نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چرا کنعانی فیکس شد اما نورالهی خط خورد؟/ نورالهی از پیشنهاد ۲۰ میلیاردی می‌گذرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان خبر جدایی از پرسپولیس و پیوستن به الاهلی قطر را تکذیب کرد و در بازی با الریان فیکس شد.

خبرورزشی - توییتر استاد الدوحه قطر خبر داد که حسین کنعانی مدافع وسط پرسپولیس با الاهلی قطر به توافق نهایی رسید و در انتهای فصل راهی این تیم خواهد شد، مبلغ قرارداد کنعانی‌زادگان با الاهلی یک میلیون و دویست هزار دلار و این انتقال قطعی است!

بلافاصله پس از انتشار این خبر، محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس ضمن تکذیب این خبر در صفحه شخصی‌اش نوشت: با سلام خدمت هواداران محترم، متأسفانه هر روز شایعاتی مبنی بر عقد قرارداد اینجانب با دیگر باشگاه ها مطرح می شود. روزی می گویند کنعانی با ام صلال قرارداد بسته و روزی دیگر نام الاهلی مطرح می‌شود. منکر این نیستم که پیشنهاداتی دارم. من بازیکن پرسپولیس هستم و همه بازیکنان پرسپولیس به علت بازی در این تیم که برای همه ما افتخاری بزرگ است، پیشنهاداتی دریافت می کنند. اما الان تمرکز من و دیگر بازیکنان بر ادامه بازی هاست و تا این لحظه هیچ تصمیمی نگرفته ام. امیدوارم که هواداران و رسانه ها هم براین موج سوار نشوند و به تمرکز من و دیگر بازیکنان در ادامه راه کمک کنند.

این درحالی بود که مشابه همین اخبار نیز درباره احمد نورالهی منتشر شد. صفحه توییتری نشریه استاد الدوحه قطر، نوشت احمد نوراللهی به امضای قرارداد با الاهلی قطر نزدیک شده است. این رسانه مشهور قطری سال‌های گذشته نیز خبر انتقال چند بازیکن ایرانی را به نقل از منابع اختصاصی منتشر کرده بود و این خبر نیز به صورت اختصاصی منتشر شده است.

با این وجود احمد نورالهی سکوت اختیار کرد و برخلاف محمد حسین کنعانی زادگان خبر کوچ خودش به لیگ ستارگان قطر را تکذیب نکرد.

کاپیتان سوم پرسپولیس که با زدن ۶ گل بهترین گلزن این تیم در لیگ برتر محسوب می‌شود قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد. او می‌تواند در انتهای فصل به عنوان بازیکن آزاد از پرسپولیس جدا شده و به هر تیمی که دلش خواست برود.

گفته می‌شود تیم قطری پیشنهاد ۸۰۰ هزار دلاری برای یک فصل به هافبک ملی پوش پرسپولیس ارائه کرده است که با توجه به قیمت فعلی دلار در بازار مبلغی حدود ۲۰ میلیارد تومان می‌شود. رقمی که دل کندن از آن آسان نیست و می‌تواند هر فوتبالیستی را وسوسه کند.

حالا پس از انتشار این اخبار و عدم تکذیب شماره ۸ احمد نورالهی به شکلی مشکوک مصدوم شده و در ترکیب اصلی پرسپولیس در دیدار با الریان قطر قرار نمی‌گیرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    نورالهی مثل کنعانی زادگان دروغگو نیست
  • javad US ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    be nazareh man beravad behtar hast, chonkeh in bazykon bazykoneh ghably nist aslan, alean Sharify va amsaleh on kheily behtar bazy mikonand ya hata Sarlak ya Kamyabynia, chera inghadr esrar darid in bazykon ra negah darid? har bazykony hagh darad rouzy barayeh pouleh bishtar beravad

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی