نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
۰ |
۵
دعوای استقلال و پرسپولیس بر سر دربی فقط یک برنده دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال و پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های لیگ درگیر زمان دربی هستند و مدیران و مربیان دو تیم بر سر زمان بازی چانه می‌زنند.

خبرورزشی -  رقابت‌های لیگ برتر در هفته بیست و دوم در پیش است و سرخابی‌های تهرانی به جای برنامه ریزی برای رسیدن به صدر جدول به فکر کری خوانی هستند.

پرسپولیس در قرنطینه به سر می برد و جدایی کمالوند هم برای استقلال شوک بزرگی بود.

دو نماینده شایسته کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا خسته از رقابت‌های فشرده جام باشگاه های آسیا بازگشته‌اند اما در این بین دعوا بر سر زمان دربی بالا گرفته و پرسپولیسی‌ها قصد دارند زمان این بازی را عقب انداخته تا تعداد بازی‌های استقلال با پرسپولیس برابر شود.

اما در بین این درگیری داوران هفته بیست و دوم هم اعلام شده است و استقلال و پرسپولیس باید با نمایندگان اصفهان بازی کنند که تاثیر مهمی در تعیین قهرمان دارد اما همه تمرکز دو تیم در حال خرج شدن برای دعوای دربی می‌شود که قطعا به نفع سپاهانی است که در آرامش در حال تمرین و آماده سازی است.

بازیکنان استقلال و پرسپولیس با کری خوانی‌های اخیر خود در فضا مجازی تب دربی را داغ می‌کنند اما بازی این هفته بسیار مهم‌تر از دربی است. پرسپولیس با صدرنشین بازی دارد و بهترین فرصت برای استقلال است که فاصله را با صدر کم کند اما توجه بیش از اندازه به دربی نگران کننده است و تنها به سپاهان کمک می کند تا در آرامش به هدفش برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی