حمله مجازی هواداران استقلال به مدیرعامل/ ماجرای رابطه‌ای که باعث جدایی کمالوند شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جدایی فراز کمالوند از استقلال و پیوستن او به سایپا با واکنش اعتراض‌آمیز هواداران آبی در فضای مجازی مواجه شد

خبرورزشی - فراز کمالوند پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان و بازگشت کاروان آبی‌پوشان تهران شایعه ای که از قبل در موردش شنیده می‌شد را عملی کرد و با جدایی از استقلال به عنوان سرمربی نارنجی‌پوشان پایتخت انتخاب شد تا این تیم را از منطقه سقوط دور کند.

البته هواداران در فضای مجازی به شدت به خاطر این جدایی از احمد مددی انتقاد می‌کنند و معتقدند رابطه خوب مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال با حلقه مدیریتی باشگاه سایپا نقش بسیار مؤثری در جدایی فراز ایفا کرد و این مسئله می‌تواند در دراز مدت به آبی‌ها لطمه بزند.

مددی سابقه مدیریت در باشگاه سایپا طی سالیان گذشته را دارد. البته دقیقاً از همان روزهای آغازین حضور استقلال در عربستان این شایعه به صورت جدی مطرح بود که پس از پایان مرحله گروهی، کمالوند از این تیم جدا می‌شود و هدایت سایپا را برعهده خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    مددی میدونه تا چند ماهه دیگه واسه همیشه از استقلال رفتنی ه و جایی توی باشگاه دیگه نداره پس بهتره واسش ک حلقه و ارتباط خودشو با جایی ک بوده و احتمالا باید برگرده حفظ کنه . یعنی اینقدر بی دروپیکر شده باشگاه ک یکی پاشده اومده از ویترین استقلال با حضور چتدماهه ، یه تیم تهرانی پولدار واسه خودش پیدا کرده و ................. پس تکلیف تیم چی میشه ؟؟ اصلا قراردادی داشتند با این اقا؟؟؟ کی قراره جانشینش بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پروسه تخریب تیم رو خیلی زود شروع کردید ،
  • امید IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    هوادارهای عزیز نگران نباشید دیگه بابا مسعود رفتنیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی