نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تاکید گل محمدی بر حفظ دو ستاره پرسپولیس/ هر چه زودتر با این دو بازیکن تمدید کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس به مدیران این تیم اعلام کرد برای فصل آینده هرطور شده قرارداد دو ستاره این تیم را تمدید کنند.

خبرورزشی - احمد نوراللهی و وحید امیری دو ستاره بسیار تاثیرگذار پرسپولیس هستند که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد. احمد و وحید آنقدر به لحاظ فنی و اخلاقی خوب هستند که هر تیمی در لیگ برتر آرزوی داشتن آنها را دارد.

شماره هشت سرخ‌ها که مدتی است به بازیکن فیکس تیم ملی تبدیل شده مهره ثابت یحیی در میانه میدان است و امیری هم تقریبا در پرسپولیس بدون جانشین است به طوریکه غیبتش در فینال آسیا خیلی حس شد و بسیاری معتقد بودند اگر پرسپولیس در بازی با اولسان وحید را در ترکیبش داشت شاید با جام قهرمانی به تهران برمی‌گشت.

یحیی هم که به خوبی از اهمییت حضور این دو بازیکن در تیمش باخبر است نام آنها را در صدر بازیکنان تمدیدی قرار داده و به مدیران پرسپولیس اعلام کرد هرطور شده این دو ستاره را برای فصل آینده می‌خواهد. باشگاه پرسپولیس هم مذاکرات را برای تمدید قرارداد احمد و وحید آغاز کرده است و پرسپولیسی‌ها امیدوارند این دو بازیکن را برای فصل آینده در ترکیب تیمشان داشته باشند.

در قرارداد امیری با پرسپولیس بندی وجود دارد که او می‌تواند با پرداخت ٤٠٠ هزار دلار جدا شود اتفاقی که نزدیک بود در همین تابستان رخ دهد ولی به دلیل جدایی چند ستاره و نیاز پرسپولیس به وحید او تصمیم بر ماندن گرفت در حالیکه پیشنهاد بسیار خوبی از قطر داشت.

حال باید دید باشگاه پرسپولیس که تا اینجا عملکرد خوبی در بحث تمدیدی‌ها داشته چگونه می‌تواند این دو ستاره فوق العاده مهم و تاثیرگذار را در تیمش حفظ و قرارداد احمد و وحید را تمدید کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی