چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
۰ |
۰
کری‌خوانی سرمربی چلسی/ رئال را در لندن می‌بریم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس توخل بعد از تساوی در مادرید، گفت چلسی توانایی شکست رئال‌مادرید را در لندن دارد.

خبرورزشی - توماس توخل سرمربی چلسی پس از تساوی یک-یک شاگردانش در خانه رئال‌مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا وعده پیروزی در بازی برگشت را داد.

این مربی آلمانی گفت: «بازی را بسیار خوب شروع کردیم، خیلی هجومی و بسیار باکیفیت. حق‌مان بود که نیمه اول برنده به رختکن برویم. ما موقعیت مسلم بسیاری ایجاد کردیم و کلی هم موقعیت‌های نصف و نیمه داشتیم که با دقت بیشتر در پاس‌های آخر می‌توانست ما را در شرایط بهتری برای گلزنی قرار دهد. ما حداقل باید یک گل دیگر هم می‌زدیم. متأسفانه حریف از یک ضربه ایستگاهی به گل رسید، اما جز آن هیچ موقعیت دیگری روی دروازه‌مان به وجود نیامد که بخواهیم دفاع کنیم و دیگر هیچ موقعیتی به حریف ندادیم. نتیجه نیمه اول کمی ناراحت‌کننده بود، اما مهم این بود که آرامش‌مان را حفظ کردیم و اعتمادبه‌نفس‌مان را از دست ندادیم. سرعت و انسجام بازی در نیمه دوم کمی اُفت کرد و شما می‌توانستید ببینید که بازیکنان‌مان کمی خسته شدند. به هر صورت باید با این تساوی کنار بیاییم. در حال حاضر مشکلی که تیم ما دارد این است که زیاد توپ را لو می‌دهد، ضمن اینکه تعداد اشتباهات فنی‌مان هم بالاست. آسپیلیکوئتا، پولیشیچ و ورنر همگی خیلی خسته به نظر می‌رسیدند.»

توخل در پایان اظهار داشت: «با کمی انسجام بیشتر و اعتمادبه‌نفس بالاتر می‌توانستیم نیمه اول را ببریم و در پایان برنده‌ای شایسته برای بازی باشیم. اما الان این اتفاق نیفتاده است، پس باید به فکر بردن بازی برگشت باشیم.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی