نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
درخواست ویژه پرسپولیس از وزارت بهداشت درباره قرنطینه اجباری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به وزارت بهداشت و ارائه توضیح درباره وضعیت قرنطینه بازیکنان این تیم در هند، خواست پرسپولیسی‌ها پس از بازگشت قرنطینه نشوند.

خبرورزشی -  درحالی که کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هند به سر می‌برد، وزارت بهداشت خواسته اعضای این تیم پس از بازگشت به تهران به قرنطینه بروند و در صورت منفی بودن تست‌ کرونا از قرنطینه خارج بشوند.

از این رو باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به وزارت بهداشت توضیحاتی درباره نحوه سفر تیم به هند و قرنطینه اعضای تیم ارائه کرد. در این نامه اشاره شده که پرسپولیس با پرواز چارتر عازم هند شده و در بازگشت هم از پرواز چارتر استفاده خواهد کرد و از طرف دیگر، این تیم تحت حباب قرطینه AFC قرار دارد و هر سه روز یک بار تست PCR داده است و به همین خاطر از وزارت بهداشت درخواست شده تا  از قرنطینه این تیم هنگام بازگشت، صرف نظر شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    توی این اوضاع داغون و روزی نزدیک پونصد نفر قربانی کم و کسرمون فقط کرونای جهش یافتۀ هندیه. به گوشه کنایه ها توجه نکنید مگه دفعه اوله بهتون تهمت میزنند؟؟ پرسپولیس باید بره قرنطینه و اصلا نباید خونواده هاشونم ببینن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی