بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه سازمان لیگ/ این همه عجله برای تمام شدن لیگ به چه علت است؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای اعتراض خود را به تصمیمات سازمان لیگ اعلام کرد.

خبرورزشی - سازمان لیگ در اقدامی سوال‌برانگیز، برنامه دیدارهای معوقه از هفته‌های بیستم و بیست‌ویکم را اعلام کرد که طبق این برنامه، پرسپولیس مجبور است در یک شرایط نابرابر وارد مسابقات شود.  

این اتفاق در زمانی رقم می‌خورد که طی یک ماه گذشته، مدیریت باشگاه بارها نسبت به برگزاری دربی با شرایط برابر برای هر دو تیم و انجام دیدار معوقه استقلال مقابل صنعت نفت در آبادان به مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هشدار داده بود. اصرار تیم مدیریتی باشگاه دو دلیل داشت؛ در ابتدا اینکه عدالت رعایت شود و در ثانی، سازمان لیگ و کمیته مسابقات فرصتی برای اثبات بی‌طرفی خود داشته باشد اما متاسفانه بار دیگر شاهد آن بودیم که بدون توجه به خواسته باشگاه‌ها، تصمیمات کلان در امر برنامه‌ریزی بازی‌ها اتخاذ می‌شود.

این موضوع، شائبه‌های مختلفی از جمله حمایت زیرکانه برخی عوامل در سازمان لیگ از چند باشگاه‌ را در اذهان متبادر می‌سازد؛ موضوعی که عبور از آن، بدون داشتن دلایل عاقلانه هرگز میسر نیست.

مدیریت باشگاه پرسپولیس باید به میلیون‌ها هواداران خود گزارش بدهد و از اتفاقات رقم خورده با آنها سخن بگوید. موضوع برنامه‌ریزی برای دربی به حدی مهم بود که حتی در کوران رقابت‌های آسیایی نیز به آن پرداختیم و بارها مصاحبه کردیم تا شاید مسئولان سازمان لیگ، صدای باشگاه پرسپولیس را هم بشنوند و جلوی یک بی‌عدالتی را بگیرند. این پیام را با دو نامه جداگانه به مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گوشزد کردیم اما متاسفانه گوش آنها به این موضوع بدهکار نبود و کار خودشان را انجام دادند.

حالا این افراد باید پاسخگوی تصمیمات خود باشند و به طرفداران پرشور پرسپولیس بگویند بر اساس چه متر و معیاری، یک تیم را در شرایط نابرابر وادار به حضور در دربی می‌کنند؟ چرا چنین تصمیماتی در زمان دربی رفت رقم نخورد؟ دوستانی که علاقه خاصی به مصاحبه دارند، آیا به یاد می‌آورند در واکنش به فشار شدید از سوی مدیر برکنار شده باشگاه رقیب، چطور واکنش نشان دادند و برنامه دیدارهای پرسپولیس را شبانه تغییر دادند؟ آیا به یاد می‌آورند که بارها وعده دادند دربی پس از مساوی شدن تعداد دیدار هر دو تیم برگزار شود؟ دلیل این همه تبعیض چیست؟ وقتی مدیران باشگاه مصاحبه کردند و از مسئول کمیته مسابقات خواستند تا پاسخگو باشد، مصاحبه‌ای انجام داد و گفت که در رسانه‌ها جواب باشگاه پرسپولیس را نمی‌دهد و نامه‌نگاری می‌کند؛ پس چرا از پاسخگویی به موقع طفره رفت؟ این مسائل چه معنایی دارد؟

بیشتر بخوانید:

امیدواریم مسئولان سازمان لیگ بتوانند با دلایل روشن و منطقی، به صورت شفاف بگویند که چه مسائلی در میان است تا قبل از برگزاری هر دربی، پرسپولیس را تحت فشار بگذارند و برای باشگاهی که چهار بار قهرمان لیگ شده، چالش‌های روحی و روانی بسازند. آنها باید بابت تصمیماتی که اتخاذ می‌کنند، جوابگو باشند و بدون ترس و واهمه از حواشی، حقایق را بگویند؛ در غیر این صورت، چه نیازی به وجود تشکیلات عریض و طویل سازمان لیگ داریم؟

متاسفانه تصمیم‌گیران و برنامه‌ریزان سازمان لیگ تخصص مرتبط و تجربه لازم را در بحث فوتبال و ورزش ندارند و به همین دلیل اظهاراتی از قول آنها می‌بینیم که با هیچ شاخه‌ای از علومی چون ورزش، مدیریت و فیزیولوژی همخوانی ندارد.

جدا از بحث دربی، کاش مدیران ارشد سازمان لیگ به این سوالات جواب دهند:

-چطور تیمی که شش روز در قرنطینه است، در روز هفتم باید در لیگ بازی کند؟

-آیا عجله سازمان لیگ برای پایان دادن به فصل بیستم، به موضوع درآمدزایی ارتباط دارد؟ اصولا وقتی دریافتی قهرمان چهار دوره لیگ از درآمدهای فوتبالی، صفر ریال است، این پول‌ها کجا خرج می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    ببینید بابا مسعود چطوری برای لنگیا برنامه ریزی کرده و پرسپولیسی ها دارن هوچیگری می کنن که مثلا ضرر کردن ================================================================================================= ببینید پس هدف از قرنطینه کردن پرسپولیس در کمپ تیم ملی و هتل 5 ستاره اش، دادن بهترین امکانات و زمین تمرین به پرسپولیس، قبل از بازی با سپاهان و استقلاله تا با بهترین امکانات و تمرین ها بتونن بازی های خودشون رو ببرن و قهرمان بشن چون اصلا اصل قرنطینه 14 روزه اونم توی کمپ های صحرایی.. اینهمه جا برای قرنطینه کردن پرسپولیسی ها وجود داره چرا حالا کمپ تیم ملی. این الان یکی از مهندسی های لیگ در خارج از زمینه که باز هم به لطفا بابا مسعود انجام شده. پس اگه اینجوریه پس 7 روز چمن و هتل 5 ستاره برای پرسپولیسی ها باشه و بعد از اون تا روز بازی استقلال و پرسپولیس، کمپ تیم ملی و هتل 5 ستارش قبل دربی در خدمت استقلال باشه تا شرایط برابر باشه. ============================================================================================== پرسپولیس در نیم فصل اول با دو بازی عقب افتاده مقابل استقلال بازی کرد
  • 58سال حسرت و حسادت IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    شکوری مثل اینکه آلزایمر گرفتی دربی رفت تیم حکومتی شما با دوبازی کمتر اومد تو زمین و این دوبازی رو تا آخر نیم فصل هم برگزارش نکردن مردم رو چی حساب کردی؟ چی زدی داداش، جنس خوب بخر
    • بهبودی IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      الزایمر نگرفته قوه ی ادراک شما تحلیل رفته. منظور از بازی معوقه بازی هایی هست که موعد برگزاریش قبل دربی بوده اون دوتا بازی تاریخ برگزاریش بعد از دربی بوده. حتم دارم یا متوجه نشدید یا نمی خواهید بشید دوباره فردا میایید همینارو می گید.
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    یه طوری میگن پرسپولیس 6 روز در قرنطینه است انگار که بازیکنان و اعضای کادر فنی توی این 6 روز درازکش روی تخت خوابیدن و بستری شدن. عزیزان پرسپولیسی شما توی این 6 7 روز توی هتل 5 ستاره و کمپ تیم ملی کلی عشق و صفا می کنید و توی بهترین زمین و توی کمپ تیم ملی تمرین می کنید و توی بهترین هتل با بهترین امکانات هم بهترین غذاها رو میل می کنید و هم روی بهترین تخت ها می خوابید و بهترین امکاناتی که باید یک باشگاه داشته باشه رو دارید. پس از فریب مردم دست بردارید. البته برای اینکارها بابا مسعود و سهیل مهدی و فدراسیون و پرسپولیسی ها کاملا هماهنگ شده عمل کردند
  • مردم تاج سرنگون کردند BG ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    اینا چطور به همه ثابت کنن که هدفشون قهرمان کردن تیم همیشه حکومتی در تمام ادوارها وزمانها استقلاله اگرم نشد به لطف سرمربی خفنشون مجیدی که قبل هر بازی یک هیچ عقبن سپاهان را قهرمان کنن که جلوش تیمای صنعتی یکی یکی دارن وا میدن شوخی که نیس همه کارخونه ها خوراک اصلیشون فولاده مگه ممکنه خودشون را در بندازن با شاخ غول در خصوص اینکه بعضیا میگن استقلال تو بازیای اسیایی امسال خوب بوده چطور تیمی که به تنهایی تو دوبازی پشت هم ظرف ۳ روز ۵ گل از یه بازیکن بنام الونگا خورده تیم خوبی بوده اگه استقلال مدیریت داشت بعد بازی با دحیل تو همون عربستان مجیدی را برکنار میکرد که با شتر خودشو برسونه
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    قابل توجه سازمان لیگ و پرسپولیسی های حکومتی: دوره نهفتگی (کمون) معمول برای کووید-۱۹ حدود ۵ روز است و تقریبا ۹۷ درصد افراد پس از ۱۲ روز دچار علایم می شوند. بنابراین، قرنطینه ۱۴ روزه ،یک آستانه «ایمن» در نظر گرفته می شود تا فرد احتمالاً مسری نباشد و این بیماری را به دیگران منتقل نکند. ============================================================================================== پرسپولیسی های حکومتی فقط 6 روز اون هم در کمپ تیم ملی و در هتل 5 ستاره.
  • پرسپولیسی ها هوشیار باشند BG ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    گویا مدلی از کرونا کشف شده که تا شب قبل از بازی با سپاهان برطرف میشه :) یعنی شما اگه دخ رو به بازیتون مونده باشه ۹ روز میرین قرنطینه ، اگه چهار روز مونده باشه سه روز قرنطینه و ...
  • موگشنه امه IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    جالبه، دور رفت وقتی از آسیا برگشتیم باید دربی رو برگزار می کردیم و بعدش بازیهای بعدی. چون بازیهای ما (جز بازی با نساجی) در هر صورت کنسل می شد. در این شرایط، هر جای دنیا، تیم بعد از برگشتن از مسابقات بین المللی طبق برنامه پیش میره. ولی اینجا استقلالیا آه و ناله کنان گفتن تا اینا بازیهای قبلی شونو برگزار نکنن ما بازی نمی کنیم و در کمال تعجب بدون دلیل بازی استقلال با گل گهر رو لغو کردن (حسابشو بکنین دیگه) :))) و پرسپولیس برخلاف برنامه مجبور شد بازی با سپاهان و بقیه رو برگزار کنه:))) پارسال به دلخواه بازی با پارس جم رو لغو کردن و در نهایت تیم بیچاره سقوط کرد. یه بار دیگه بازی با پدیده رو لغو می کنن، بازی با پیکانو از تو زمین پیکان بردن آزادی:))) یکی دو تا نیست که. الانم اومدن میگن دور رفت شما 2 تا بازی کمتر داشتین. یعنی انتظار طرفداراشون این بود که کلا بازیهاشون کنسل بشه تا بازیها کامل برابر بشه:))) الانم پرسپولیس حرف بدی نزده. دقیقا مثل استقلال گفته اول باید بازی عقب افتاده با صنعت نفت رو تو آبادان برگزار کنه بعد دربی برگزار بشه. همون خواسته ای که استقلال داشت. ولی طبق معمول اونا دهنشون ب
  • مردم تاج سرنگون کردند IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    تمام تصمیمات ریز و درشتتون به ضرر پرسپولیس هست پرسپولیس چه گناهی کرده که باید تاوان موفقیتهاش رو بده و دائمن به این و اون باج بده!!! هواداران نباید ساکت بشینن و باید بر علیه تصمیمات کاملن یکطرفه و ظالمانه ی فدراسیون بلند شن
  • فری عشقی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    درود بر مدیران پرسپولیس بزرگ!!! هیچ وقت اون سم پاشی و ناحقی که سازمان لیگ و نادی الستقللال برای پرسپولیس بزرگ هم قبل از فینال آسیا و هم بعد از فینال واقعی آسیا به سر پرسپولیس بزرگ آوردن را فراموش نخواهیم کرد.
  • امیر IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    هنوز چند ماهی از دربی قبل نگذشته که با دو بازی کمتر برگزار شد،از تعیین تکلیف برای سوپر جام و دستور برکناری مدیر عامل چه خبر؟از برکناری کارلوس کیروش و جا باز کردن برای مربیان سر براه صرب و کروات!از بسته بودن پنجره استقلال تا گرفتن ۷ تا بازیکن در دوساعت!از دعوت به مناظره رسول پناه از یحیی چه خبر؟بازم بگم یا بسه؟راستی یادم رفت،عده ای نمیخوان ما قهرمان بشیم!درسته ممدلی خان پیروانی!
  • خانی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    آقای سهیل مهدی،؟؟؟؟ اون موقع که پرسپولیس التماس میگرده که هم ترین بازی تاریخ باشگاهی آسیا داره یه چند روز استراحت بدید.گفتی نه باید بازی ها سر وقت برگزار بشه و برابر، الان چی باید سروقت برگزار بشه و برابر آیا؟!؟! شما عوامل فدراسیون و سازمان لیگ خیلی وقته که کیسه بودن تون برای مردم ایران اثبات شده است.
  • غضنفر IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    اگر سازمان لیگ و فدراسیون در مدیریت ورزشی و بطور کلی مدیریت هیچ تجربه ای ندارند بجاش از طرفداری از برخی تیم ها، در بله قربان گویی، در بودجه بندی و مدیریت درآمد و هزینه!!!! در ایجاد خسارتهای بیشمار به ورزش و فوتبال، اعم از پایه، باشگاهی و ملی تجارب زیادی کسب کردند.
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    هرگز هرگز فراموش نخواهیم کرد!؟! سازمان لیگ،سهیل مهدی و فدراسیون کیسه عربستان!!؟! $ هر دو باری که پرسپولیس سرزمین پارسی رفت فینال واقعی آسیا، با اون شرایط وحشتناک که یازده تا بازیکن نداشت در زمین بیاره همین شما ها چه بازی کثیفی به سر دسته گی تیم کیسه عربستانی بر سر پرسپولیس عزیز ملت ایران آوردن!!! الان چطور؟ آیا بازی ها باید برابر باشه تا ناحقی نشه آقای سهیل مهدی کیسه؟!البته تو هم تقصیری نداری دستور از بالا میاد و تو فقط مجری دستوراتی؟!
  • ! IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    هوچیگری لنگ استارت خورد
  • خادم کیسه کش IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    مشخصا کیسه از حمایت خادم بهره مند شده هرجور شده می خوان یک جام به این باشگاه کثیف برسونند
  • غلام بوقی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    آقای سهیل مهدی !؟ یادت میاد همین چند ماه پیش پرسپولیس بزرگ قرار بود بره فینال آسیا، هم قبل از فینال و هم بعد از فینال،هرچی تیم کیسه حکومتی گفت، گفتی چشم، خوب الان یه ملت منتظر اون بازی برابر و عادلانه شماست،؟ و اگه نشه خودت میدونی که چی میشه؟! آقای سهیل مهدی کیسه!!!!
  • محمود IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    پرسپولیسی ها باید مثل ماجرای محرومیت نقل انتقالات که فقط برای پرسپولیس در نظر گرفته بودن ،چلوی این فدراسیون کیسه کش قدرت خودشونو نشون بدن.چطور تو بازی رفت پرسپولیسو مجبور کردن هر سه روز یکبار مسابقه بده تا تو دربی بازیهاش برابر بشه.اونم تو شرایطی که فقط پرسپولیس بازی فینال آسیارو در پیش داشت و بازی با ذوب آهنم علارقم میل کادر فنی و باشگاه پرسپولیس لغو شد.ولی تاوان زیاده خواهی کیسه کشارو ما باید بدیم.چه دلیلی داشت بازی کیسه کشا با صنعت نفت لغو بشه چون حال نداشتن برن آبادان ،اونم تو شرایطی که پرسپولیس سفر طولانیتری به هند داشت ولی با نساجی بازی کرد.این آقایی که تیکه میندازه چطور دستورات کیسه کشارو مو به مو انجام میده.شرافت خصلتیه که تو وجود این آدما نیست
  • غلام بوقی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    آقای مهدی؟ یادت میاد همین چند ماه پیش بود،! پرسپولیس هر چی گفت بابا مهم ترین بازی تاریخ باشگاهی ایران داره؟! با اون کارهای کثیفی هم که کیسه های عربستانی کردن و حتی یازده تا بازیکن نداشت تا در زمین بزاره، بازم به دستور تیم کیسه حکومتی نه به پرسپولیس استراحت دادی و نه بازی هاش رو به تعویق انداختی و گفتی بازی های پرسپولیس تا دربی باید بازی هاش برابر شه. خوب الان چی؟ الان دیگه احتیاجی نیست بازی ها برابر و عادلانه بشه؟! بهتر بشه و اگه نشه خودت میدونی آقای سهیل مهدی که چی میشه؟!
  • محمدطاها IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    معلومه خیلی از این استقلال آماده ترسیدن از الان جنگ روانی قبل از دربی رو شروع کردند!مگر تو دربی رفت برابری بازیها رعایت‌شد؟!خیلی واضح و روشن است برای دربی رفت برابری رعایت نشد برای دربی برگشت هم نباید رعایت شود در غیر این صورت تبعیضی دیگر تکراری و آشکار صورت گرفته است..پرسپولیسیا جرات اینکه تو‌ دربی شرکت نکنند رو ندارند چون می دانند‌به راحتی سه امتیاز شیرین تقدیم استقلال می شود، فقط هارت و پورت می کنندخخخخ..
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    نادی الکیسه السعودیه تیم محبوب پاپا مسعود هست دیگه این چیزها طبیعی
  • پرسپولیس عزیز مردم ایران IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    چون تیم حکومت ۱۰سال جام ندیده ۱۰سال خفت و‌خواری حقارت دید سال اخر پاپا مسعودشونه هرچی خرج کرد دوپینگی به بار اوردن داوری خریدن هیچ...نشدن الان دیگه علننا دارن برای تیم ناپاک بی ریشه سنگ تمام میزارن
  • علی NL ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    اون همه عجله باشگاه پیروزی برای ادامه لیگ در فصل قبل به چه علت بود؟؟
  • فندک GB ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    تو مقطعی که پرسپولیس سه بازی معوقه مقابل نساجی، ذوب آهن و سپاهان رو انجام داد، ....کیسه هم هفته نهم و دهم لیگ رو برگزار کرد تا تیمشون قبل از دربی از شرایط مسابقه خارج نشه. بنابراین دو بازی بیشتر داشتن حالا برای اینکه تعداد بازیا برابر می‌شد نباید این دو هفته رو برگزار می‌کردن که در این صورت میومدن می‌گفتن که میخوان تاژ مظلوم رو از شرایط مسابقه خارج کنن و به مصاف پرسپولیس بفرستن
  • جک تری دی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    متاسفانه عدالت خیلی وقته از این دیار رفته چرا یکی پیدا نمیشه بپرسه اقایان چرا در دور رفت تیم حریف پا در یک کفش کرده که ما تا تعداد بازیها برابر نشه دربی برگزار نمکنیم اقای سهیل مهدی شما در فوتبال برتر گفتید ما بازیها را رو قبل دربی برگزار میکنیم تا نظر مظلومی جلب و تایید بشه که فیلمش هم موجوده الان چرا ایا ردپای کی در سازمان لیگ هست که بر علیه پرسپولیس نقشه میکشین ایا اقای ساکت هنوز نقش دارن و هزار اما و اگر دیگه .. من از خبر ورزشی بعنوان کسی که بیش بیست سال هست با شما هستم تقاضا دارم سوال اینهمه همه هوادار رو پیگیری کنید که چرا اینهمه اجحاف ...
  • الدوچرخه چی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    مدیران پرسپولیس باید روی حرف منطقی خود بایستند وبازی نکنند حتی اگه سه برصفر بشه.البته که فدراسیون جرات مواجه شدن با حداقل ۵۰میلیون ایرانی طرفدار پرسپولیس رو نداره واگه بخاد قانون وعدالت را اجرا نکنه فدراسیون رو سر تمامی مدیران نالایقش خراب خواهیم کرد.چطور ان روزی که پرویز کلاه...... ادعای عدالت داشت فدراسیون دم از انصاف وعدالت داشت اما امروز که پرسپولیس خواستار اجرای همان قانون است نه بیشتر مثل کبک سرشون رو زیر برف کردند!فقط یکلام بازی برابر قبل از دربی .هرچند که مطمئنیم چه برابر چه بازی بیشتر کیسه ی اوت شده از اسیا را میسوراخیم.
  • پرسپولیس عشق IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    دقیقا موضوع همینه ، و مدیریت باشگاه نباید سکوت کند ...
  • آبی US ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    آقایون هوچیگر، دربی رفت شما با دو بازی کمتر مقابل استقلال بازی کردین. اگه قرار به عدالت باشه ما باید اعتراض کنیم تا بازی ذوب آهن هم لغو بشه تا با شرایطی برابر با بازی رفت دربی رو برگزار کنیم.
  • Sh IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    فقط یک سوال: زمان دربی رفت بازی دو تیم برابر بود؟؟؟؟ #وقاحت
  • مممم IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    واقعا راست میگن اگ اینجوری بازی با ذوب اهن استقلال هم به تعویق بیوفته و دو تیم مثل بازی رفت با دوبازی کنار برن دربی ابنجوری عدالت بر قرار میشه
  • کوهیار IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    مثل اینکه مرغ سازمان لیگ وسهیل مهدی کیسه کش یک پا داره و آن هم کشیدن ترمز پرسپولیس و قهرمانی الاستقلاله . در شرایطی که تیم مردمی پرسپولیس در آسیا در حال افتخار آفرینی است,ایجاد این همه حواشی برای این تیم چه توجیهی داره؟؟؟!!!
  • مولر از برلین DE ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    چاره کار تجمع جلوی فدراسیون هست وگرنه این ریس جدید شمشیر را از رو بسته!!! خیلی ناشیانه ضدیت می کند . بازی رفت دوبر برابر کجا رفت!!!!!
  • شمسعلی. IL ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    سازمان لیگ بداند با ناعدالتی و بریدن سر پرسپولیس ، استقلال جام بیار نیست ،البته بسیار باعث شادی و شعف است که این متخصصین آسیا این چنین برای صعود به مرحله ی بعد دست و پا میزنند خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ دست و پا بزنید ، چهار چنگولی
  • یاشار US ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    دوستان پرسپولیسی لطف کنن با اطلاعات قبلی و مناسب دست به بیانیه شوند!یه نگاهی جدول و تعداد بازی های قبل از دربی دور رفت بیاندازند! یادشان رفته با وجود اینکه دربی را به خاطر اعتراض باشگاه استقلال نسبت به تعداد بازی برابر عقب انداختن و قرمزها مقابل سپاهان به میدان رفتند اما با این اوصاف در دربی رفت تعداد باری های دو تیم برابر نبود و قرمزها با دو باری کمتر پای به میدان گذاشتند!
    • موسی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      بله برابر نبود چون مدیرای استقلال دیدن اگه منتظر بازیای عقب افتاده پرسپولیس بمونن دو هفته بدون بازی از شرایط مسابقخ دور میشن
  • حامد IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    واقعا چرا اطلاعات غلط میدین کجا چرتپولیس ۶ روز تو قرنطینه خواهد بود روز هفتم هم دربی چرتپولیس تا دربی ۱۳ روز زمان داره اما استقلال ۱۱ روز زمان داره تا دربی , درضمن مگه سالهای قبل بازی های لنگ رو به خاطر بازی های اسیایی به تعویق نمینداختن و لنگ با بازی های نابرابر لیگ رو ادامه نمیداد حالا چیشده مظلوم نمایی میکنن
  • بهبودی IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    منظور از بازی معوقه بازی هایی هست که موعد برگزاریش قبل دربی بوده که پرسپولیس اونارو انجام داد. حتم دارم یا متوجه نشدید یا نمی خواهید بشید دوباره فردا میایید همینارو می گید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی