقابتهای کوپا آمریکا و لیبرتادورس و جام جهانی همدیگه رو می‌درند، ولی جلو بقیه پشت هم درمیان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی