نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
افشاگری‌ بی‌سابقه فتح‌ الله‌ زاده/ گریه سرپرست استقلال وسط زمین غلط بود/ مصاحبه جنجالی حجازی و ماجرای برکناری او/ از سرکوچه برای استقلال مدیر می‌آورند
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

علی فتح الله زاده گفت: اینکه چند بازیکن در جدال مقابل سایپا خیانت کردند و باعث برکناری حجازی شدند، مسئله‌ای است که خود ناصرخان مطرح کرد ولی من با زبان روزه می‌گویم چنین مسئله‌ای واقعاً هنوز به من ثابت نشده است.

خبرورزشی - استقلال روز دهم اردیبهشت سال ۷۸ برای آخرین بار عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد و پس از آن دیگر نتوانست در عرصه رقابت‌های باشگاهی قاره کهن به جدال نهایی برسد. شکست استقلال در مسابقه اسرارآمیز مقابل جوبیلو ایواتا یک ژاپن و اتفاقاتی که پس از آن برای ناصر حجازی رخ داد از جمله مواردی است که هنوز هم جزو معماهای فوتبال ایران تلقی می‌شود و نکات ناگفته بسیار زیادی را در دل خود محبوس کرده است.

برای رسیدن به بخشی از پاسخ آن سؤالات سراغ علی فتح‌الله‌زاده رفتیم. مردی که در آن مقطع مدیرعامل باشگاه استقلال بود و قطعاً می‌تواند بسیاری از ناگفته‌ها را بازگو کند. اتفاقاً فتح‌الله‌زاده در گفتگو با خبرورزشی دست افشاگری‌های بی‌سابقه‌ای زد. افشاگری‌هایی که بخش قابل ملاحظه‌ای از آنها پس از گذشت ۲۲ سال هنوز هم جذابیت فراوانی دارد. چکیده حرف‌های مدیرعامل اسبق استقلال در مورد آن ماجراها و شرایط کنونی آبی‌پوشان را مرور می‌کنیم:

گریه‌های متعصبانه ولی نابجا

نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا عنوان فوق‌العاده ارزشمندی محسوب می‌شود ولی واقعیت امر این است که در سال ۷۸  طوری کار کرده بودیم که چیزی غیر از قهرمانی هواداران را راضی نمی‌کرد. استقلال در سال ۷۷ قهرمان لیگ آزادگان شده و سال ۷۹ نیز فاتح جام حذفی شد. هواداران در حدفاصل این دو جام دلشان می‌خواست تیم محبوب آنها فاتح جام باشگاه‌های آسیا هم بشود ولی نشد. طبیعی بود که همه ناراحت باشند. آقای منزوی در آن مقطع سرپرست تیم بود و پس از پایان مسابقه داخل زمین چمن به شدت گریه می‌کرد. وقتی این صحنه را دیدم، نزد ایشان رفتم و گفتم: مرد حسابی! نایب قهرمانی در آسیا گریه دارد یا خنده؟ استحقاق ما قهرمانی بود ولی نایب قهرمانی هم فوق‌العاده ارزشمند است. شاید آن صحنه‌ها برای ناصر حجازی عزیز مقداری سوء تفاهم ایجاد کرد و من هم معتقدم گریه‌های آقای کامران منزوی در داخل زمین چمن از نظر مدیریتی نابه‌جا بود ولی انصافاً باید این مسئله را بگویم که منزوی واقعاً ناراحت بود و اصلاً نمی‌خواست هواداران را علیه حجازی تحریک کند. منزوی فوق‌العاده ناصرخان را دوست داشت و هنوز هم دوست دارد.

بازی نکردن برومند

پس از پیروزی مقابل دالیان در جدال نیمه نهایی، ناصر حجازی فقید بنابر هر دلیلی به این نتیجه رسید که پرویز برومند را نیمکت‌نشین کرده و در مسابقه فینال محمدعلی یحیوی را به میدان بفرستد. شاید اگر سن و سال و تجربه الان را داشتم، با ناصرخان صحبت می‌کردم و اهمیت قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را بیشتر شرح می‌دادم تا ایشان هم مجاب به استفاده از برومند شود. پرویز در آن مقطع یکی از سنگربانان تیم ملی بود. البته حرمت آقای یحیوی هم کاملاً محفوظ. منظور من این است که کمک می‌کردم تا شانس قهرمانی استقلال بیشتر شود. البته من به آقای حجازی همیشه اعتقاد داشتم و بدیهی است که قهرمانی استقلال در آسیا برای خود ایشان هم اتفاق فوق‌العاده ارزشمندی بود ولی به‌ هر حال نظرش استفاده نکردن از برومند بود. همان طور که در مسابقه فینال فرهاد مجیدی را هم تعویض کرد. به هر حال ایشان از نظر فنی کارشناسی‌تر از همه ما بود بنابراین باید به نظرات او کاملاً احترام گذاشته می شد. من هم دقیقاً همین کار کردم. حتی با وجود این حرف‌هایی که به شما می‌زنم، شاید در مورد برومند هم اگر زمان به عقب باز می‌گشت، با حجازی حرف نمی‌زدم و وارد حیطه اختیارات فنی او نمی‌شدم. به هر حال ایشان سرمربی من بود و من هم کاملاً به توانایی‌هایش ایمان داشتم.

نایب‌قهرمانی استقلال ارزشمندتر از قهرمانی‌های اخیر است

فیلم این موضوعی که مطرح می‌کنم، موجود است. قبل از بازی با جوبیلو ایواتا در داخل رختکن آقای مرتضی محصص هنگام آنالیز حریف ژاپنی تأکید می‌کرد یک بازیکن فوق‌العاده سرزن دارند که حواس همه باید به آن جمع باشد. در آن مقطع رضا حسن زاده یکی از بهترین سر زنان آسیا بود ولی از شانس بد ما آفتاب داخل چشمش خورد و همان بازیکن مورد نظر ژاپنی‌ها در نیمه اول دو بار دروازه استقلال را باز کرد. در نیمه دوم هم هر چه زدیم، جبران نشد. در آن بازی علی موسوی خودش به تنهایی چند موقعیت بسیار خوب داشت که با بدشانسی گل نشد. البته در کمال احترام به همه تیم‌هایی که هم‌ اکنون در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند و با آرزوی موفقیت برای نمایندگان ایران، باید این نکته را هم بگویم که از نظر من نایب قهرمانی استقلال در سال ۷۸ ارزشمندتر از قهرمانی تیم‌ها در فصول کنونی لیگ قهرمانان است چون در آن مقطع ما برای رسیدن به فینال به مصاف تیم‌های شرق آسیا هم می‌رفتیم ولی حالا شرایط به گونه‌ای است که تیم‌های غرب تا جدال نهایی اصلاً کاری به کار شرقی‌ها ندارند.

شرکت نکردن حجازی

ناصر حجازی پس از شکست استقلال مقابل جوبیلو ایواتا فوق‌العاده عصبانی بود و حتی تمایلی به شرکت در مراسم توزیع مدال هم نداشت ولی من نزد ایشان رفتم و گفتم ناصرخان! شما جنتلمن هستی. شما تاریخ فوتبال ایران هستی. من هم مثل شما ناراحتم ولی برای حفظ شأن و منزلت میزبانی استقلال بهتر است در مراسم شرکت کنی. از نظر من، این نایب قهرمانی شما عین قهرمانی در آسیا است.
حجازی هم قبول کرد و به مراسم آمد.

افشاگری‌ بی‌سابقه فتح‌ الله‌ زاده/ گریه سرپرست استقلال وسط زمین غلط بود/ مصاحبه جنجالی حجازی و ماجرای برکناری او/ از سرکوچه برای استقلال مدیر می‌آورند

برکناری با نظر هیئت مدیره

آقای حجازی چند روز پس از نایب قهرمانی استقلال به واسطه شکست مقابل سایپا از سمت سرمربیگری کنار گذاشته شد و خود من در آن مقطع مدیرعامل بودم. شاید در فوتبال ایران هیچ کس اندازه من به حجازی فقید نزدیک نبود ولی گاهی اوقات بی‌رحمی فوتبال باعث می‌شود تصمیمات بسیار دشواری بگیرید و آن ماجرا هم یکی از دشوارترین مقاطع مدیریتی من در استقلال بود. اجازه بدهید این مسئله را هم باز کنم که بر خلاف شایعات مطرح شده، معاونان باشگاه استقلال در برکناری حجازی نقش نداشتند بلکه پس از شکست مقابل سایپا، هیئت مدیره وقت به این نتیجه رسید که ناصرخان نباشد. اصل داستان همین بود که پس از شکست تیم ما مقابل جوبیلو ایواتا، آقای حجازی در تپه‌های داوودیه مصاحبه کرده و با نشان دادن زمین محل تمرین استقلال گفت با تمرین کردن در چنین زمین‌هایی شما انتظار دارید ما قهرمان آسیا هم بشویم؟ این مصاحبه باعث ناراحتی تعدادی از اعضای هیئت مدیره شد و همین مسئله در برکناری ایشان نقش بسیار مهم ایفا کرد ولی پس از آن همان اعضای هیئت مدیره که ناراحت شده بودند، با توضیحات من قانع شدند که منظور حجازی شرایط کنونی فوتبال ایران بود نه امکانات استقلال. ما در آن مقطع در بهترین زمین‌های تهران تمرین می‌کردیم.

پاسخ دادن در روز قیامت

اینکه چند بازیکن در جدال مقابل سایپا خیانت کردند و باعث برکناری حجازی شدند، مسئله‌ای است که خود ناصرخان مطرح کرد ولی من همین حالا در گفت‌وگو با خبر ورزشی و با زبان روزه می‌گویم چنین مسئله‌ای واقعاً هنوز به من ثابت نشده و نمی‌توانم کسی را متهم کنم. البته اگر شخصی به ناصرخان خیانت کرد، باید جواب این نامردی خود را در روز قیامت بدهد.

حفظ حجازی و پورحیدری

متأسفانه ما با سرمایه‌های خودمان اصلاً درست رفتار نمی‌کنیم. رفت و آمد مربیان یک مسئله طبیعی است ولی شکل برخورد با آنها فوق‌العاده مهم است. شما ببینید که چقدر با محمود فکری بدرفتار کردند؟ خوب اگر چند سال دیگر آقای فکری به امید خدا یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران شود واقعاً آنهایی که با چنین شکلی باعث کنار رفتن فکری از استقلال شدند، چه حرفی برای گفتن دارند؟ باز هم می‌گویم رفت و آمد مربیان طبیعی است و گاهی اوقات مدیران باید حتی علیه نزدیک‌ترین مربیان به خود نیز تصمیم بگیرند ولی شکل کار فوق‌العاده مهم است. شما ببینید در استقلال کار به جایی رسیده که حتی استراماچونی هم ول می‌کند و می‌رود. یعنی آیا واقعاً باشگاه در پاییز سال ۹۸  مبلغ ۱۵۰ میلیون برای حفظ این مربی ایتالیایی نداشت؟ خود من اگر یک تیم خصوصی داشتم، ناصر حجازی عزیز، منصور پورحیدری فقید، رضا احدی دوست‌داشتنی و پرویز مظلومی محترم را تحت هر شرایطی همیشه در مجموع کنار خودم حفظ می‌کردم. شاید جایگاه آنها عوض می‌شد ولی قطعاً از مجموعه نمی‌رفتند. وقتی مرحوم حجازی فوت کرد، خیلی از همان افرادی که مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند چرا استقلال با این همه بازیکن خوب همراه با ناصرخان نتیجه نمی‌گیرد برای این مرد بزرگ دایه مهربان‌تر از مادر شده بودند.

شرایط مدیریتی

فقط بحث رفتار با کادر فنی نیست. شرایط و منزلت مدیریتی در استقلال هم پایین آمده است. یک زمانی بزرگانی همچون آقامحمدی، ایروانی ، میرولد و ... عضو هیئت مدیره استقلال بودند ولی حالا گاهی اوقات افرادی را به عنوان مدیر ارشد در جمع مدیران باشگاه استقلال می‌بینیم که انگار یک عده سر کوچه رفته‌اند و هر کس را آنجا دیده‌اند، گفتند دلت می‌خواهد مدیر استقلال شوی؟ منزلت مدیریتی این باشگاه باید حفظ شود. باز هم به معرفت امیررضا خادم که چند روز قبل مصاحبه کرد و گفت در مورد برکناری فتح‌الله‌زاده اشتباه کرده است. خادم باعث برکناری من شد ولی حالا آن قدر جرات دارد که صراحتاً بگوید اشتباه کرده است. انصافاً من هم پس از آن ماجرا هرگز کوچک‌ترین بی‌احترامی به وزرای ورزش نکرده و چوب لای چرخ استقلال نگذاشتم.

شگفتی با قهرمانی

فرهاد مجیدی فرد بسیار باهوشی است و آرزو می‌کنم در استقلال موفق شود. به نظرم اگر به تیم کنونی فرهاد دو مدافع و دو هافبک خوب تزریق شود، قطعاً می‌تواند مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باشد ولی اینکه عده‌ای مدعی‌اند همین تیم با همین سرمایه‌ها می‌تواند قهرمان آسیا شود، در واقع شیطنتی است که برای افزایش انتظارات از فرهاد و در نهایت خراب کردن او انجام می‌دهند. اگر مجیدی با این مجموعه که هم‌اکنون در اختیار اوست، بتواند قهرمان آسیا شود به‌معنای واقعی کلمه هنر کرده و مسئله کاملاً جای تعجب و شگفتی دارد. استقلال حتماً باید برای قهرمان شدن در آسیا تقویت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    آره مسابقات قبل خیلی معتبر بوده فقط یه سوال: چرا فیفا مسابقات قبل از سال۲۰۰۳ میلادی رو اصلا به حساب نیاورده و فقط ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس رو تنها فینالیستهای ایرانی باشگاه آسیا دونسته؟ حتماً بخاطر اعتبار زیاد مسابقات قبل از ۲۰۰۳ هست!! کلا حاج فتل یه حرفایی می‌زنه که آدم شک می‌کنه! مثل بهتر دونستن شکست ۲بر ۳ از برد یک هیچ !!! مسابقات باشگاههای آسیا قبل از ۲۰۰۳ بخاطر مشکلات اسپانسر، معلوم نبودن ورودی و خروجی مالی ، شفافیت نبودن قوانین و حضور نداشتن بعضی باشگاههای صاحب نام آسیا علی رغم قهرمانی در کشور خودشون و ....هیچ وقت نتونستن فیفا رو متقاعد کنن که قبل از ۲۰۰۳ رو حساب کنن فقط خودشون میتونن گنده‌گویی کنن!! مهم فیفاست ، حاج فتل و سایر استقلالیا هم میتونن به کاشی‌های دیوارAFC استناد کنن!!!
    • 4 در 6 IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      جالب ماجرا اين مسابقاتي که تو تهران بوده و دو تا نيم شرقي هم بودن و کيسه نايب قهرمان شده جلوي صدهزار نفر ارزشمند ميدونه چون ميگه تيمهاي شرقي هم بودن ..جالبتر اين که اون دو تا چهار جانبه که تيمهاي معروفي توش نبودن اونم باز يک دوره ش تو تهران بوده و اينا توش اول شدن به اونا هم پز ميده . اگه حرف خودش قبول داشته باشه پس داره ميگه اون قهرماني چار جانبه کلا ارزشي نداشت چون علاوه بر اين که از شرق تيمي نبود از غرب هم نيومده بودن
    • واقعیت برای یک لنگی همیشه تلخه IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      سوال ازت دارم؟ داری میگی از سال 2003 به قبل به علت یک سری از مسایل فیفا قبول نداره افتخارات استقلال رو؟ینی الان اگر 30 سال بعد ورژن اسیا تغیر کرد نایب قهرمانی شماها حساب نیس ببین جام یوفا از سال 1955 شروع به کار کرده که از سال ۱۹۹۲ این لیگ با نام جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا نامیده شده ؛ پس از این دوران، نام و فرمت آن به لیگ قهرمانان اروپا تغییر کرد.رعال تا الان 13 دوره قهرمان اروپا شده که 7 دوره قهرمانی هاش تو فرمت قبلی مسابقات بوده اخه بی منطق ها الان شما بگید که ادعا دارید تیم رعال 13 دوره قهرمان شده یا 6 دوره؟ به منطق شما باشه 6 دوره بیشتر قهرمان نشده چون 7 دوره اش برای 70 سال پیش بوده که فوتبال پیشرفت نکرده ولی بالا بری پایین بری تعداد قهرمانی های رعال 13 دوره است حالا میرسیم به اسیا ببین با اسیدم نمیتونید این دو تا ستاره رو پاک کنید مگه ما مقصریم که اونموقع توو تاریخ تیم پیروزی وجود نداشته ؟ مهم اینه که قبل از اینکه تیم ات وارد چمن بشه توو تونل افتخارات اسیا زمانی که تیم ات مونده چپ و راست دو بار قهرمانی سروتون به چشمتون میخوره و بد میسوزونتت اره داداش واقعیت تلخ تره
  • علی کیسه باز IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    یکی نبود موقع مصاحبه فتل بهش بگه سال 77 و 78 پرسپولیس با سلطان قهرمان لیگ شد و سال 78 با جام حذفی دبل هم کرد؟؟؟؟؟؟؟ آمار الکی تو مصاحبه به خورد مردم میده!!!!!!!!!!تیم کیسه سال 76 اونم بعد از کناره گیری پرسپولیس قهرمان لیگ شد
  • شمسعلی. IL ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    نه آقای فتح الله زاده شما سوگولی بودید رییس سازمان تربیت بدنی استقلالی بود صفایی فراهانی استقلالی بود در عین نامردی به پرسپولیس در فاصله ی ۳ سال دو میزبانی برای شما گرفتند ولی بی عدالتی به زمینتان زد و خدا خواست که در این دو میزبانی مقابل چشمان هوادارانتان خوار و خفیف شوید بقیه اش چرت و پرت است اگر چه از نظر فتی هم سالها بود زیر پرسپولیس بودید ولی خوشبختانه به خواسته دل فدراسیون و سازمان تربیت بدنی جواب داده نشد و حق به حقدار رسید
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    مرحوم حجازی در باختها بازیکنها را مقصر و نفوذی بر می شمارد در پیروزی ها خودش را ! این کار صحیحی نبود خود فتح الله زاده هم کم تخلف نداشته
  • حامد IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    ازوقتی فتح اله زاده رفته استقلال دیگه خوب عمل نکرده تااین آقاادعای خدایی کنه تواستقلال.خودشخص فتخ اله زاده باعث اخراج حجازی شدجون بهش اجازه نمیدادتومسائل فنی دخالت کنه همه این حرفاهم فرافکنیه
  • ارش IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    هفته نامه استقلال جوان هنوز در ذهن من است يك مقاله چند صفحه اى نوشته بودى وحداقل پيش از پنجاه بار از كلمه سكته اى در مورد مرحوم حجازى استفاده كرده بودى شما خودتان هم دايه مهربان تر ازمادر شدى
  • امیر علی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    شب بازی مهم استقلال این مصاحبه چی بود؟؟؟
  • زلزله6ریشتری قرمز تتلیتی کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    مدیر محبوب ما حاج علی فتح الله امیدوارم با نایب قهرمانی پیروزی در آسیا این تیم هتریک کند و بعد از اولسان هیوندای و کاشیما آنتلرز یک تیم دیگر شرقی هم به قهرمانی برسد
  • مهدی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    فتعل انقدر گورگورانه از استقلال حمایت میکند که اگر این تیم استقلال ته جدول هم باشد ایشان می گوید بهترین تیم جهان است. وهمیشه مبگوید تیم من یکی نیست بگوید مگر تیم استقلال ارث پدری اوست که تبم من من میکنی خیلی ادعا داری یک تیم دسته دومی بخر و بیاور لیگ برتر. واینهمه از استقلال برای خود مایه نگذار. خداوند اینهمه سر بنده هاش منت نگداشت که آنها را خلق کرده که تو سر استقلال و هواداران آن منت می گذاری. شده تا حالا پولهای که از بخل این تیم به جیپ زده ای صحبت کنی. اینهمه سرمایه های که داری از کجا اوردی. حتما میخواهی بگویی از حقوق کارمندی.
  • حمید علوی CA ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    الان هم اگه مدیر بودی بازم شادروان منصورخان پدر استقلال، شادروان حجازی، پرویزخان مظلومی و شادروان احدی رو اخراج میکردی.. البته بجای واژه ی کلمه از عبارت «قطع همکاری» استفاده میکردی!
  • حسین IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    سلام برادر عزیز شما و امثال شما چرا دنبال زندگیتون نمی روید استقلال به شما نیاز ندارد شما کجای فوتبال هستید شما که فوتبالیست نبودید بگذارید خود فوتبالیستها تیم را مدیریت کنند البته شاید شما دنبال کاسبی هستید در ضمن مدیریت را در اختیار جوانان بگذارید شما دیگه توان ندارید
    • مولر از برلین DE ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      با زبان روزه بفرما که وقتی کرونا گرفتی برای چی از پرسپولیسی ها حلایت می خواستی... مگه کاری کرده بودی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • حامد IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      مخصوصااین ول کن نیست
    • شهرام IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      فتج الله زاده هم با رابطه اومد شد مدیرعامل استقلال، ولی انصافا نسبت به سعادتمند، فتحی و مددی مدیر بهتری بود لااق استقلالی بود نه رفیق پای من* وزیر. اگه تیم استقلال زیرنظر حکومت نبود تا الان مطمئنا تو آسیا قهرامان شده بود ولی متاسفانه فعلا شدیم بازیچه وزیر و نوچه های هتل دار و کارمند وزارتش
  • آسمان آبی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    آقای فتح الله زاده گرانقدر الان استقلال خواسته هوادارها رو دار ه برآورده میکنه از تذکر شما بابت خط دفاع ممنونیم ولی استقلال به حمایت نیاز داره وحرف از گذشته حرکت رو به جلو رو مختل میکنه پایدار باشید
  • مجهول الهویه IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    اینکه گفتید از نظر من نایب قهرمانی استقلال در سال ۷۸ ارزشمندتر از قهرمانی تیم‌ها در فصول کنونی لیگ قهرمانان است هم یکی از سخنان گهربار شبیه به باخت سه دو بهتر از برد یک هیچ است.
  • ستاره های آبی IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    باز شیطنت خبر ورزشی در مورد استقلالیها و دو به هم زنی ، دست از سر استقلال بردار
  • علی IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    افرادی مثل شما فقط دنبال این بودید از محبوبیت ناصر خان برای خود شهرت کسب کنید بنده دیدار با دالیان چین ورزشگاه بودم اقای برومند بک تنه استقلال رو نابود کرد وچون ناصر خان هیچ بی انظباطی رو گذشت نمی کرد خیلی از بازیکنان اسمی دوست نداشتند که ناصرخان باشه در برنامه نود اعتراف کردند
  • ناشناس IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    مگه دروغ گفته یادتون رفته تو۴تیم آسیابازیهارفت وبرگشت باشرق انجام میگرفت آخرین بارهم تاج کبیربافرهادخاااااان رفت جز۴تیم
  • مزیدی IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    برای استقلال از سر کوچه مدیر می آورند!!!!!!! فتل جان برو بخواب، با این حرفها مدیر نمیشی فرهاد جونت گفت : من اولین ایرانی هستم که دستم به جام خورده!! ستاره های تقلبی رو بردار و برو یه گوشه باهاشون بازی کن تا سرگرم باشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی