نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
مربی تراکتور: با تغییرات زیادی به مصاف شارجه می‌رویم/ راهی جز برد نداریم‌
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال تراکتور ابراز امیدواری کرد شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که این تیم جواز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را به دست آورد.

خبرورزشی - حمید عبداللهی که به جای رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تراکتور ایران برابر شارجه امارات حضور پیدا کرده بود، گفت: به باشگاه شارجه بابت صعود به دور بعد تبریک می‌گویم. در تمام بازی‌ها تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان این بود که روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم.

وی افزود: کار خیلی سختی بود که هر سه روز یک بار بازی کنیم و این اتفاق فشار زیادی روی بازیکنان در همه گروه‌ها ایجاد کرد. فقط فرصت این را داشتیم که روی ریکاوری تمرکز کنیم و باید ایرادات را تئوری حل می‌کردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: برای مردم فهیم و هواداران تیم‌مان با تمام وجود تلاش کردیم و فردا هم با تمام وجود برای صعود تلاش خواهیم کرد و راهی جز برد نداریم‌. هم قسم شدیم که فردا پیروز باشیم و اعتماد کامل به تمام بازیکنان داریم. فردا دنبال پیروزی هستیم و امیدواریم با اتفاقاتی که در دیگر گروه‌ها رقم می‌خورد، به مرحله بعد صعود کنیم.

عبداللهی درباره اینکه تراکتور در چهار مسابقه گلی دریافت نکرده است و این تیم در بازی بعدی چه هدفی دارد، خاطرنشان کرد: در بازی اول سه گل زدیم و بعد از زدن دو گل سه گل خوردیم و با تغییرات به بازی برگشتیم. بعد از دیدار اول سعی کردیم روی کارهای دفاعی تمرکز کرده تا بتوانیم از دروازه‌مان محافظت کنیم‌. در خیلی از بازی‌ها نیز شانس گلزنی داشتیم و این شانس را از دست دادیم. فردا با تغییرات زیادی مقابل شارجه حاضر خواهیم شد و علاوه بر اینکه هدف‌مان گل نخوردن و حفظ روند دفاعی است، دنبال پیروزی خواهیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی