نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
۲ |
۵
گزارش لحظه به لحظه: پرسپولیس ایران ۴ - الریان قطر ۲
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرخ‌پوشان فوتبال ایران سعی در کسب پیروزی مقابل الریان دارند تا صعودشان به‌عنوان صدرنشین گروه E لیگ قهرمانان را قطعی کنند.

 خبرورزشی - پرسپولیس پس از کسب چهار پیروزی پیاپی در آسیا، در دیدار اخیرش مقابل الوحده شکست خورد ولی با این وجود صدرنشین گروه E لیگ قهرمانان ماند، اما شاگردان یحیی گل‌محمدی برای اینکه صعودشان به‌عنوان تیم اول قطعی شود، نیاز به برتری مقابل الریان دارند و امیدوار هستند همانند دور رفت، این تیم را شکست دهند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، احسان پهلوان، محمد شریفی، وحید امیری، شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر و سیامک نعمتی.

ترکیب الریان:  فهد یوسف، شجاع خلیل زاده، فرانک کوم، دامه ترائوره، عبدالرحمان الکربی، خالد مفتاح، یاسین براهیمی، عبدالعزیز حاتم، مفاک عود، یوهان بولی و علی فریدون.

نیمه نخست

دقیقه ۲: خطایی که پشت محوطه جریمه الریان روی احسان پهلوان اتفاق افتاده بود را شهریار مغانلو با شوت فنی پای چپ از روی دیوار دفاعی بازیکنان قطری عبور داد و به سمت کنج دروازه زد که فهد یونس توپ را دفع کرد و در ادامه خلیل‌زاده موقعیت پرسپولیس را برگشت داد.

دقیقه ۳: پاس رو به جلوی خطرناک مهدی ترابی به مهاجمان پرسپولیس نرسید و راهی اوت شد.

دقیقه ۱۰: کار تیمی چشم‌نواز بازیکنان پرسپولیس روی پاس‌های کوتاه امید عالیشاه، مهدی ترابی، پهلوان و امیری در جناح چپ زمین، در نهایت با ارسال وحید امیری و ضربه سر مغانلو همراه شد که توپ مهاجم بلندقامت شهریار به تیرک افقی دروازه الریان اصابت کرد و در ادامه توسط مدافعان این تیم دفع شد.

دقیقه ۲۰: ارسال عالیشاه از روی کرنر سمت راست زمین به مقابل تیرک اول و ضربه سر محمد شریفی از مقابل دروازه الریان رد شد و عرض زمین را طی کرد.

دقیقه ۲۱: نفوذ تند و تیز مهدی ترابی از جناح چپ و پاس در عرض او را فرانک کوم اجازه نداد به امید عالیشاه برسد و پس از ضربه او به توپ که به امید عالیشاه برخورد کرد، این موقعیت ثمری نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: سانتر خالد مفتاح از سمت چپ زمین با دفع ناقص فرشاد فرجی همراه شد تا توپ به علی فریدون برسد و ضربه آکروباتیک این بازیکن را حامد لک در اختیار بگیرد.

دقیقه ۲۷: ضد حمله سریع بازیکنان پرسپولیس را امید عالیشاه با پاس رو به جلو به مهدی ترابی رساند که او هم مجددا توپ را به عالیشاه برگشت داد تا پاس رو به عقب او با شوت زمینی فنی و تماشایی شهریار مغانلو تبدیل به گل شود.

دقیقه ۳۰: داور بخاطر شرجی بودن هوا به مدت دو دقیقه به بازیکنان دو تیم استراحت داد و کولینگ بریک اعلام کرد.

دقیقه ۳۳: دو سرتوپ پیاپی و چشم‌نواز احسان پهلوان مقابل مدافع الریان، حرکت در عرض و شوت پشت محوطه زمینی او با دفع بی‌ثمر فهد یونس وارد دروازه شد و گل دوم پرسپولیس را به همراه داشت.

دقیقه ۴۱: ضربه ایستگاهی الریان در کنار خط عرضی زمین را یاسین براهیمی قصد داشت مستقیم وارد دروازه پرسپولیس کند که آل‌کثیر به خوبی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۳: شوت روی پای سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه ثمری نداشت و از بالای دروازه الریان عبور کرد.

دقیقه ۴۵: حرکت پا به توپ مهدی ترابی و عبور او از یک مدافع الریان موقعیت خطرناکی برای پرسپولیس به وجود آورد که پاس در عرض او به هم‌تیمی‌هایش نرسید.

نیمه دوم

دقیقه ۵۸: پاس در عرض امید عالیشاه و شوت فنی محمد شریفی با دخالت شجاع به کرنر رفت.

دقیقه ۶۸:  کرنر امید عالیشاه از جناح راست توسط مدافعان الریان دفع شد و در پشت محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید که در ادامه ارسال چیپ دقیق او به پشت بازیکنان قطری را کنعانی‌زادگان با ضربه سر از زیر دستان فهد یونس عبور داد و تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۷۲: اشتباه پرسپولیسی‌ها در میانه زمین با از دست دادن توپ موجب شد تا الریان حمله سریعی تدارک بدهد و پس از شوت یاسین براهیمی که به یک بازیکن الریان برخورد کرد و ریباند شد، با ضربه زمینی یوهان بولی به گل برسد.

دقیقه ۷۳:  ارسال کوتاه سیامک نعمتی از سمت راست زمین را احمد عبدالمقصود به شکل ناقص دفع کرد تا توپ به عیسی آل‌کثیر برسد و با شوت محکم تماشایی به زیر طاق دروازه گل چهارم پرسپولیس را بزند.

دقیقه ۸۸: شجاع خلیل‌زاده پس از برخوردی که با حامد لک در دقیقه ۸۸ داشت و آسیب دید، نتوانست به بازی ادامه دهد و به بیرون رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صامت IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    هوب مبارک مون باشه.بااقتداررفتیم بالا.تزدیک 9میلیاردتومن درآمدداشتیم.بدون مصدوم .محروم رفتیم بالا.بازیکنان مون میدان دیدند.عیسی وشهریارآنماده شدندومحک خوردند.میدان به بازیکنانی چون شریفی وشجاعی و....رسید.همه هافبک های تهاخمی مون که یکی ازیکی بهترند بازی کردند.ترکیبات بسیارمتنوعی تست شد.حالادیگه هیچ تیمی نمیتونه ترکیب مون راحدس بزنه _اگرجاسوس نباشه_وتقریبابه همه بازینت هامون بازی رسید.هرگزتااین دوره این همه ترکیب متفاوت امتحان نشده بود
  • صامت IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    خوب مبارک مون باشه.بااقتداررفتیم بالا.نزدیک 9میلیاردتومن درآمدداشتیم.بدون مصدوم .محروم رفتیم بالا.بازیکنان مون میدان دیدند.عیسی وشهریارآماده شدندومحک خوردند.میدان به بازیکنانی چون شریفی وشجاعی و....رسید.همه هافبک های تهاجمی مون که یکی ازیکی بهترند بازی کردند.ترکیبات بسیارمتنوعی تست شد.حالادیگه هیچ تیمی نمیتونه ترکیب مون راحدس بزنه _اگرجاسوس نباشه_وتقریبابه همه بازینت هامون بازی رسید.هرگزتااین دوره این همه ترکیب متفاوت امتحان نشده بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی