جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
۱ |
۳
ستاره‌ای که تفاوت دو نیم فصل پرسپولیس را رقم زد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر توانمند سرخ پوشان با پاس گلی که به محمدحسین کنعانی‌زادگان در دیدار با الریان داد با ۵ پاس گل در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

خبرورزشی - در نیم فصل اول لیگ بیستم پرسپولیس فقدان یک بازیکن خلاق را در تیم خود حس می‌کرد. اتفاقی که بعد از بازگشت مهدی ترابی به این تیم کاملا به دست فراموشی سپرده شد و ترابی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمایشی دلچسب و تحسین برانگیز داشت.

مهدی در همه بازی‌های پرسپولیس به طور ثابت به میدان رفت و نقش ویژه ای در صعود مقتدرانه تیم یحیی داشت. ترابی در این بازی‌ها آمار بسیار خوب ۲ گل و ۵ پاس گل را از خودش به جا گذاشت و اگر در مراحل حذفی هم به همین شکل فرم خوبش را حفظ کند قطعا کمک حال پرسپولیس در تقابل با تیم‌های قدر آسیا خواهد بود.

مهدی تا قبل از بازی الهلال که شب گذشته برگزار شد با ۵ گل در صدر جدول بهترین پاسورهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت. درخشش ترابی در بازی‌های آسیایی یک اتفاقی تکراری بود و یحیی بسیار امیدوار است مهدی را با همین فرم در ادامه لیگ در اختیار داشته باشد چون قطعا در راه پنجمین قهرمانی متوالی به او نیاز خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس NL ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    چشم شور و ناپاک از الماس سرخ دور باد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی