عکس| علی انصاریان با کرونا و «سرزده» آمد/ پوشش متفاوت انصاریان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سریال شهرزاد با بازی علی انصاریان روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

خبر ورزشی- در این سریال چند قسمتی که ویژه شبهای قدر است، علی انصاریان نقش یک پلیس را بازی می کند.

سریال سرزده از شب گذشته روی آنتن شبکه یک سیما رفت تا دوباره یاد و خاطره زنده یاد علی انصاریان زنده شود.

 جالب این که این سریال در دوران کرونا فیلمبرداری شد و بازیگران سریال در دیالوگ‌های خود در مورد کرونا هم کلی صحبت می‌کنند.

سریال پلیسی «سرزده» به‌کارگردانی بهادر اسدی که در سال ۱۳۹۹ روی آنتن رفت، این بار از کانال یک و کانال فارسی آی‌فیلم پخش می شود. در این سریال بهرنگ علوی، زنده‌یاد علی انصاریان، نسیم ادبی، رویا میرعلمی، رحیم نوروزی و رامبد شکرآبی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

داستان سریال سرزده، داستان رضا و اصلان است که رقبای کشتی چوخه بوده و از دوستان قدیمی هستند. رضا، پلیس شده و اصلان هم در کارهای خلاف فعالیت دارد. رضا در چهار سال قبل موفق می شود که اصلان را دستگیر کند. اصلان اکنون از زندان آزاد شده است و در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان که شرایط کرونایی در ایران حاکم است، قصد انجام آخرین کار و توبه کردن را دارد که کارهایش خراب می‌شود؛ چون ردش توسط یکی از افراد رضا زده شده و رضا و اصلان دوباره رو به روی هم قرار می‌گیرند.

شبکه یک سیما هم سریال «سرزده» را از ۱۹ تا ۲۳ رمضان هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه روی آنتن می برد. پخش مجموعه «احضار» مجدداً از پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سمیرا IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    واقعا ادم باور نمیکنه که دیگه علی انصاریان نیس امروز فیلمو که نگاه میکردم همش گفتم بیچاره مادرش
  • علی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    خدا رحمتش کنه
  • الهام IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    از زمانی که سریال سرزده شروع شده من که همش چشمم پر اشکه و باورم نمیشه که علی انصاریان عزیز بین ما نیست، خدا به مادرش صبر بده، حال دلشو کسی بهتر متوجه میشه که داغ عزیز دیده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی