نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
رضایت یحیی گل محمدی از پدیده بوشهری/ او جای نوراللهی را پر می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد شریفی جوان در روزی که ۳ هافبک دفاعی پرسپولیس مصدوم شده بودند توانست رضایت یحیی گل‌محمدی را در بازی با الریان قطر جلب کند.

خبرورزشی - درحالی که پیش از آغاز دیدار دو تیم پرسپولیس و الریان قطر تیم ایرانی ۳ هافبک دفاعی مطرح خود را از دست داده بود اما یک پدیده بوشهری جای خالی احمد نورالهی، کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک را به راحتی پُر کرد.

هرچند پرسپولیس در این دیدار دو گل مشابه دریافت کرد اما از نظر کادرفنی این تیم، محمد شریفی تقصیری نداشت و حامد لک و مدافعان پرسپولیس باید عملکرد بهتری روی ضربات حریف نشان می‌دادند.

محمد شریفی جوان که حالا توانسته است توجه یحیی گل‌محمدی را به خود جلب کند با ادامه این روند حتی می‌تواند به عنوان یک بازیکن فیکس برای این تیم به میدان برود.

فراموش نباید کرد که جدایی قریب الوقوع احمد نورالهی و کوچ احتمالی این بازیکن به قطر می‌تواند فضا را برای بازی کردن شریفی در ترکیب پرسپولیس بازتر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدمبین ملاجعفر IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    نه فیکس بازی دادنش اشتباه هستش.تو فاز هجومی باید تقویت بشه.سرلک بهترین هستش هم تو فاز هجومی عالیه و هم تو فاز تدافعی رو دست نداره.اگر هم فقط فاز دفاعی بخواهیم کمال هستش.شریفی به عنوان ذخیره باشه بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی