نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
مغز متفکر فرهاد مجیدی رفت!/ کمالوند پس از شکست استقلال مقابل الدحیل چه کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فراز کمالوند پس از شکست استقلال مقابل الدحیل قطر در عربستان با تجربه تلاش زیادی کرد بازیکنان تیم را جمع کرده و انگیزه آنها را حفظ کند.

خبرورزشی - اعضای تیم استقلال که در عربستان این تیم را همراهی کرده اند نه تنها از فراز کمالوند به عنوان مغز متفکر تیم فرهاد مجیدی یاد می‌کنند بلکه از نقش فراوان این مربی با تجربه در جمع و جور کردن این تیم حرف می‌زنند.

فراز کمالوند به لطف سال‌ها مربیگری در لیگ برتر، لیگ دسته اول و سطح اول فوتبال ایران به عنوان مدیرفنی به کادر استقلال اضافه شد. این درحالی بود که این مربی با تجربه نه تنها به عنوان مدیرفنی بلکه در نقش یک دستیار خبره و با تجربه تمرینات استقلال را زیر نظر داشت و در بزنگاه و زمان‌های حساس مسابقات به مدد فرهاد مجیدی می‌آمد. حالا فراز کمالوند با تجربه از جمع کادرفنی استقلال جدا شده و به سایپا پیوسته است.

فارغ از این بحث که نحوه جدایی این مربی شناخته شده از شاهین بوشهر و پیوستن به استقلال و درادامه رها کردن آبی‌ها و کوچ به سایپا درست بوده یا نه، باید گفت فرهاد مجیدی تنها خواهد شد. نیم نگاهی به کادر فنی استقلال نشان می‌دهد منهای فرهاد مجیدی سایر نفرات از جمله صالح مصطفوی یا فرشاد ماجدی از تجربه فراز کمالوند برخوردار نیستند.

حال پرسش اینجاست؛ استقلال تهران بدون فراز کمالوند با تجربه باز هم مثل لیگ قهرمانان آسیا موفق خواهد شد یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عماد IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    فرهاد بی فراز یعنی هییچ
  • محمدطاها IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    خب منتقدان حضور کمالوند در استقلال حالا دلواپسان رفتن او هستند چرا؟! کاملا شفاف هست چون این بهترین بهانه برای به حاشیه بردن تیم احیا شده فرهاد مجیدی است..آقای کمالوند نه در اجرای تمرینات نقش داشت نه در آنالیزهای کادر از رقبا و نه در ترکیب تیم، او فقط بعنوان یک فرد باتجربه کنار فرهاد بود تا حواشی سابق رخ ندهد و حالا به هر دلیلی از جمله ضعف مدیریت از تیم‌جدا شد بزرگنمایی نقش کمالوند در استقلال باعث تخریب مجیدی میشود..ادمین جدا شدن کمالوند آنقدر هم فاجعه نیست مغز متفکر تیم ما شاه فرهاد است نه کمالوند..
  • علی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    مطمئنا بعد از رفتن کمالوند هم استقلال نتایج خوبی خواهد گرفت
  • گروه مرگ با گوا IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    فرهاد رو میخواین بکوبین اینبار فراز رو چماق کردین ؟ مگه فرهاد باهاتون چیکارکرده ؟ یعنی چیکار که نکرده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ فراز مربی خوبیه تجربه زیادی هم داره اما این استقلاله که به او اعتبار داده عموجان فرهاد هم در همین یکی دو فصل کاملا خودش رو از لحاظ مربیگری هم به هواداران هم به کارشناسان هم به لنگیا خوب معرفی کرده دربی قبل مگه فراز در استقلال بود ؟ خدایا هیچ کسی رو با عقده از دنیا نَبر!
  • احسان پرسپولیسی IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    ششششاااه فرناااااز!!!!!؟؟؟ این طرفدارای کیسه یک سال همه چی رو مینداختن گردن رفتن استراماچونی حالا دو تا بازی نتیجه نگیرن میان میگن وزیر گفته بود بره سایپا وگرنه خودش دلش با کیسه بود. بسه بابا جمع کنین. بعدم برید خدا رو شکر کنین یه پرسپولیسی( فراز کمالوند) تو آسیا ب دادتون رسید. دربی پیش رو میبینیمتون.
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    توطئه لنگی ها تمامی ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی