نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دلیل غیبت کاپیتان‌های پرسپولیس مقابل الریان/ نوراللهی خط خورد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن با تجربه پرسپولیس در ترکیب این تیم مقابل الریان قطر حضور نداشتند.

خبرورزشی - تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف الریان قطر در هفته ششم رقابت‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا رفت که دو بازیکن با تجربه خود را در اختیار نداشت.

سیدجلال حسینی و احمد نورالهی کاپیتان‌های اول و سوم پرسپولیس به دلیل خستگی‌مفرط ناشی از فشردگی بازی‌ها و همچنین آسیب دیدگی جزئی از در ترکیب سرخپوشان حضور نداشتند.

سیدجلال به دلیل کمبود مدافع روی نیمکت پرسپولیس در این دیدار نشست اما نورالهی از لیست تیم نیز کنار گذاشته شد تا هرچه زودتر آماده بازی با سپاهان اصفهان در لیگ برتر ایران شود.

این دو بازیکن که جز باتجربه‌های پرسپولیس محسوب می‌شوند در اردوی هند به دریافت اندک طلب‌های فصل جاری خود نیز اعتراض کرده و خواهان رسیدگی فوری از سوی مسئولان باشگاه شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از این دیدار راهی تهران می‌شود تا تمرینات خود را برای بازی پنجشنبه هفته آینده مقابل سپاهان اصفهان پیگیری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • كيسه ورزشى IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    چقدر دوست داريد براى پرسپوليس حاشيه بسازيد. در تورنمنت هاى فشرده كه مجبوريد هر ٣ روز يكبار بازى كنيد بهترين كار استراحت دادن به بازيكنان است. ضمن اينكه بازيكنان جايگزين از بازيكنان تركيب اصلى چيزى كم ندارند. اين اتفاق خوب موجب رضايت و خوشحالى همه پرسپوليسى هاست.
  • رضل IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    یعنی واقعا کاری که رسانه میتواند انجام بدهد یک بمب نمیتواند. خیلی ریز و مجلسی مینوسید این دو نفر بازی نکردند چون علاوه بر مصدومیت، نسبت به دریافتی ها اعتراض داشتند. خب مشتی اگر کاپیتان و بزرگتر اعتراض نکنه اشتباه است پس اتفاقا از تعصبات رنگی و اهداف دیگر تان باید دست بردارید و بنویسید بر خلاف تیم رقیب که بازیکنی مثل دانشگر در تمرینات جو تیم را متشنج میکند، این پرسپولیس است که بزرگترهای تیم به دنبال احقاق حق خود و هم تیمی هایشان میباشند.
  • رامین خندان یزدلی ازشهرری IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    بازگشت ارتش سرخ آسیا تیمها آماده باشید فکرکنم مربیان لیگ برتر هرشب کابوس پرسپولیس رومی بینند.
  • منتقد رسانه IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    خوب رسانه عزیز اللن خیلی همچی ریز و مجلسی داری بلو میکنی، کار اصلی شما خبر هست ،امانتداری در خبر هم وظیفه ذاتی رسانه هست ،بل که بتوانیم در کنار هم روز های خوشی هر کدام در کنار تیم خودمان لذت ببریم از چی ؟زندگی فوتبالی،و تکنیک استراحت به بازیکنان را از دیدگاه تئوری توطئه نگاه نکنیم ،سید بزرگ تیمه تمام،،،،،evet resane?

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی