نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
۳ |
۵
بازیکن سابق استقلال: کاش می‌شد دو بار زندگی کنم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آرش افشین گفت: احساسم این است که از یک سیاهچاله بیرون آمده ام اگر می‌شد دوبار زندگی کنیم، حتما وضعیت امروزم فرق می‌کرد.

خبرورزشی - آرش افشین حالا مدتی می‌شود که توانسته از کمند مصدومیت‌ها، حرف و حدیث‌ها و بدشانسی‌هایی که در مسیر او قرار داشت، فرار کند. او با پیراهن شهرداری آستارا در ۳۱ سالگی بار دیگر یادآور روزهای خوبش در فولادخوزستان شد و با جدایی در میانه راه حالا در خیبر خرم آباد به درخشش خود ادامه می‌دهد. بخش‌هایی از جدیدترین اظهاراتش را در زیر بخوانید:

* من شاید کمی‌زودتر از حدی که حتی خودم انتظار داشتم، به تیم ملی رسیدم و در اولین بازی ملی هم گل زدم. خودم فکر می‌کردم آینده درخشانی در فوتبال ایران داشته باشم. راستش در آن اوقات هم همه چیز به نظرم درست می‌آمد و هر کاری انجام می‌دادم از نظر خودم بهترین بود. اما حالا که با تجربه تر شده ام، می‌توانم مسیری که از آن عبور کرده ام را تحلیل کنم و ببینم کجاها بدشانسی و کجاها تصمیمات اشتباه خودم مسیرم را عوض کرده است.

* راستش همیشه این افسوس را دارم که به اندازه پتانسیلی که داشتم موفق نشدم، اما به هر حال خوشحالم از اینکه اسم خوبی از من در ذهن مردم باقی مانده است. به هر حال در فوتبال هم مثل زندگی کردن شما ممکن است اشتباه کنید و یک اشتباه کوچک هم ممکن است آدم را از هدفی که دارد، بسیار بسیار دور کند. به همین دلیل هم هست که در هر نسلی کمتر از ۱۰ نفر فوق ستاره می‌شوند و بقیه آدم‌های معمولی.

* برای من به عنوان یک فوتبالیست جایی که در آن قرار گرفته ام هم جای شکر دارد، چون وقتی به این دو سه سال آخر فکر می‌کنم، احساسم این است که از یک سیاهچاله بیرون آمده ام و حالا خوشحالم دوباره شبیه کسی بازی می‌کنم که از من انتظار می‌رود. همان آرش افشینی که به نظر خودش باید سر از فوتبال اروپا درمی‌آورد. اگر می‌شد دوبار زندگی کنیم، حتما وضعیت امروز من هم فرق می‌کرد، اما خب امیدوارم از اینجا به بعدش همانطور پیش برود که فکر می‌کند.

* با مدلینگ پدر من را در این فوتبال در آوردند، درحالیکه چیز خاصی نبود. آن یک چیز خیلی جنبی کنار فوتبالم بود اما بعدا شنیدم مربی‌ها تا اسم من می‌آمد می‌گفتند آرش افشین که مدل شده است ...  این هم خاصیت فوتبال ماست. خدا نکند یک برچسب به آدم بخورد. به ‌هرحال امیدوارم امروز به همه آنها اثبات شده باشد که درباره من اشتباه می‌کردند. البته من هم هنوز کاری نکردم که بخواهم پزش را بدهم. انشالله با این بچه‌ها آخر فصل به هدفمان برسیم بعدش بیشتر حرف می‌زنیم.

متن کامل این گفتگو را از اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    امپراطور قطبی به این بازیکن باور داشت.
  • شمسعلی. IL ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    آن موقعه ای که رفتی به تیم کیسه باید فکر نابودی فوتبالت را می کردی
  • كارون US ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    ارش خان هنوز دير نشده به اميد خدا به حقت در اين فوتبال ميرسي و اين بهترين جوابه به كساني كه در حقت نامهرباني كردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی