نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دلیل ناراحتی شدید دیاباته/ دلداری فرهاد مجیدی به مهاجم استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پایان بازی استقلال و الشرطه، شیخ دیاباته خوشحال‌ترین فرد اردوی آبی بود چرا که تیم با گل او به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد و از سویی ضربه پنالتی که از دست داد موجب ناراحتی استقلالی‌ها نشد.

خبرورزشی - استقلال با گل شیخ دیاباته از روی نقطه پنالتی تیم الشرطه عراق را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. 

دقایق پایانی این بازی پراسترس برای آبی‌ها دنبال می‌شد به این خاطر که اگر الشرطه در یکی از حملات به گل می‌رسید آن وقت استقلال از صعود بازمی‌ماند. بدون شک اگر شیخ دیاباته ضربه پنالتی دوم را گل می‌کرد دقایق پایانی بازی پر استرس برای آبی‌ها دنبال نمی‌شد.

در پایان بازی شیخ دیاباته خوشحال‌ترین فرد اردوی آبی بود چرا که تیم با گل او به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و از سویی ضربه پنالتی که از دست داد موجب ناراحتی استقلالی‌ها نشد.

شیخ دیاباته که از نظر اخلاقی یکی از خوب‌های استقلال به حساب می‌آید در پایان بازی از ضربه پنالتی که از دست داد ناراحت بود و حتی از کادر فنی و هم چنین هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی کرد. اما همه غرق در شادی به خاطر صعود بودند و خیلی به عذرخواهی شیخ دیاباته اهمیتی ندادند اما فرهاد مجیدی به او دلداری داد و اذعان کرد باز هم می‌تواند زننده ضربه پنالتی برای استقلالی‌ها باشد.

 این جز معدود دفعاتی بود که شیخ دیابانه ضربه پنالتی خود را به دست دروازه‌بان می‌زند. دقیقا کسی در فوتبال ایران به یاد ندارد که شیخ دیاباته پنالتی را هدر داده باشد. یکی از دلایل هم خستگی شیخ دیاباته به خاطر پشت سر گذاشتن ۶ بازی فشرده در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بود. اگر بحث کرونا نبود و بازی‌ها در شرایط عادی برگزار می‌شد همه تیم‌ها از جمله استقلال با شرایط بدنی بهتری در بازی‌ها حاضر می‌شدند. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی