نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
۲ |
۰
خط و نشان بازیکن ایرانی الریان برای پرسپولیسی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن ایرانی‌الاصل الریان گفت که شاگردان لوران بلان به دنبال کسب پیروزی مقابل پرسپولیس هستند تا با روحیه به مضاعف به مصاف الدحیل بروند.

خبرورزشی - علی فریدون در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس ایران و الریان قطر اظهار داشت: در این مسابقه به دنبال بُردی روحیه‌بخش هستیم تا در آستانه دیدار با الدحیل در نیمه‌نهایی «امیرکاپ» انگیزه خوبی به دست بیاوریم. این مسابقه در شرایط فعلی اهمیت زیادی برای بازیکنان دارد.

وی درخصوص اینکه موفق شد دروازه گوای هند را باز کند، گفت: به‌عنوان یک مهاجم، همیشه به دنبال گلزنی هستم. این کاری بود که مقابل گوا انجام دادم.

بیشتر بخوانید:

بازیکن ایرانی‌الاصل الریان قطر ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال و مردم هند بابت میزبانی از دیدارهای گروه C لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما فقط روی تیم خودمان تمرکز می‌کنیم و تمرکزمان روی تیم‌های دیگر نیست. عملکرد ما در سطح خوبی قرار داشت و به‌عنوان یک تیم بازی می‌کنیم. تنها نتوانستیم گلزنی کنیم و اگر در فوتبال گل نزنید، نمی‌توانید به پیروزی برسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه آبی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    چشم و امید ما کیسه کشا به شما عزیزان است، خوش بدرخشین
    • شهرام IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      والا کیسه کشا کاری به شما ندارن، خودتون دوست دارید هی در معرض توجه باشید! الانم آماده شو برای فحش دادن به مسئولان فدراسیون، بازی رو عقب ننداختن :))) #مکتب_اخلاق_ساواکی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی