واکنش عضو هیئت رئیسه فدراسیون به ملاقات های عزیزی خادم با مسولان کشور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احسان اصولی، رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی و عضو هیات رئیسه فدراسیون فدرباره برخی از اتفاقات هفته‌های گذشته مدیریتی فوتبال کشور توضیحات مهمی ارائه داد.

خبرورزشی - روسای هیئت های فوتبال باید هم از رئیس جدید فدراسیون، تعریف و تمجید کنند. جز این از آنها توقع دیگری نیست؛ حالا این رئیس هیئت که عضو هیئت رئیسه فدراسیون نیز شده، از ملاقات های عزیزی خادم با مسولان کشوری تعریف می کند:

*تیم مدیریتی جدید فدراسیون فوتبال و در راس آن ریاست جوان و پرکار و با انگیزه مجموعه تلاش دارند از تمام ظرفیت‌های ممکن برای توسعه فوتبال کشور و ایجاد تحولات مثبت استفاده کنند. در هفته‌های اخیر بحثی مطرح شد که دیدارهای ریاست محترم فدراسیون با مسوولان کشور نمایشی بوده و فایده‌ای برای فوتبال ندارد.

 *بنده واقعا متوجه این بحث‌ها نمی‌شوم و درکش نمی‌کنم. در همه کشورها فوتبال بدون حمایت و همراهی دولت‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشوری امکان رشد ندارد. ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و باید ارتباط و تعامل برقرار شود. به دنبال بحث‌هایی که مطرح شد، باید بگویم نفس برقراری این ارتباط و جلسات با مسوولان نه تنها خوب و قابل دفاع و کاری بزرگ بوده، بلکه برای فوتبال کشور هم ضروری است. فوتبال برای پیشرفت و برون رفت از این مشکلات نیاز به برقراری ارتباط با مسوولان مختلف در تمام حوزه‌ها دارد و بسیاری از کارها با کمک نهادها قابل انجام است.

واکنش عضو هیئت رئیسه فدراسیون به ملاقات های عزیزی خادم با مسولان کشور

*نه تنها این ملاقات‌ها بد نیست، بلکه باید ادامه هم داشته باشد. وقتی فوتبال برای مسوولان محترم هم به خاطر مردم تبدیل به یک دغدغه مهم و ملی شود، آن وقت شرایط به سمتی خواهد رفت که فوتبال از این جلسات منتفع هم بشود. تعامل کردن و ارتباط گرفتن برای کمک به فوتبال از کار نکردن هم قطعا بهتر است.

*از همین جلسات برگزار شده هم ان‌شاالله اتفاقات خوبی برای فوتبال کشور رخ خواهد داد که در زمان خودش درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد. باز هم تاکید می کنم ایجاد تعامل با مسوولان دولتی و نهادهای مختلف به نفع فوتبال کشور است و در کوتاه مدت و دراز مدت ظرفیت‌های استفاده فوتبال از حمایت‌های مالی و امکاناتی در سطح کشور را بیشتر می‌کند. پس بهتر است همه برای برقراری تعامل و همکاری بیشتر با هدف رشد و توسعه فوتبال کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی