جدایی احتمالی ستاره‌های پرسپولیس با قراردادهای سنگین/ پرسپولیسی‌ها حق دارند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به بازیکنان پرسپولیس باید حق داد که برای فصل آینده قرارداهای سنگین‌تری بخواهند و یا به لیگ‌ قطر بروند.

خبرورزشی - این روزها بحث حضور دو بازیکن پرسپولیس در لیگ ستارگان قطر داغ شده و حتی ترکش های این مسئله را در بازی آخر پرسپولیس مقابل الریان هم شاهد بودیم. اگر کمی به عقب تر برگردیم می بینیم که اسکلت این تیمی که در آسیا صدرنشین شد، قبلاً هم پرسپولیس را در لیگ برتر قهرمان کرده بود و حتی در فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا همین بازیکنان پرسپولیس را تا فینال بردند که البته در دیدار نهایی کم آوردند و نایب قهرمان شدند.

با حضور پرسپولیس در فینال مسلماً کلی پاداش مالی شامل حال این تیم شد اما به جز چند بازیکن پرسپولیس قرارداد بقیه حداقل نسبت به بازیکنان سایر تیم ها خیلی بالا نیست و حالا که دو پرسپولیسی از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارند، باید به آنها حق داد که به فکر آینده مالی خود باشد.

بازیکنان پرسپولیس در سال‌های گذشته کلی جام گرفتند حالا درخواست‌های مالی دارند که به هر حال افکار عمومی تا حدی با این قضیه کنار می‌آید اما در بعضی تیمها که هیچ خبری از جام و عناوین افتخار آمیز نیست تا دلتان بخواهد قراردادها بالاست و عجیب اینکه ناز و ادای بازیکنان این تیم ها هم بیشتر است. البته این وسط استثناهایی هم وجود دارد. مثلاً در استقلال اگر مهدی قایدی قرارداد سنگینی ببندد هیچ ایرادی ندارد چرا که واقعا خوب بازی می کند و یک ستاره به تمام معناست اما می‌بینیم که در همان استقلال قرارداد مهدی یک پنجم فلان مدافعی که هیچ هنری هم ندارد، نیست.

ختم کلام اینکه باید به بازیکنان پرسپولیس حق داد که برای فصل آینده قرارداهای سنگین‌تری بخواهند و یا به لیگ‌ قطر بروند. فراموش نکنیم که قرارداد فوتبالیست‌ها را باید با خود فوتبالیست‌ها مقایسه کرد نه با یک کارگر و کارمند. هر چند که به طور کلی قرارداد ۹۰ درصد از بازیکنان ایرانی واقعاً بالاست و آنها در میادین داخلی و خارجی ثابت کردند که ارزش این قراردادها را ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشاد IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    بابا چه عجب یکبار شماها بر علیه منع مالی و پدر بزرگتون کیسه مطلب نوشتید
  • پارسه RO ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    بیگ لایک برای نویسنده مطلب.
  • تیم هندبال سپاهان IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    چقدر بیطرف هستن این خبرنگار های ایرانی اصلا آدم میمیره انقدر بی طرفی رو میبینه مخصوصا وقتی که بازیکن های پرسپولیس میرن و تیتر میزنن و میگن حق دارن برن و از این حرف ها که طبیعی جلوه بدن ولی وقتی یدونه از ذخیره های استقلال از تیمشون میره میگن وای وزیر فراری اش داد وای وزیر نمیخواد ما قهرمان بشیم همونجوری که استقلال با چگوارا 14 میلیارد قرارداد بست و پول داره به دیاباته و میلیچ بده پرسپولیس هم باید بتونه هر بازیکنی رو که یحیی خواست نگه داره چرا استقلال با درآمد کمتر بیشتر از پرسپولیس خرج میکنه از کجا میاره؟
  • منتقد IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    خدایی داری خبر میزنی یا قراره شورش راه یندازی ،اقا شما کاملا داری حرف تو دهن بازیکنا میزاری بعد میگی حقشونه برن ،پارسال جام اوردن امسال رو بچشب که قهرمانی اسیا بیارن تو کشور تیم ایرانه ،مثال عرض کنم ،عباس زاده دوفصل از جان واسه نساجی مایه گذاشت فکری که اومد رفت تراختور بعد اونجا عالی داره کار میکنه اما تیم نساجی رو ببینید چی شد ،نمیگم اون مقصره اما وقتی بیحساب بازیکن بزاره بره فقط برای عقده مالی ،،،پس تعصب کجاست ،غیرت کو؟
  • امیر روبرتو کارلوس IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    آخه ادم ناحسابی میخوای باسه این لنگی ها سنگ تموم بزاری چرا از تیم دو ستاره آسیا مایه میزاری ؟ شیر همیشه شیره ولو گیر یه گله کفتار بیافته، افتاااااد
    • Moriskia IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      دکتررر تو برو باسه.....رو بدون یاد بگیر چی باید بگی بعد بیا اظهار نظر کن باسه!!!!
  • زهرا شصت ساله از تهران IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    ازهیئت مدیره محترم میخواهم سریع قرار داد بچه هارو تمدید کنن با هر مبلغی چون لیاقتشون دارند دیگه بچه هارو فراری ندید لطفا
  • مهران IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    اقا انصافا تو نوشتن این خبر دست چند دلال مستقیم تو کاره؟
  • مهران IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    دلالها چی گیرشون میاد دلال اصلی چقدر زیرشاخه هاش چقدر؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی