نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۱۸
اولین واکنش میراسماعیلی به محرومیت جودوی ایران تا ۱۴۰۲/ از ارزش‌ها دفاع می‌کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس فدراسیون جودو گفت: به زودی جلسه‌ای را با حضور وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک برای بررسی ابعاد مختلف محرومیت جودوی ایران برگزار می‌کنیم.

خبرورزشی - آرش میراسماعیلی پس از صدور حکم محرومیت جودوی ایران تا سال ۱۴۰۲ توسط فدراسیون جهانی جودو اظهار کرد: نزدیک به ۲ سال است که درگیر این پرونده هستیم. پس از صدور حکم تعلیق نامحدود و دائمی از سوی فدراسیون جهانی به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کردیم که خدا کمک کرد و دادگاه CAS حکم به ابطال تعلیق نامحدود جودوی ایران داد.

رییس فدراسیون جودو افزود: بعد صدور رای دادگاه CAS در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کردیم و در حالیکه یک سهمیه المپیک نیز توسط محمد بریمانلو به دست آورده بودیم و وی قرار بود طی هفته‌های آینده عازم مسابقات جهانی شود، فدراسیون جهانی جودو در کمال ناباوری روز گذشته (پنج شنبه) رای ناعادلانه و ظالمانه خود را صادر کرد و جودوی ایران را تا سال ۱۴۰۲ محروم کرد.

وی با اشاره به فرصت اعتراض ایران به رای محرومیت فدراسیون جهانی جودو، گفت: ۲۱ روز فرصت داریم تا به این رای در دادگاه CAS اعتراض کنیم. هفته آینده جلسه‌ای را با حضور وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک و وکلای پرونده برگزار می کنیم تا ابعاد مختلف پرونده را مورد بررسی قرار دهیم.

میراسماعیلی در پاسخ به این سوال که با این اوصاف چرا فدراسیون جودو چندی پیش اعلام کرد محرومیت جودوی ایران برطرف شده است، خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی در رای قبلی حکم به تعلیق نامحدود و دائمی جودوی ایران داده بود اما دادگاه CAS با شکایت ایران حکم تعلیق نامحدود را مردود دانست.

رییس فدراسیون جودو در پایان با تاکید بر دفاع از ارزش‌های کشور، گفت: وقتی فدراسیون جهانی یک پیش شرط سنگین که خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است را مطرح می کند، طبیعتا دفاع از ارزش‌های کشور برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی US ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    ترجمه حرفش اینه که از میز ریاست و جیب خودم با پاچه خواری دفاع می‌کنم
  • ارشمیدوس IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    یک بار جستی ملخک، دوبار جستی ملخک، آخر به دستی ملخک. دیگه هیچ بهانه ای برای دنیا که قابل قبول باشه نمونده.
  • yaser GB ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    مردی و جوانمردی در میدان نبرد رقم میخورد نه با شعارهای تو خالی و عوامفریبانه اگردر میدان نبرد ورزشکاران اسرائیلی را شکست دهید از همه آرمان ها آبرومندانه دفاع کرده اید و فرصت روی سکو رفتن را از آنها سلب میکنید اما تا زمانیکه کاسه داغ تر از آش هستید و در دفاع از یک شعار توخالی وغیرممکن رجز خوانی میکنید عملا با دست خودتان مدال قهرمانی بر گردن ورزشکاران اسرائیل می اندازید پس واقع گرا باشید نه رویاپرداز
  • amir red IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    در آخر کسی نفهمید چرا ایران نباید با اسرائیل توی ورزش رقابت کنه ولی فلسطین با آغوش باز با اونها مسابقاتشو برگزار میکنه همه میدونن خط قرمز سیاسی ربطی به ورزش و پهلوانی نداره
  • ali IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    باید رو بعضی ارزش ها بازنگری بشه برادر ، اونم وقتی که به جای این که کار باعث بشه اسرائیل گوشه گیر بشه اما داره نتیجه ی عکس میده و تا دو سال دیگه جودوی ما گوشه گیر شده و احتمالا بعد از دو سال برگشتید دوباره خوردید به اسرائیل میخواید چی کار کنید؟ اگر تو ورزش های دیگه خوردیم به اسرائیل چی؟ باید بازنگری بشه و سیاست از ورزش جدا بشه
  • آقاخان IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    جودو ایران چوب همین آدما مثل جناب رئیس میخوره.اینو باید بزارید کنار یا اصلا تا ابد محروم.این نان همون مسابقه ندادن با اسرائیل می خوره شده رئیس.اصلا خود فلسطین با اسرائیل مسابقه میده چرا چرا چرا....!یکی بنده رو توجیه کنه
  • Amir IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    خودتو به نفهمیدن زدی یا واقعا نفهمیدی دادگاه جهانی به حکم محرومیت مادام العمر رای داد بعدشم گفت خود فدراسیون جهانی جودو خودش رای صادر کنه بشرطی که رای صادره دارای تاریخ باشه.درضمن هرسال فوتبال دوستانه بین اسراییل و فلسطین برگزار میشه تا ادم های مثل تو باشن ورزش کشورمون همینه
  • هادی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    همه چیز و سیاسی کردن از نان شب مردم تا تفریح و ورزش
  • میراسماعیلی استعفا..استعفا IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    آقای میر اسماعیلی همه میدونن که جنابعالی دستاورد نهنی برای جودو نداشتید و لیاقت نشستن در ان جایگاه را نداشته و مدارید...پس با زبان خوش کنار بکشید و کار را به کاردان بسپارید..
  • جعفر IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    اونایی که نظر دادن ، هیچ یکشون به خیانت اون جودو کار خائن نپرداختین . رژیم صهیونیستی کشته شما رو .برید و جواز اسراییلی بگیرید مثل اون خائن
    • yaser GB ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      اولأ شما معنی خیانت را نمیدانی دوم اینکه سعید ملایی بعنوان قهرمان جهان پرچم ایران در دنیا برافراشت و بعد ازخودداری دستوراز مقابله با ورزشکار اسرائیلی از حق ایران و حق خودش برای زحمات طاقت فرسای آماده گی برای شکست حریفان خود زیر بار خفت و شکست بدون مسابقه آبرومندانه دفاع کرد و بزرگترین خدمت را به ورزش ایران کرد تا راه را برای نسل بعدی ورزشکاران ایران برای مقابه رو در رو و شکست ورزشکاران اسرائیلی هموار کند شما جواب این سؤال را بده آیا پیروزی در میدان مبارزه با ورزشکاران اسرائیلی آبرومندانه تر است یا فرار کردن خفت بار و دادن فرصت برای بالا رفتن پرچم اسرائیل در مسابقات بین المللی ؟ کدامیک مصداق خیانت و کدامیک مصداق خدمت است؟
  • خونسرد NL ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    تو رو که دیگه همه می‌دونن چرا گذاشتنت رییس فدراسیون ، چقدر وقیحن اینا انتظار دارن تمام فدراسونا بر اساس خط قرمز اینا برنامه هاشون رو بچینن
  • Amir IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    اولا بحث خیانت نیست بعدشم ما ایرانی هستیم نه عرب و نه یهودی و طرف هیشکی نیستیم.ورزش یعنی روح جوانمردانه یعنی همه تو یه حالت باهم باید رقابت کنن بدون قوام رنگ و نژاد و دین و اعتقاد فقط تو کل کره زمین ماهستیم میگیم با اون رقابت نمیکنیم با این مسابقه نمیدیم.جز ایران مثل دیگه ای هست بفرمایید؟
  • رضا IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    آقای میر اسماعیلی چرا به مردم دروغ میگید همان زمان لغو تعلیق فدراسیون توسط کاس، این اشکال به حکم فدارسیون جهانی گرفته شد که تحریم و یا تعلیق باید مدت مشخصی داشته باشد و حال فدراسیون جهانی مدت را مشخص کرده و شما دیگر نمیتوانید به کاس اعتراض دوباره کنید
  • مهرداد FR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    آقای میر اسماعیلی یادتان رفته که با زدوبند ریس جودو شدید...؟؟ یادت رفته که در جلسات هیت جودو و فدراسیون اجازه نمیدادن حضور پیدا کنی؟؟ دیگه تزویر و ریا کاری بس است.. مگر یادتون رفت در المپیک ها قبلی هیچ دستاوردی در جودو نداشتید.. حتی آقای خیابانی گزارشگر تلوزیون هم با نیش و کنایه بهتون گفت ..همه از عملکردتان انتقاد دارن ..بابا چرا اینقدر تشنه گرفتن پست و جایگاه هستید؟؟
  • مهدی US ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    منظورش از ارزش‌ها دفاع می‌کنیم ایناست: «سیدمحمد خاتمی»، زمان رییس جمهوریش مبلغ معادل ۱۲۵ هزار دلار امریکا جایزه نقدی به آرش میراسماعیلی پرداخت کرد. «محمدباقر قالیباف»، شهردار سابق تهران هم سال ۱۳۹۱ مجموعه‌ای در بزرگراه «رسالت»، حد فاصل میدان رسالت و پل «سیدخندان» (محله «مجیدیه») را به نام آرش میراسماعیلی نام نهاد و آن را به آرش میراسماعیلی اهدا کرد.
  • محمدی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    آقای میر اسماعیلی مردم را چی فرض کردی؟؟؟؟
  • مهران IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    کدوم سازمان ، نهاد ، ارگان دولتی و غیر دولتی کدوم سازمان بین المللی ایران رو مسئول نابودی اسرائیل کرده؟چرا فقط ما راه افتادیم و شعار نابودی اسرائیل رو سر دادیم؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی